تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

 خرید کارگاه صنعتی

 خرید کارگاه صنعتی ؛ در این مقاله ما سعی کردیم در مورد خرید کارگاه صنعتی و نکات مهم و ضروری که در مورد خرید کارگاه  در سایت املاک صنعتی هیراد  اطلاع داشته باشید را در این متن با شما به اشتراک گذاشتیم امیدواریم که این مقاله در خرید کارگاه به شما کمک کند .

تعریف کارگاه 

قانون کار، در قسمت تعاریف و اصول کلی خود، ضمن ماده 4: به تعریف مختصر کارگاه، طبق اصول قانونی پرداخته است که بر اساس این ماده، تعریف کارگاه به این صورت مقرر شده است : ” کارگاه محلی است که کارگر، به درخواست کارفرما یا نماینده او در آنجا کار می کند “روابط کارگر و کارفرما به موجب قرارداد کار شکل می گیرد.

ر اساس تعریف فوق، می توان گفت، کارگاه، فارغ از مفهوم عرفی آن، به محلی گفته می شود که کارگر در آن، اشتغال به کار دارد. بنابراین، کارگاه در قانون کار، صرفا شامل کارگاه های صنعتی و حرفه ای نمی باشد ؛ بلکه هر محلی که کارگران مشمول قانون کار، برای کارفرما در آن به انجام کار مشغول هستند، شامل مفهوم و تعریف قانونی کارگاه خواهد بود .

خریدکارگاه صنعتی درفتح
خریدکارگاه صنعتی درفتح

 

خریدکارگاه در تهران 

در خرید کارگاه املاک صنعتی مثل سوله ،کارخانه و…یا دیگر املاک مسکونی متفاوت هستند وتفاوت اساسی با ملک های دیگر دارند . به همین علت تمام افرادی که برای که برای خرید کارگاه اقدام کی کنند باید نکات اولیه و مهم را درمورد املاک  و خرید کارگاه بدانند ورعایت کنند.

درصورتی که شماهم تصمیم به خرید کارگاه ارزان در تهران را دارید باید در جریان باشید که قیمت این مکان بر طبق عوامل مختلفی تعیین می شود، البته باید این نکته را نیز ذکر کنیم که اگر در توقعات خود تجدید نظر کرده و سعی کنید آن را کاهش دهید قیمت کارگاه پایین می آید. برای مثال می توان گفت که یک کارگاه و یا سوله واقع در خارج و حومه شهر تهران در مقایسه با کارگاهی که در مرکز شهر قرار دارد ارزان تر می باشد، اگرچه متفاوت بودن موقعیت منجر شده تا از نظر قیمت با هم تفاوت داشته باشند اما از استحکام خوبی برخوردار هستند. امکانات و تجهیزات رفاهی به عنوان یکی دیگر از نکاتی می باشد که بر تعیین قیمت کارگاه تاثیر بسیار زیادی می گذارد، هر چه کارخانه امکانات بیشتری داشته باشد به همان نسبت نیز قیمت آن افزایش می بابد.

خرید کارگاه در تهران قیمت های مختلفی دارند اما با قیمت های مناسبی هم میشود کارگاه خریداری کرد ،لازم به ذکر است که خرید کارگاه در مقایسه با خرید خانه مسکونی نسبتا دقت و توجه بیشترو حساسیت بیشتری نیاز دارد که در زمان خرید کارگاه باید توجه کرد

استان تهران پوشیده از مناطق صنعتی زیادی شده که بسیار مناسب صنعتگرانی است که به دنبال اجاره کارگاه ارزان قیمت و سوله و املاک صنعتی هستند.

 خرید کارگاه صنعتی درغرب فتح
خرید کارگاه صنعتی درغرب فتح

خرید کارگاه ارزان 

تهران به عنوان پایتخت سیاسی و اقتصادی کشور ، بنا به آماری که در سال 1395 منتشر شده است بیش از بیست درصد کل تولید ناخالص داخلی ایران و نیمی از صنعت کشور را در خود جای داده است ، پس بی دلیل نیست که مجموعه های فراوانی دیده شدن خود حتی در جوامع بین المللی را با مطرح شدن در تهران آغاز می کنند .

تعداد زیادی از واحدهای تولیدی و همین طور کسب و کارهایی که تازه راه اندازی شده اند  و در حال گسترش یافتن می باشند برای اینکه بتوانند فعالیت کاری خود را انجام دهند باید برای خرید کارگاه اقدام نمایند، همانطور که از نام کارگاه مشخص است یک مکان می باشد که به افراد اجازه عملی کردن کار و اهداف خاص آنها را می دهد. در واقع منظور از کارگاه مکانی است که کارگران با توجه به درخواست کارفرما و یا نماینده او در آنجا به کار کردن مشغول می شود، کارگاه ها براساس کلیه کارهایی که در آن انجام می شوند در دو دسته تولیدی و صنعتی قرار می گیرند.

برخی از افراد این نظر را دارند که املاک کارگاهی یک نوع ملک تجاری می باشند که در آن فعالیت های تجاری صورت می گیرد، خوب است بدانید که بیشتر صنایع ساخت و ساز، خدمات، مسافربری و غیره کارگاه های تخصصی دارند.

در برخی موارد ممکن است صنعتگرانی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستند ، به علت شرایط متناسب با کارشان به دنبال ملکی با متراژ خاصی باشند و نتوانند ملک مناسبی با متراژ و شرایط مورد نظر را در شهر بیایند.یا حتی افرادی که برای سرمایه گذاری به دنبال خرید و فروش کارگاه ، سوله ها  ، کارخانجات یا املاک صنعتی دیگر  هستند .  در این صورت از بهترین پیشنهاد های ممکن میتواند شهرک های صنعتی موجود در اطراف تهران باشد.

خرید کارگاه کوچک 

خرید کارگاه در اطراف تهران را شما می توانید با امکانات و شرایط متفاوتی در نظر بگیرید؛ چرا که کارگاه های بهداشتی، سوله های کوچک و انواع دیگر هر کدام با مواد اولیه و اجزای خاصی ساخته می شوند که در این بین، شما می توانید از افراد ماهر و متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا شما را برای خرید یک کارگاه منحصر به فرد و با کیفیت آشنا کنند. به هر حال برای بسیاری از مشاغل کارگاه یک ضرورت به حساب می آید .

کارگاه های کوچک قیمت ارزان ترین را نیز ارائه می دهند. صد در صد هر کدام از این کارگاه ها را می توانید با قیمت خاصی برای خرید در نظر بگیرید. امروزه کارگاه وسوله ها به عنوان یک سازه معتبر و مفید به راحتی می تواند برای بسیاری از مشاغل بسیار کاربردی به حساب آید خرید کارگاه به قیمت بالاتری صد در صد دارد و بسته به امکانات و موقعیت انواع کارگاه های کوچک به فروش می رسند.

 خرید کارگاه صنعتی
خرید کارگاه صنعتی

کارگاه با برق صنعتی 

برق صنعتی تعریف های گونانی دارد.

در ساده ترین و روان ترین تعریف میتوانیم بگوییم برق صنعتی یعنی کاربرد برق در صنعت.

اینکه انرژی الکتریکی در یک کارگاه با برق صنعتی یا یک کارخانه صنعتی به چه صورت استفاده یا کنترل می شود میتواند جزء تعریف برق صنعتی باشد. اما موارد خاصی هم دراین تعریف وجود دارد که نادیده گرفته شده است.

مثلا تکنیکها و روش هایی که برای کنترل و استفاده از برق در صنعت استفاده می شود، درساختمان های مسکونی، تجاری، بیمارستانهاو…هم کاربرد دارد.
پس میتوانیم بگوییم برق صنعتی عبارت است از روشها و تکنیک هایی جهت کنترل و استفاده از برق در صنعت وساختمان. شاید در ذهن به این صورت تداعی شود که برق صنعتی یعنی شبکه سه فاز و قدرت و تجهیزات قدرت،مثل موتورهای سه فاز،ژنراتورها یا ترانسهای قدرت.

طبق تعریف اتوماسیون صنعتی که به معنی اتوماتیک کردن فرایندهای صنعتی با استفاده از کامپیوتر یا یکسری از ادوات مخصوص است ، میتوان گفت که در برق صنعتی هم این خودکار سازی فرایندها وجود دارد.

قیمت کارگاه در اطراف تهران

برای برآورد قیمت خرید کارگاه اطراف تهران شما باید به نوع منطقه و دسترسی آن توجه داشته باشد؛ چون که در هر منطقه ای با هر نوع موقعیت صددرصد قیمت خاصی را به نمایش می گذارد که البته انواع کارگاه  طراحی و ساخت متفاوتی را با مشخصات ظاهری خاص می تواند برجا گذارد.

به این نکته توجه داشته باشید که امروزه خرید کارگاه در اطراف تهران تنها به واسطه امکانات آن می تواند خریدی مقرون به صرفه به حساب آید. معمولا خرید در اطراف استان تهران را بهتر است با مشاوران کاربلد در نظر بگیرید. مشاوران و کارشناسان به خوبی می‌ دانند که چه امکاناتی را باید جزو امکانات کلیدی برای خرید یککارگاه  با کیفیت و استاندارد در نظر بگیرید.کارگاه از اجزای خاصی و البته متفاوتی در کنار انواع فاکتور ساخته شده است. مواد اولیه و اجزای آن در قیمت کاملا مهم شناخته و کلیدی هستند.

نکات درمورد قرارداد

حتما در دفاتر املاک متخصص قرارداد کارخانه یا کارگاه تنظیم نمایید.

گاهاً شاهد این بوده ایم که صرفاً جهت نگارش به دفاتر املاکی مراجعه شده که هیچ نوع آشنایی با موارد فنی مورد معامله نداشته و در زمان قرارداد وجه بعد از آن خریدار را با چالش سختی مواجه کرده اند همچنین داشتن وکیل رسمی برای مسایل

حقوقی قرارداد مناسب است اما برای داشتن قرارداد مطمین در این بخش کافی نیست

به همین جهت برای خرید و فروش کارگاه و کارخانه یا محل های تولید حتما از کارشناسان مجرب و حرفه ای در این بارهاستفاده کنیدچرا که نوع معاملات این املاک با سایر املاک تفاوت داشته و دقت و عملکرد ویژه ای را می طلبد.

 خرید کارگاه صنعتی درتهران
خرید کارگاه صنعتی درتهران

خرید و فروش کارگاه 

درمورد خرید و فروش کارگاه و سالن ها و فضایی از این قبیل که برای کسب و کارهای نسبتا کوچک تر و تولیدی ها مورد استفاده قرار میگیرد مسئله ی قابل توجهی که باید قبل از هر اقدامی در رابطه اش تحقیق کرد ، کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با کاربری ، نوع ساخت ، مصالح استفاده شده و محل دقیق قرار گیری ملک میباشد.

سوله های صنعتی به دلیل کاربری های متفاوت و منحصر به فردی که دارند قابل توجه قشر بزرگی از صنعتگران بوده و همچنین به دلیل بالا بودن متقاضیان سوله صنعتی و خرید و فروش کارگاه مقاومت سوله ها بالا رفته و منسجم تر شدند ودر ابعاد بزرگ ساخته شده و در مجموع ساختار متفاوتی پیدا کرده اند ، تا صنعتگرانی که به فکر ایجاد تولیدی و کسب و کار کوچکی هستند بتوانند با بودجه ای که در اختیار دارند در مناطق متفاوت ، فضایی را برای خود خریداری کرده یا اجاره کنند.

از طرفی یکی از راه های سرمایه‌گذاری در ایران که همیشه طرفدار زیادی داشته است و بخش زیادی از سرمایه‌های افراد به آن سمت سرازیر می‌گردد، املاک است طی چهار دهه‌ی گذشته، بخش املاک و مستغلات و خرید و فروش کارگاه و سوله و املاک صنعتی همواره یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصاد ایران بوده است و نقش عمده‌ای در تولید ناخالص داخلی، اشتغال و سرمایه‌گذاری داشته و به عنوان محرک بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی عمل کرده است.

 خرید کارگاه صنعتی
خرید کارگاه صنعتی

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

02166811600

09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید