تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

انبار صنعتی ارزان در غرب تهران

انبار صنعتی ارزان در غرب تهران ، با سلام خدمت همراهان عزیز املاک صنعتی هیراد، مطلبی را میخواهیم در خدمت شما قرار بدهیم  با عنوان انبار صنعتی ارزان غرب تهران، تا افرادی که به دنبال خرید ، فروش ، اجاره یا … در غرب تهران هستند با این منطقه آشنا شوند و بتوانند صحیح ترین تصمیم را برای انتخاب انبار صنعتی  بگیرند.

همچنین در این مطلب خواهید خواند:

سالن چیست؟

انواع سالن با کاربری صنعتی

سالن چیست؟

در این قسمت تعریف می کنیم که اصلا سوله چیست و به چه معناست. به طور خلاصه می توان گفت که سوله ها نوعی سازه بسیار زیبا و مقرون به صرفه هستند که در زندگی و صنایع امروزی مانند کشاورزی، تولید و .. بسیار کاربرد دارد. اهمیت این سازه زیبا مقرون به صرفه سبب شد که ما در این مقاله بیشتر در مورد آن صحبت کنیم و علاوه بر معرفی این سازه بگوییم که اصلا این سازه چگونه و به چه شکل ساخته می شود و همچنین چه کاربردهایی دارد.

در واقع سوله یک سازه فلزی با سقف شیبدار است که برای طراحی و ساخت آن محاسبات فنی خاصی در نظر گرفته می شود. این سازه فلزی به گونه ای طراحی می شود که هیچ ستون میانی در محیط داخلی آن تعبیه نمی شود چرا که اصلا در زمان ساخت این سازه های فلزی تمرکز طراحان به ساخت سازه ای با محیط بدون ستون میانی است.

برای این سازه های فلزی زیبا و با اهمیت تعریف های زیادی وجود دارد. مثلا در زبان انگلیسی به سازه های مثلثی شکل (shed)سوله گفته می شود. که نوع این سازه فلزی با توجه به کاربردش تعیین می شود. مثلا به سازه های فلزی که مخصوص صنعت باشد industrial shed و سازه هایی که مخصوص ورزش باشد  sports hall می گویند.

غرب تهران

محدوده غرب تهران ، همانند ویژگی هایی که برای نقاط شرقی این شهر برشمرده شد است ، دارای شرایط ویژه دسترسی می باشد ، با این تفاوت که این دسترسی به شهر های غربی کشور و مجاورت  استان هایی نظیر البرز و قزوین می باشد .

از این روست که اهمیت اجاره انبار در غرب تهران ، حتی از شرق نیز بیشتر می باشد . وجود شهرهای اندیشه ، قدس ، رباط کریم ، اسلامشهر ، شهریار و … در مناطق غربی و جنوب غربی تهران ، سبب شده است تا صاحبان سرمایه و مشاغل ، تمایل بیشتری برای در اختیار داشتن انبار اجاره ای در غرب تهران در تهران داشته باشند .

نزدیکی غرب تهران به فرودگاه مهرآباد و امام خمینی ، آزاد راه تهران کرج – قزوین – رشت و بزرگراه های متعدد، گواه دیگریست بر این ادعا که انبار اجاره ای در غرب تهران توانایی پاسخگویی به یکی از نیازهای بنیادی مهم انبار که همان نزدیکی به شریان های ارتباطی است را داراست .

با توجه به وجود کارخانه های بزرگ و کوچک در جاده های منتهی به کرج و قم و حجم زیاد مواد خام اولیه و محصولات نهایی ، اجاره یا خرید این انبارها ، بیش از پیش اهمیت می یابد.

انبار صنعتی ارزان در غرب
انبار صنعتی ارزان در غرب

انواع سوله با کاربری صنعتی

همانطور که گفته شد امروزه از سوله های صنعتی استفاده های زیادی شده که این امر موجب شده است که این سوله در دسته های مختلف قرار بگیرد. در خصوص انواع سوله صنعتی باید دقت کنید که یکی از این سوله ها، سوله سبک خرپایی بوده که به عنوان به روز ترین سوله نیز شناخته می شود. این سوله ها قابلیت نصب با جرثقیل را داشته و سقف آنها به صورت قوسی اجرا می شود و همچنین قیمت تمام شده آن نیز بسیار پایین می باشد.

دیگر نوع سوله صنعتی، سوله تیر ورقی بوده که به عنوان مرسوم ترین سوله ها شناخته شده که از زمان قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است. مرسوم بودن این سوله ها به دلیل بهتر بودن آن نبوده بلکه دلیل اصلی آن  است که در دانشگاه های ایران بیشتر در خصوص نحوه نصب سوله های تیر ورقی صحبت شده و آموزش های لازم در خصوص سوله های به روز ارائه نمی‌ شود. سوله های یو بی ام نیز نوع جدیدی از سوله صنعتی است که آن را با فرم دادن و نرم کردن ورق های گالوانیزه می سازند.

غرب تهران به دلیل خوش منطقه بودن، راه داشتن به تعداد زیادی از بزرگراه ها و دسترسی بسیار آسان به مرکز شهر و وجود انواع کارگاه، انبار، سالن و … با متراژ های مختلف در آن و وجود انواع مشاغل که این منطقه را به یکی از بهترین مناطق صنعتی تهران تبدیل کرده است.

این موضوع باعث شده تا همه روزه افراد زیادی با مراجعه به سایت املاک صنعتی هیراد یا به صورت حضوری به دفتر این املاک درخواست خرید یا اجاره را داشته باشند.

انبار صنعتی ارزان غرب تهران
انبار صنعتی ارزان غرب تهران

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

 املاک صنعتی هیراد با داشتن بهترین مشاوران منطقه و فایلینگ بسیار قوی توانسته مورد توجه بسیاری از شما عزیزان قرار بگیرد.

راه های ارتباطی با ما:

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

02166811600 __  09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید