تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

اجاره کارخانه ارزان قیمت تهران

اجاره کارخانه ارزان قیمت تهران : در املاک هیراد انواع خرید و فروش و رهن و اجاره ی سوله در مناطق مختلف مخصوصا خرید سوله صنعتی در تهران انجام میشود و برای راهنمایی از وضعیت خرید سوله صنعتی در تهران میتوانید با شماره تماس : 09121213368 تماس حاصل نمایید . کارشناسان ما آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما در این ضمینه و یاری رساندن به شما برای خرید بهتر هستند .

درست است که برای سرمایه گذاری با مدیریت درست ثروت به سرمایه نیاز دارید، اما پیش از آن یک ذهن ثروتمند می خواهید تا از سرمایه گذاری که انجام داده اید، سود بالا نصیبتان شود. یکی از این گزینه ها که میتواند برای سرمایه گذاری مناسب باشد ایجاد خط تولید و احداث یا خرید یا اجاره کارخانه ارزان قیمت تهران است .

گاهی صنعتگران یا افرادی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستند برایشان سوال است به دنبال چه نوع سرمایه گذاری بروند و فکر راه اندازی یک کارخانه و خط تولید به سرشان میزند اما در مواردی پیش می آید که پول کافی برای ساخت کارخانه ارزان قیمت یا خرید خط تولید ندارند بنابر این اجاره کارخانه ارزان قیمت تهران بهترین گزینه برای این افراد خواهد بود .معمولا کارخانه ها دو دسته هستند.

مواد اولیه و یا تجهیزات  اگر شما با مهارت اقتصادی خود قادر باشید 40 عدد تجهیزات تولید کنید ولی مواد اولیه به اندازه 20 عدد تولید داشته باشید نمیتوانید کار کنید. پس باید مجموعه ای کامل از مواد اولیه ی خط تولید خود را در کارخانه داشته باشید تا بتوانید کار کنید . برای داشتن کارخانه شما 2 راه وجود دارد . یا میتوانید کارخانه را بخرید یا اینکه کارخانه ی خود را بسازید.

رهن و اجاره کارخانه ارزان قیمت تهران
رهن و اجاره کارخانه ارزان قیمت تهران

چه زمانی باید به سراغ کارخانه ارزان قیمت رفت ؟

اما در شرایطی افراد نمیتوانند از پس هزینه ی خرید یا ساخت و اجاره کارخانه تهران بر بیایند پس راه حل سومی پیش رویتان هست با عنوان اجاره کارخانه ارزان قیمت تهران . صنعتگرانی که به دنبال اجاره کارخانه ارزان قیمت تهران هستند میتوانند به سراغ شهرک های صنعتی بروند که یکی از این شهرک ها شهرک صنعتی عباس آباد است که ارزانترین شهرک صنعتی جاده خاوران در تهران میباشد و میتوانید برای اجاره کارخانه ارزان قیمت تهران به سراغ این شهرک بروید.

این شهرک همجوار محله شریف آباد تهران واقع گردیده است در ضلع غرب این شهرک منطقه صنعتی شن زار و در شرق این شهرک ، شهرک صنعتی خوارزمی قرار گرفته است این شهرک داخل استان تهران واقع گردیده و کلیه ادارات تابعه از استان تهران می باشد . از آنجایی که در منتهی الیه شرق تهران قرار گرفته از قسمت های بسیار پایینی برخوردار می باشد و برای مشاغل نوپا که نیاز به سرمایه گذاری کمتری می باشد مورد مناسبی می باشد .

شهرک صنعتی عباس اباد بدلیل دولتی بودن و زیر نظر وزارت صنعت و معدن بودن آن پیرو قیمت های مصوب شرکت شهرک های صنعتی می باشد و در خرداد ماه سال ۱۳۹۸ ( قیمت هر متر مربع زمین در این شهرک بین متری ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزارتومان می باشد که نوع کاربری – متراژ و موقعیت آن در ارزیابی و قیمت گذاری بسیار تاثیر گذار می باشد .

این شهرک از اجاره بهای بسیار مناسبی برخوردار می باشد چه برای تولید و چه برای انبار ، قیمت سوله و کارخانجات در حالت نرمال حدوداً متری ۸ تا ۱۲ هزارتومان می باشد که این قیمت ها بر اساس آمار معاملاتی در این شهرک می باشد . جهت خرید سوله یا کارخانه و یا اجاره کارخانه ارزان قیمت تهران در شهرک صنعتی عباس آباد خاوران علاوه بر موقعیت متراژ و کاربری امکانات موجود در آن نیز بسیار اهمیت داشته و از فاکتور های مهم ارزیابی این املاک می باشد اما در حالت عادی قیمت این کارخانجات ( بدون تجهزات و خط تولید ) از متری یک میلیون تومان تا متری ۵۰۰/۱ میلیون تومان متغیر می باشد .

 

اجاره کارخانه ارزان قیمت تهران
اجاره کارخانه ارزان قیمت تهران

 

مرکز اجاره کارخانه ارزان قیمت تهران کجاست ؟

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

املاک و مستغلات صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

در املاک هیراد کارشناسان ما ، این توانمندی را دارند که بهترین پاسخ ها را برای مشکلات و مسائل مرتبط با سوله را برای شما فراهم آورند تا بدین ترتیب بتوان صفر تا صد پروژه را بهتر پیش ببرید . طبیعتاً جلوگیری از اشتباهات مکرر که از آنها به عنوان گلوگاه نام برده می شود ضرورت بالایی دارد و با این کار، در وقت و هزینه مشتری به نحو شایسسته ای صرفه جویی خواهد شد . در املاک هیراد با ما با کارشناسان مجرب باشید تا با موفقیت از این گلوگاه ها عبور کنید و به نتیجه ی مطلوب خود دست پیدا کنید . با مشاورین ما در ارتباط باشید :  09121213368

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید