تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

خرید انبار صنعتی در فتح

خرید انبار صنعتی در فتح ، در این مطلب میخواهیم هرچه بیشتر راجب خرید انبار صنعتی در فتح توضیح بدهیم، همانطور که میدانید منطقه ی صنعتی فتح یکی از بهترین مناطق صنعتی تهران برای شروع یا ادامه ی فعالیت انواع شرکت ها میباشد که عموما در این منطقه افراد به دنبال انبار صنعتی برای تولید می باشند.

انبار چیست؟

انبار عبارت است از محوطه یا ساختمانی است که با پیروی از سیستم صحیح طبقه بندی و تنظیم برای نگهداری یک یا چندین نوع کالا در آن.

انبار به محلی اطلاق می‌گردد که کالا، اجناس، مواد اولیه یا محصول در آن قرار دارد، این محل ممکن است سرپوشیده، محوطه سرباز، زیر زمین یا حتی داخل یک دستگاه (همانند یخچال‌های صنعتی که داخل آن مواد غذایی و فاسد شدنی نگهداری می‌شود) باشد.

 گاهی انبارها داخل یک شرکت یا کارخانه‌اند و گاهی در یک محیط خارج از آن قرار دارند، ولی اغلب شرکت‌ها سعی می‌کنند انبارهای خود (به خصوص انبارهای مواد اولیه) را داخل شرکت جای داده تا بتوانند کالاها و قطعات مورد نیاز خود را به سرعت و سهولت از آن خارج سازند و در تأمین مواد اولیه مورد نیاز خود دچار وقفه نگردند.

خرید انبار صنعتی
خرید انبار صنعتی

تعریف علمی انبارداری عبارت است از: محل یا فضائی که اقلام مورد نیاز بر اساس یک سیستم طبقه‌بندی صحیح و به‌طور مناسب نگهداری می‌شود.

انبارها را از لحاظ ساختمان به ۳ گروه تقسیم می‌کنند:

  • انبار پوشیده: بعضی از اجناس به علت حساسیت و مواد خاصی که در ساختمان‌شان به کار رفته باید در انباری که همه اطراف آن بسته و دارای سقف است، نگهداری شوند.
  • انبار سرپوشیده: نوعی انبار که سقف دارد ولی چهارطرف آن باز و فاقد حفاظ جانبی است اقلام یا اجناسی که در مقابل نور مستقیم آفتاب و برف و باران خاصیت خود را از دست می‌دهند، در این انبارها نگهداری می‌شوند.
  • انبار باز: این انبار به صورت محوطه است و معمولاً اجناسی که در مقابل نور آفتاب و برف و باران خاصیت اولیه خود را از دست نمی‌دهند با رعایت اصول انبارداری در آن نگهداری می‌شوند.
  • برای دیدن انواع دیگر انبار اینجا کلیک کنید.
  • در واقع صنعتگران، وارد کنندگان و صادر کنندگان کالاها، عمده فروشان و گمرک از استفاده‌کنندگان از انبارها می‌باشند. انبارها معمولاً در شهرها، شهرک‌های صنعتی و کارخانجات ساخته می‌شوند ولی ممکن است جهت سهولت در دریافت و صدور کالا، در کنار راه‌های اصلی، فرودگاه یا بنادر نیز ساخته شوند تا کالاها مستقیماً به انبار وارد یا از آن خارج گردد.

اهمیت انبار در انواع مشاغل:

اهمیت انبار به عنوان محل تجمع سرمایه هر سازمان بیش از پیش نمود پیدا می‌کند. انبار به عنوان حلقه ارتباطی بین تولید، توزیع و مصرف و همچنین ارتباط بین زنجیره خرید و فروش مواد و کالا و خدمات محسوب می‌شود. نکته‌ای که در بحث انبار بسیار حائز اهمیت است تمایز بین انبارهای مختلف در یک سازمان است و نمی‌توان انبار مواد اولیه و محصول را در یک جا قرار داد و هر دو را به یک شیوه اداره کرد.

به عنوان مثال روش اجرایی که برای یک انبار مواد اولیه کارخانه تولید لوازم خانگی به کار می‌رود بسیار متمایز با روشی است که در انبار محصول آن به کار برده می‌شود و هر یک باید به شیوه‌ای متفاوت اداره گردند. باید این نکته را توجه داشت که انبارهای مواد اولیه از اهمیت ویژه‌ای در یک کارخانه یا کارگاه برخوردارند و اگر در زنجیره تأمین کالا، که این واحد زیر مجموعه آن است مشکلی پیش آید قطعاً تأثیر مستقیم و منفی بر تولید می‌گذارد.

خرید انبار صنعتی فتح2
خرید انبار صنعتی فتح2

 

انبار قلب تپنده شرکت:

اگر بگوییم انبار مواد اولیه قلب تپنده یک شرکت تولیدی است سخنی به گزاف نگفته‌ایم، و هیچ سازمانی نمی‌تواند بدون داشتن یک روش مناسب و اجرایی در جهت برآوردن نیازهای بخش‌های مختلف به اهداف خود برسد. از این رو امروزه سازمان‌های موفق روش‌های نوین و عملی مناسبی را در انبار و تأمین نیازهای بخش‌های مختلف مخصوصاً خط تولید که ارتباطی مستقیم با واحد انبار مواد اولیه دارد اجرا می‌کنند و این روش‌ها را با علم روز جهان، به روز می‌کنند.

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم موقعیت مناسب سوله ها در اتوبان فتح باعث شده تا خرید و فروش سوله در این منطقه بازار داغی داشته باشد. فروش سوله در اتوبان فتح معمولا میتواند سود مناسبی برای مالک سوله داشته باشد.

متقاضیان خرید سوله در اتوبان فتح معمولا بیشتر از متقاضیان خرید سوله در سایر نقاط تهران است. بنابراین فروش سوله در این منطقه بسیار سریع تر از مناطقی مثل جاده مخصوص تهران اتفاق میوفتد.

اگر به دنبال فروش سوله در اتوبان فتح هستید میتونید با بهترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن سوله خود را توسط کارشناسان ما بفروش برسانید.

خرید انبار صنعتی در فتح
خرید انبار صنعتی در فتح

 

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

برای خرید و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب املاک صنعتی هیراد در تماس باشید:

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۰۲۱۶۶۸۱۱۶۰۰ __ ۰۹۱۲۱۲۱۳۳۶۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید