تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

انبار صنعتی ارزان

انبار صنعتی ارزان ، اگر به دنبال مکان امن برای نگهداری از تجهیزات و وسایل صنعتی خود هستید اگر به دنبال انبار صنعتی ارزان هستید با مراجعه به املاک صنعتی هیراد میتوانید بهترین فایل های منطقه را مشاهده کنید و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

به سازه های فلزی با سقف شیبدار که برحسب محاسبات فنی خاص به اشکال مختلف تولید می شود، سوله گویند. سازه های شیب دار یا سوله به لاتین Gable Bents یا Ridge Bents نامیده می شوند. سوله ها برحسب نوع کاربرد، ابعاد متفاوتی دارند.

از این سازه ها در پوشش دهانه های بزرگ و در ساختمان های صنعتی و کشاورزی مثل کارخانه ها، انبارها، آشیانه های هواپیما، تعمیرگاه ها، سالن های ورزشی، پارکینگ ها، مرغداری ها، دامداری ها، فروشگاه ها و موارد دیگر استفاده می شود. نکته ی مهم جهت مقرون به صرفه بودن و قیمت سوله در ساخت سوله این است که باید نسبت به نوع کاربرد و ابعاد بسیار دقت نمود.

جهت ساخت سوله صنعتی  و ساخت سالن های صنعتی از قطعاتی با ابعاد متغیر استفاده می شود که وزن و ابعاد این قطعات با توجه به نوع کاربری هر واحد صنعتی تغییر می یابد.

انبار صنعتی ارزان2
انبار صنعتی ارزان2

 

سوله ها به اقسام مختلفی تقسیم میشوند از جمله:

سوله نو

سوله پیش ساخته

سوله دست دوم که به انها دمونتاژ هم گفته میشود.

که بیشتر از انها در مواردی همچون: نگهداری هواپیماها، مراکزمرغداری و جوجه کشی،  کارخانه جات تولید اتومبیل و … استفاده میشود.

ملاک اصلی برای خرید انبارامنیت آن است

بعضاً مشاهده شده که افرادای در نقاط مختلف این شهر به دنبال خرید انباری مناسب برای کسب کار خود هستند و به دلیل هزینه و مبلغ کمتر حاضرند در هر نقطه که فضای مناسبی داشته باشد سرمایه‌گذاری کنند. ولی متأسفانه به این نکته کمتر توجه می‌شود که اولویت اصلی هم برای اجاره و هم برای خرید امنیت منطقه‌ای است که انبار در آن احداث شده است. انبارهای ایمن تعرفه مشخصی دارند که در ادامه به برخی از فضاهای مناسب برای این کار اشاره می‌کنیم.

چه صنایعی میتوانند در غرب تهران شروع به فعالیت کنند؟

شاید این سوال به ذهن اکثر افرادی ک میخواهند در منطقه ی غرب تهران فعالیت خود را شروع کنند امده باشه که آیا کسب و کار ما با این منطقه سازگار هست یا خیر؟

با ما باشید در ادامه….

تهران یکی از کلان شهر های جهان محسوب میشود و طبیعتا دارای جمعیت چشم گیری بوده و صنعت این شهر هر روز در حال افزایش میباشد

همچنین منطقه غرب تهران قطب صنعتی تهران محسوب میشود که انواع مشاغل در آنجا مشغول به کار هستند مانند:

آسانسور

بازار استیل

بازار فولاد

بازر آهن

بورس cnc

تراشکاری

تعمیرات خوردو

نجاری

و…

و اما یکی از مهمترین موارد برای شروع فعالیت که ذهن افراد را درگیر خود میکند این میباشد که قیمت خرید، اجاره یا رهن سالن در این منطقه به چه شکل میباشد

انبار صنعتی ارزان فتح
انبار صنعتی ارزان فتح

 

باید بگویم با توجه به اینکه این منطقه قطب صنعتی کلان شهر تهران بوده همواره منبع و بازار انواع مشاغل میباشد به همین دلیل میتوان گفت نسبت به مناطق دیگر تهران هزینه خرید، اجاره یا رهن در این منطقه بیشتر میباشد

و موارد دیگری که در قیمت گذاری بسیار حائز اهمیت میباشد متراژ  مدنظر مشتری میباشد و همچنین مورد دیگه ای که در قیمت گذاری انبار صنعتی امکانات که سالن مدنظر خواهد داشت میباشد که شما با تماس با کارشناسان مجرب املاک صنعتی هیراد درغرب تهران میتوانید با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید انبار صنعتی ارزان مدنظر خود را در کمترین زمان ممکن و با بهترین متراژ و ارزانترین قیمت تهیه کنید.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

برای خرید و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب املاک صنعتی هیراد در تماس باشید:

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

02166811600 __ 09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرتان را بنویسید