تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

خرید سوله ارزان قیمت

خرید سوله ارزان قیمت ، همانطور که میدانید سوله ها در میان سایر سازه ها دارای استحکام بی نظیری هستند و می توان از آن ها در احداث واحدهای تولیدی و انبار صنعتی بهره گرفت البته به شرطی که به طور علمی و دقیق ساخته شده باشد .

سوله ها سازه هایی هستند که همواره مورد توجه صنعتگران و سایر مشاغل اقتصادی قرار گرفته اند , این مشاغل به جهت اجرای پروژه های خود به سوله ها نیاز دارند از این رو لازم است این نوع سازه ها از حداکثر کیفیت برخوردار باشند همچنین با توجه به شرایط اقتصادی کنونی خرید سوله ارزان قیمت اولین خواسته کارفرمایان و صنعتگران میباشد.

به دلیل نیاز زیادی که به این نوع سازه ها وجود دارد بسیاری کارخانه ها اقدام به ساخت آن ها نموده اند که در این میان برخی سازندگان با استفاده از متدها و تجهیزات غیراصولی سوله هایی بی کیفیت و نامرغوب می سازند که قابلیت استفاده در هیچ کاربری را ندارند از این رو به هنگام خرید سوله ارزان قیمت این توصیه را جدی بگیرید که سازه را تنها از مجموعه های برند تهیه کنید.

این نوع سازه ها را می توان در مصارف مختلفی به کار گرفت , به طور مثال ساخت و احداث سالن های ورزشی , کارخانه ها , تعمیرگاه ها , سالن های همایشات , نمایشگاه ها , فروشگاه ها , مرغداری ها , دامداری ها , سالن های کشاورزی و بسیاری موارد دیگر …
افرادی که قصد ساخت یا خرید سوله ارزان قیمت را دارند به طور معمول به دنبال مکانی میگردند که علاوه بر اینکه دارای هزینه ی مناسب تری هستند,از کیفیت خوبی نیز بهره مند باشند.

فاکتور های گوناگونی در قیمت ساخت سوله موثر می باشند که مهمترین آنها موقعیت، کاربری، دهانه و ارتفاع، وجود جرثقیل یا نیم طبقه و… می باشند.برآورد دقیق تناژ  آهن مصرفی و محاسبه هزینه ساخت اسکلت سوله صنعتی پس از تهیه نقشه شاپ سوله مشخص می شود.

میزان مصالح به خصوص میزان فولاد استفاده شده در ساخت سوله میتواند تعیین کننده ی خرید سوله ارزان قیمت باشد هرچه میزان فولاد استفاده شده در سوله کمتر باشد وزن ان نیز کاهش می یابد چون با توجه به وزن قیمت سوله تعیین میشود هرچه وزن سوله سبک تر باشد قیمت آن رو به کاهش میرود .

خرید سوله ارزان قیمت
خرید سوله ارزان قیمت

 

امروزه با کیفیت ترین و مناسب ترین سوله از لحاظ قیمت سوله خرپایی میباشد.

خرپا از ‌متداول‌ترین فرم‌های سازه‌ای است که در انواع ساختمان‌ها و ماشین‌ها به کار می‌روند. ساختمان‌های خرپایی، در مقابل نیروهای وارد آمده مقاومت بسیاری دارند و از لحاظ اقتصادی نیز ساخت آن‌ها مقرون به صرفه است. خرپاها ضمن داشتن مقاومت زیاد، از نظر وزن سبک هستند. ‌
همانطور که گفته شد افراد همواره به دنبال خرید سوله ارزان قیمت هستند تا در هزینه های احداث یک پروژه صرفه جویی کنند .

اما ناگفته نماند خرید سوله ارزان قیمت همیشه هم انتخاب خوبی نیست و در مواردی هم به نفع خریدار نخواهد بود زیرا گاهی سازندگان اقدام به ساخت غیراصولی سازه می نمایند و برای وسوسه مشتری برای خرید این نوع سازه ها آن ها را با قیمت های پایینی ارائه می کنند .

خریدار هم بدین منظور که سازه ای باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه کرده خشنود است و آن را در احداث واحد صنعتی خود به کار می گیرد اما این نوع سوله ها پس از یک مدت زمان نسبتا کوتاهی کارایی خود را از دست داده و به سازه هایی غیرقابل استفاده تبدیل می شود دلیل این امر می توان روش ساخت غیراستاندارد یا به کارگیری مصالح نامرغوب باشد در هر صورت کافرما را مجبور به خرید یک سازه جدید می کند که این صرفه اقتصادی این نوع سازه ها را زیر سوال می برد و او را از خرید سوله ارزان قیمت پشیمان میکند.

 

بنر

 

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

تلفن های تماس: ۰۲۱۶۶۸۱۱۶۰۰ __ ۰۹۱۲۱۲۱۳۳۶۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید