تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

فروش سوله تهران

فروش سوله تهران ؛ قطعا شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید، رویای راه اندازی یک کسب و کار موفق و پردرآمد را در ذهن دارید اما باید با مطالعه و کسب اطلاعات لازم در خصوص طرح پیشنهادی خود نسبت به ساخت و راه اندازی آن اقدام کنید.. متاسفانه بیشتر افرادی که به دنبال خرید یا فروش سوله تهران هستند در تلاشند قیمت سوله صنعتی را بصورت دقیق بدانند ، ولی این اشتباه بزرگی ست، چون قیمت سوله ها معمولا به عوامل متعددی وابسته می باشد که باعث شده است عنوان کردن قیمت سوله برای شرکت ها بسیار سخت باشد.

فروش سوله درتهران
فروش سوله درتهران

باید توجه داشته باشید که ساخت و اجرای سوله ها امری بسیار دقیق و حساس است که باید توسط تیم حرفه ای و مجربی اجرا شود. به عنوان مثال فولاد که اصلی ‌ترین عنصر مورد استفاده از ساخت سوله‌های اسکلت فلزی است؛ به شدت به قیمت‌های جهانی وابسته بوده و قیمت آن به طور مداوم در حال نوسان است. در نتیجه می‌تواند عامل موثری در قیمت خرید و فروش سوله تهران باشد.

قیمت سوله

هنگام محاسبه قیمت سوله باید در نظر داشته باشید که قیمت سوله همیشه مهم نیست، بلکه استاندارد و کاربردی بودن سوله جزء مهمی در طراحی یک سوله می باشد، اگر کاربردی بون و آینده کار را در نظر نداشته باشید ممکن است در آینده پشیمان شوید.

پس بهتر است در ابتدای کار هدف خود را در مورد سوله مشخص کنید . در واقع اگرچه صرفه‌جویی در هزینه طراحی و ساخت سوله مسئله مهمی است و باید مورد توجه قرار گیرد؛ اما در نظر نگرفتن این نکته که سوله ساخته شده باید سال‌ها با همان کیفیت اولیه به شما سرویس دهد؛ ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری را ایجاد نماید. هزینه ساخت هر متر مربع سوله یکی از سوالات متداول مشتریان خرید و فروش سوله تهران است .

اینکه احداث و راه اندازی سوله ها چقدر هزینه دارد همیشه دغدغه کارفرمایان محترم بوده است. کارفرمایان میپرسند: “هزینه ساخت سوله چقدر است؟” اما باید بگوییم این سوال برای همگان پاسخ یکسانی ندارد چون قیمت ساخت و راه اندازی انواع سوله ها با هم متفاوت است. چون با توجه به نوع سوله (صنعتی یا کارگاهی یا مرغداری یا گاوداری یا انبار و …) بسته به قیمت آهن و متریال ساخت در آن لحظه و همچنین مساحت و مکان احداث قیمت متفاوت است .

در کل می توان گفت عوامل زیادی در برآورد قیمت سوله ها در زمینه ی خرید یا فروش سوله تهران تاثیر گذار است. اما مهمترین فاکتور برای کارفرمایان انتخاب تیم مناسب و خوش قول است که کار را با کیفیت بالا و با زمانی که مشخص کرده اند تحویل دهند.

خوشبختانه ناظران سازه با داشتن تیمی با تجربه و مجرب سعی خود را بر ارایه خدمات باکیفیت در این زمینه افزایش داده است.

در ساخت سوله موارد زیر روی قیمت بسیار تاثیر گذارند:

قیمت آهن و اتصالات
طرحی که برای سوله مورد تایید قرار می گیرد.
نوع پوشش سقف و دیوار سوله
امکانات ثانویه سوله مانند بچه سوله
متریال های ثانویه مانند عایق های حرارتی و …
مکانی که سوله در آن ساخته می شود.
کف سازی سوله که باید چه مقاومتی داشته باشد.

فروش سوله
فروش سوله

خریدوفروش سوله

همانطور که گفته شد در خرید و فروش سوله تهران  ابتدا باید یکسری فاکتورها را در نظر داشت یکی از این فاکتورها هدف و کاربرد آن است که باید به طور دقیق مشخص شود که به چه منظوری قرار است از این سوله استفاده شود چون روش و نحوه ی ساخت سوله بنا به کاربری آن تعیین می گردد به طور مثال در سوله های ورزشی نیاز به سازه ای با دهانه بزرگ داریم تا محدودیتی در آن وجود نداشته باشد پس باید روشی را انتخاب کنیم که ساخت دهانه آن هزینه ی اضافی و گزافی در پی نداشته باشد .

طراحی و ساخت سوله های استاندارد به وسیله مهندسین و افراد آموزش دیده ای انجام می شود که مهارت کافی را در این زمینه داشته باشند و بتوانند از عهده ی این مهم برآیند زیرا ساخت اصولی و دقیق سوله نیاز به دانش زیادی در زمینه صنعت سوله سازی دارد . بدیهی است عدم توجه و دقت کافی در این زمینه سبب ضرر های هنگفتی خواهد شد که صرفه اقتصادی این سازه ها را از بین خواهد برد .

حداکثر استفاده از امکانات موجود در ساخت سوله می توان سوله هایی با قیمت های به مراتب کمتر ساخت که از کیفیت خوبی هم برخوردار باشند , سوله های خرپایی گزینه ی بسیار خوبیست برای افرادی که بودجه زیادی برای خرید یا فروش سوله تهران ندارند. و به همین دلیل هم استفاده از آن ها در سراسر دنیا فراگیر شده است .

برای اطلاع از قیمت سوله ابتدا باید عوامل مختلف را بسنجیم. در قیمت سوله شرایط و عواملی نیز دخیل هستند . سوله ها دارای انواع گوناگونی می باشند که شامل سوله های تیر ورقی سوله های خر پایی و سوله های یو بی ام می باشند. قیمت هر یک از این سوله ها متفاوت می باشد و کیفیت نیز در قیمت انها دخیل است. علاوه بر کیفیت مورد دیگری که در خرید سوله ارزان  یا دخیل می باشد وزن سوله ها می باشد که هر چه وزن بیشتری را دارا باشند قیمت بالا تری را دارا هستند.

فروش سوله درفتح
فروش سوله درفتح

زمین محل اجرای سوله

زمین و نوع تراکم خاک و شیب آن و حتی شمالی , جنوبی بودن آن و جهت شرقی و غربی در بسیاری از پروژه ها حتی طول زمین نیز با در نظر گرفتن موارد بالا به دلیل حجم خاک برداری و میزان شیب زمین و مقدار خاک ریزی بسیار حائز اهمیت است به زبان ساده تر برای اجرای سوله طول و عرض سوله و طول و عرض زمین و شیب آن و مقدار خاک برداری و خاک ریزی در قیمت تمام شده سوله  تاثیر زیادی دارد بنابراین انتخاب زمین با در نظر گرفتن موارد بالا در قیمت سوله و خرید و فروش سوله تهران تاثیر زیادی دارد.

بنر

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید