تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

اجاره کارخانه غرب تهران


اجاره کارخانه غرب تهران ؛ همانطور که در مطالب گذشته به آن اشاره کردیم , در اجاره کارخانه غرب تهران تعیین محل مناسب برای کارخانه یکی از مهمترین مراحل تاسیس کارخانه است زیرا نتایج این تصمیم گیری که در دراز مدت مشخص میگردد از لحاظ اقتصادی اجتماعی زیست محیطی تاثیر گذار است. این ماجرا در مورد خرید یا رهن و اجاره کارخانه تهران نیز به همان اندازه تاثیر گذار است .

اجاره کارخانه غرب
اجاره کارخانه غرب

این تصمیم گیری دارای تاثیر مستقیم در سودهی کارخانه میزان سرمایه گذاری اولیه بوده و همچنین تاثیر کلیدی درقیمت تمام شده محصولات خواهد داشت. در این بین یکی از بهترین گزینه ها برای احداث و رهن و اجاره کارخانه تهران شهرک های صنعتی در مناطق مختلف میباشد.

کارخانه درتهران

تاکنون در استان تهران توسعه متوازن زیرساخت صنعتی به صورت دولتی نبوده است. این امر باعث شده تا مرکز ثقل صنعت در جنوب و غرب تهران شکل بگیرد و بیشتر واحدهای صنعتی در شهرک شمس‌آباد و پرند و منطقه جاده مخصوص ایجاد شود. در شرق و غرب تهران بارگذاری صنعت آن‌طور که باید شکل نگرفته و واحدهای صنعتی به صورت پراکنده ایجاد شده است، ضمن آنکه زیرساخت‌های آماده در غرب تهران و شهرک‌های صنعتی جنوب تهران متمرکز شده است.از این رو اوضاع خرید و فروش یا رهن و اجاره کارخانه غرب تهران نسبت به مناطق دیگر تهران بهتر میباشد .

از انجایی که ایجاد و راه اندازی واحدهای تولیدی و رهن و اجاره کارخانه تهران در شهرک های صنعتی از اهمیت زیادی برخوردار است املاک صنعتی هیراد با تکیه بر تجربه ی پرسنل و مشاوران خود , صنعتگران و افرادی را که به دنبال راه اندازی کسب و کار هستند را راهنمایی کرده و در تلاش است در زمینه ی احداث یا خرید و رهن و اجاره کارخانه تهران آنان را به نتیجه ی مطلوب برساند .

اجاره کارخانه درفتح
اجاره کارخانه درفتح

بنابراین برای ساماندهی خدمات اولیه دولتی به صنعتگران در منطقه غرب تهران نیاز به ایجاد شهرک‌های صنعتی دولتی وجود داشت. از این رو، برای راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی شهریار، ملارد و صفادشت برنامه‌ریزی شد .

با آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی شهریار در مرحله بعد راه‌اندازی شهرک صنعتی ملارد قرار دارد و بعد از آن برای تکمیل شهرک صنعتی صفادشت اقدام خواهد شد. این ۳ شهرک صنعتی در منطقه غرب تهران می‌تواند شکل‌گیری صنعت در غرب و جنوب تهران را متوازن کند و واحدهای صنعتی که به صورت بورسی و پراکنده در منطقه غرب تهران شکل گرفته است در شهرک‌های صنعتی ساماندهی شود.

اجاره کارخانه

در زمینه ی خرید یا اجاره کارخانه غرب تهران یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در مکان یابی یک کارخانه ، مشوق های مالی هستند. البته معمولا مکان یابی پروژه محدود به بودجه تعیین شده برای تهیه محل مناسب می شود اما در عین حال توصیه می شود تا مکان های مختلفی جهت شناسایی مشوق های مالی و دولتی مورد بررسی قرار بگیرند.

انتخاب مکان های دور افتاده به دلیل ارزان بودن ملک و زمین مورد نیاز برای احداث کارخانه یا پایین بودن هزینه ها برای اجاره کارخانه غرب تهران نیز می تواند موجب افزایش هزینه های دیگری مانند حمل و نقل مواد اولیه و محصولات تولیدی بشوند که ادامه کسب و کار و روند تولید را قطعا با مشکل روبرو خواهند کرد. بعلاوه به دلیل دور بودن محل احداث باید بتوانید مشوق های زیادی را به کارمندان خود ارائه کنید تا بتوانید نیروی کار مجرب و با دانش فنی بالا را متقاعد به کار کردن در کارخانه خود کنید.

بنر

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

66811600

09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید