تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

رهن و اجاره کارگاه

رهن و اجاره کارگاه

شاید مناطق زیادی وجود داشته باشد که بتوان خانه‌های مسکونی مناسبی در آن‌ها یافته و زندگی کرد؛ اما طبیعتاً درباره‌ی اجاره ملک تجاری و صنعتی نمی‌توان به سادگی هر مغازه‌ یا کارگاهی را انتخاب کرد زیرا حساسیت‌های شغلی از اهمیت زیادی برخوردارند و قبل از اجاره ملک تجاری و صنعتی باید آن‌ها را در نظر گرفت.
بارها به این نکته اشاره کرده ایم که انجام معاملات و خرید و فروش ملک برای افراد عادی کار آسانی نیست زیرا اشخاص کلاهبردار و سودجو در کمین این افراد هستند و فقط با یک غفلت کوچک و نا آگاهی امکان دارد که سرمایه افراد بی اطلاع از بین برود. حال در نظر بگیرید که این ملک تجاری یا صنعتی بوده و از ارزش بالایی برخوردار باشد ، مثلا تصور کنید شخصی را که به دنبال خرید کارخانه ای بزرگ و خط تولیدی عظیم است ، یا صنعتگری به دنبال رهن و اجاره کارگاه برای راه اندازی کسب و کار خود میباشد .

وقتی حرف از معامله هایی با سرمایه های کلان به میان می آید ، افراد کلاهبردار نیز گوش هایشان تیز میشود ، چرا که به راحتی میتوان از غفلت افراد طرف معامله استفاده کرده و پول خوبی به جیب بزنند.

به همین خاطر است که همانطور که در مقالات قبلی اشاره کردیم, برای خرید و فروش ملک خودتان مستقیما اقدام نکنید و از مشاور املاک حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید و از تجربیات این اشخاص استفاده کنید تا مبادا بی دقتی و نا آگاهی باعث شود در معامله دچار ضرر و زیان شوید.خرید و فروش کارخانه ها و سوله ها و ملک های تجاری و رهن و اجاره کارگاه از طریق موسسه املاک صنعتی در دنیای امروز به‌عنوان یک تخصص کاملا حرفه‌ای زمینه‌ساز رشد و توسعه اقتصادی است. از این رو کشورهای پیشرفته دنیا با اهمیت بخشیدن به این نوع از فعالیت اقتصادی اتفاق‌های خوبی را در حوزه صنعتی رقم زده‌اند.

یکی از مهم‌ترین عواملی که در قیمت گذاری املاک به ویژه در زمینه ی املاک صنعتی مثل خرید و فروش یا رهن و اجاره کارگاه ، سوله ، کارخانه و … ، تاثیر دارد این است که زمین در موقعیت خوبی از لحاظ موقعیت شهری و نزدیکی به مرکز شهر و امکانات رفاهی، واقع شده باشد زیرا قرار گیری زمین در یک موقعیت عالی جدا از هر معیار دیگری، همیشه قیمت ملک را بالا می‌برد.

برای مثال شهرک صنعتی اشتهارد به دلیل نزدیکی به پایتخت و همچنین قرار گرفتن در شعاع بالای 120 کیلومتری از تهران ( معافیت مالیاتی ) می تواند مکان مناسبی برای سرمایه گذاری و خرید یا رهن و اجاره کارگاه و کارخانه و سوله ، و راه اندازی یک کسب و کار باشد.
سهولت در دسترسی به شاه راه های ایران ، وجود نیروی انسانی متخصص و همچنین معافیت مالیاتی ( در صورت واجد شرایط بودن ) ، ارزانی زمین ، امکانات کامل ( آب ، برق ، گاز و … ) این شهرک را به مکان مناسبی جهت احداث کارخانه و خطوط تولید ، سوله ها و یا رهن و اجاره کارگاه نموده است .

خب طبیعتا ارائه ی هر چیزی ارزش آن کار را تعیین میکند .در موسسات املاک صنعتی و مشاور املاک ها در زمینه ی سرویس دهی به مشتریان خیلی باید دقت داشته و مانور داد.

بارها اتفاق افتاده که یک ملک ثابت را به یک مشتری ثابت مشاوران ارائه میدهند اما فقط یکی از آن ها میتواند آن ملک را به مرحله ی فروش برساند با اینکه سایر همکاران نتوانسته اند به این مرحله از کار برسند

این موضوع نشان از قدرت سرویس و ارائه ملک آن مشاور است. برای اینکه به یک مشاور حرفه ای تبدیل شوید باید یاد بگیرید که به مشتریان خود درست سرویس بدهید.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید