تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

خرید سالن صنعتی

خرید سالن صنعتی: زمانی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنید یا فعالیت خود را گسترش می دهید، ممکن است به فضای بزرگتری برای تولید یا ذخیره محصولات و تولیدات خود پیدا کنید. در این صورت شما به خرید سالن صنعتی، انبار صنعتی یا سایر فضاهای صنعتی نیاز خواهید داشت. انبارها، ساختمان های تولیدی و فضاهای چند منظوره همگی جزو املاک صنعتی محسوب می شوند. این فضاها ممکن است برای تولید محصول یا کالا، ذخیره سازی، تکمیل یا توزیع استفاده شوند.

املاک صنعتی هیراد در این مقاله میخواهد شما را برای آشنایی با انواع سالن صنعتی هرچه بیشتر یاری کند تا بهترین خرید سالن صنعتی را انجام دهید.

خرید سالن صنعتی درست همانند خرید املاک مسکونی، کارگاه و یا کارخانه به دقت بالا نیاز خواهد داشت، سالن یک مکانی می باشد که می تواند برای موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار گیرد، همانطور که می دانید امروزه سالن های مختلفی وجود دارد که هر یک از آنها کاربردهای خاص خود را دارند. سالن ورزشی، موسیقی، کنفرانس، زیبایی و غیره به عنوان انواع مختلف سالن به شمار می آیند که این سالن ها با توجه به فعالیتی طراحی و ساخته می شوند که قرار است در آنجا انجام شود.پ

در صورتی که شما می خواهید برای خرید سوله در تهران اقدام نمایید اولین کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا نوع فعالیت خود را مشخص نمایید، برای مثال کسانی که می خواهند کسب و کار آرایشگری را راه اندازی نمایند باید یک سالن مخصوص آرایشگری را انتخاب کنند، به همین جهت انتخاب سالن با توجه به نوع فعالیت مهم است.

خرید سالن صنعتی

خرید سالن صنعتی1
خرید سالن صنعتی1

خرید سالن در شهرک صنعتی:

هنگام خرید سوله صنعتی، اگر در داخل شهر صنعتی واقع شده باشد، قبل از تنظیم هرگونه سوگندنامه یا توافق نامه، حتماً به دفتر هیئت مدیره آنجا مراجعه و از شرایط و امکانات موجود مطلع شوید. در اینجا می توانید از بدهی های احتمالی یا مسائل حقوقی یا رهن ملک مطلع شوید و سپس اقدام به خرید کنید.

خرید سالن:

از مهمترین مسائل برای خرید سوله قیمت آن است که تحت تأثیر عوامل زیادی قرار دارد:

  • یکی از این عوامل کیفیت مواد بکار رفته در اجزای سوله است.
  • ابعاد و اندازه سوله که عمدتا با افزایش طول و عرض سوله افزایش می یابد.

برای خرید سوله چه روش های وجود دارد؟

خرید سوله از خود فروشنده به صورت مستقیم که به صورت های گوناگونی انجام می گیرد.

خرید سوله از طریق مراجعه به انواع وب سایت های فروش سوله که امروزه با استقبال به مراتب بالایی رو به رو شده اند.

خرید سوله از طریق مراجعه به مراکز مشاوره ی املاک که در سطح کشور به وفور پیدا می شوند.

با روش های زیادی میتوان خرید سالن انجام داد اما با مراجعه به سایت املاک هیراد میتوانید بهترین فایل های منطقه را مشاهده کنید و با اطمینان حاصل خرید خورد را انجام دهید.

خرید سالن صنعتی فتح

با مراجعه به املاک صنعتی هیراد از مزایای ذیل برخوردار شوید.

  • دریافت مقرون به صرفه ترین مبلغ ها
  • تحویل سوله در اسرع وقت
  • ارائه بهترین خدمات پس از فروش
  • فروش استاندارد ترین و بهترین سوله ها
  • ارائه مفید ترین مشورت یا راهنمایی ها به مالکین یا مستجرین عزیز و بسیاری خدمات دیگر که باعث شده مشتریان زیادی داشته باشه.
خرید سالن صنعتی فتح
خرید سالن صنعتی فتح

بازدید از سوله و ملک صنعتی

گام بعدی این است که برای بازدید از سوله صنعتی به صورت حضوری قرار ملاقات بگذارید. ممکن است یک سوله قبل از بازدید عالی به نظر برسد، اما زمانی می توانید ارزیابی دقیقی از ملک داشته باشید که آن را بطور کامل بررسی کنید. همچنین باید نیازهای خود را بطور کامل برای مشاور املاک صنعتی توضیح دهید، تا بتواند توصیه هایی در مورد ملک ارائه دهد یا مشکلات احتمالی آن را بیان کند. چرا که مشاور شما از هر گونه مشکلات پنهان یا منطقه ای آگاه خواهد بود. برای مثال فرآیندهای تولیدی که از مواد شیمیایی خاص یا مواد خطرناک استفاده می‌کنند ممکن است در مناطق خاصی ممنوع باشد.

در زمان بازدید ، یک لیست از جزئیات املاک صنعتی بازدید شده تهیه کنید و نکات و عناصر کلیدی را یادداشت نمایید. از جمله:

  • متراژ زمین
  • متراژ سوله
  • میزان ودیعه و اجاره بها
  • هزینه های اضافی
  • مدت زمان اجاره (ماه یا سال؟)
  • هر ملک تا چه حدی نیازهای شما را برآورده می کند

در زمان بازدید ممکن است با ملک هایی برخورد کنید که تا حد زیادی با معیارهای شما تطابق دارند اما یک یا چند مورد از انتظارات شما را برآورده نمی کنند. در چنین مواردی می توانید از مشاور املاک خود در مورد امکان بازسازی یا تغییر فضا سوال کنید. این موضوع همیشه قابل انجام نخواهد بود ولی ارزش پرسیدن را دارد.

همچنین حتما از مشاور املاک خود در مورد جزئیات ملک بپرسید، جزئیاتی مانند:

  • نورپردازی کم مصرف (می تواند تا حد زیادی در هزینه های شما صرفه جویی ایجاد کند)
  • سیستم های ضدحریق
  • پارکینگ
  • فضای مناسب برای بارگیری کامیون ها
  • امکان جداسازی فضاها (مثلا جداسازی بخشی از ملک جهت استفاده بعنوان دفتر اداری)

حتی اگر فکر می کنید فضای مناسبی را پیدا کرده اید، به جستجو ادامه دهید! چرا که اگر دو یا سه سوله صنعتی پیدا کنید با ذهن روشن تری می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. علاوه بر این، اگر چند ملک را در نظر بگیرید، هنگام مذاکره در مورد شرایط اجاره، دست بالا را خواهید داشت زیرا از بستن قرارداد نا امید نخواهید شد و می دانید که این تنها گزینه شما نیست و این موضوع شما را در موضع قدرت قرار می دهد.

نکاتی قابل توجه که هنگام تنظیم قرار داد باید به انها توجه کنید.

پس از اینکه خیالتان از بابت عدم بدهی یا عدم صدور حکم قضایی برای سوله راحت شد، نوبت به تنظیم قرارداد خرید سوله می رسد.

 

خرید سالن صنعتی در فتح
خرید سالن صنعتی در فتح

نکاتی که هنگام نوشتن قولنامه باید مورد توجه قرار گیرد عبارت اند از:

اخذ استعلام های لازم برای خرید و فروش سوله

ثبت شرایط و امکانات سوله مورد نظر

 قیمت سوله

 پرداخت وجه

 تعیین تاریخ انتقال منافع ثبتی می باشد.

استعلام های مذکور را میتوانید از هیئت مدیره شهرک، اداره امور مالیاتی و سازمان بیمه تامین اجتماعی گرفته می شود. اگر سوله در خارج از شهرک صنعتی باشد نیاز است تا استعلام از شهرداری یا شورای شهر اخذ گردد.

خرید سالن صنعتی
خرید سالن صنعتی

 

برای اطلاع از انواع فایل های املاک صنعتی هیراد میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

تلفن تماس: 02166811600 __ 09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرتان را بنویسید