تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

کارگاه صنعتی غرب تهران

کارگاه صنعتی غرب تهران ؛ املاک صنعتی هیراد سعی دارد شما دوستان و همراهان گرامی را با مبحث کارگاه و کارگاه صنعتی آشنا کند امیدواریم این مقاله به شما در کسب و کار کمک کند.

وجود شهرک های صنعتی غرب استان تهران، نشان می دهد که این شهر از نظر صنعتی پیشرفت های چشمگیری را پشت سر گذاشته است. طی این چند سال، با رونق در بخش صنعتی، احداث کارخانه های مختلف و پیشرفت در زمینه تولید، شهرک های صنعتی گوناگونی در نواحی مختلف تهران تاسیس شده اند.

کارگاه صنعتی غرب تهران
کارگاه صنعتی غرب تهران

تعریف کارگاه

کارگاه به مفهوم بخشی فنی از امور تولیدی یک کارخانه است که در آن ساخت کالا، یا فرایند خاصی ازتولید صورت می گیرد. مثل کارگاه قالب سازی یا کارگاه رنگرزی .

کارگاه، در لغت به معنی محل انجام کار اتاق یا ساختمانی است که هم فضا و هم ابزار (یا ماشین آلات )مورد نیازبرای ساخت یاتعمیرکالاههای ساخته‌شده را ارائه می‌کند.

از لحاظ حقوقی کارگاه یعنی

کارگاه محلی است که کارگر به درخواست کارفرما یا نماینده او، در آنجا کار می کند. موسسات صنعتی، کشاورزی، معدنی، ساختمانی از مصادیق کارگاه در قانون کار هستند. مدیریت کارگاه بر اساس قانون کار، در اختیار کارفرما قرار گرفته است.

وجود شهرک های صنعتی غرب استان تهران، نشان می دهد که این شهر از نظر صنعتی پیشرفت های چشمگیری را پشت سر گذاشته است. طی این چند سال، با رونق در بخش صنعتی، احداث کارخانه های مختلف و پیشرفت در زمینه تولید، شهرک های صنعتی گوناگونی در نواحی مختلف تهران تاسیس شده اند.

کارگاه صنعتی در غرب تهران
کارگاه صنعتی در غرب تهران

آشنایی باشهرک صنعتی غرب تهران

قبل از اینکه شهرک های صنعتی گوناگون در نواحی مختلف اطراف تهران تاسیس شود، بیش تر مایحتاج مردم ساکن در این منطقه از شهرهای اطراف تامین می شد.

مردم نیاز به لوازم گوناگونی داشتند و حال اینکه به علت نبود کارخانه های تولیدی مختلف در شهر تهران، چاره ای به جز انتقال این لوازم ضروری از شهرهای دیگر نبود. طی سال ها با احداث شهرک صنعتی در مناطق حومه تهران، مردم می توانستند به تولیدات شهری اکتفا کنند و نیازمند محصولات دیگر شهرها نباشند.

هنگامی که یک منطقه صنعتی می شود، روند شهرنشینی برای مدت زمان طولانی تری ادامه می یابد زیرا این منطقه چندین مرحله اصلاحات اقتصادی و اجتماعی را طی می کند. مردم تمایل دارند به جایی که فرصت های شغلی و زندگی به طور ایده آل فراهم است، نقل مکان کنند. بنابراین با شروع به کار کارخانه ها در مراکز شهری، مردم از مناطق روستایی به شهرهای بزرگ نقل مکان کردند.

احداث شهرک صنعتی یا صنعتی شدن، فرآیندی است که اقتصاد اصلی یک شهر را در بر می گیرد و آن را به یک اقتصاد تولیدی تبدیل می کند. طی این فرایند خطوط تولید انبوه جایگزین کارگران و نیروی انسانی می شوند. این فرآیند در طول تاریخ با رشد اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی که مردم را به شهرها می‌کشد، منجر به شهرنشینی شده است. در نتیجه تاسیس شهرک صنعتی می تواند تاثیر مستقیمی با از بین رفتن فقر در یک شهر داشته باشد.

با افزایش تولید، مردم شروع به نقل مکان به مراکز شهری کردند. صنعتی شدن باعث تغییر در شیوه زندگی بیش تر مردم شده است. امروزه شهرک های صنعتی غرب استان تهران، تاثیر بسزایی را در نحوه زندگی مردم گذاشته اند.

کارگاه صنعتی غرب تهران بزرگ
کارگاه صنعتی غرب تهران بزرگ

مزايای استقرار صنايع در شهركهای صنعتی

1- عدم نياز به دريافت مجوزهاي جداگانه از ادارات مختلف

2- مستثني بودن از قانون شهرداريها

3- پرداخت نقد و اقساط هزينه هاي انتفاع از تاسيسات

4- صدور رايگان و در اسرع وقت مجوزهاي ساخت و ساز و پايان كار

5- واگذاري اداره شهرك صنعتي به هئيت امناي صاحبان صنايع

6- امكان اجاره سالنهاي آماده براي تسريع در بهره برداري از واحد توليدي

7 – بخشودگي قسمتي از هزينه هاي انتفاع از تاسيسات براي واحدهايي كه زودتر از زمان پرداخت اقساط خود،به بهره برداري مي رسند.

8- كاهش هزينه هاي سرمايه گذاري به دليل استفاده از خدمات مشترك سازماندهي شده توسط شهركهاي صنعتي

از جمله آب، برق، تلفن، گاز و تصفيه خانه فاضلاب

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.
راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان :

02166811600

09102200779

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرتان را بنویسید