تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

اجاره سوله صنعتی در فتح

اجاره سوله صنعتی در فتح : در املاک هیراد انواع خرید و فروش و رهن و اجاره ی سوله در مناطق مختلف مخصوصا خرید سوله صنعتی در تهران انجام میشود و برای راهنمایی از وضعیت خرید سوله صنعتی در تهران میتوانید با شماره تماس : 09121213368 تماس حاصل نمایید . کارشناسان ما آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما در این ضمینه و یاری رساندن به شما برای خرید بهتر هستند .

براساس بررسی های صورت گرفته، درصد بالایی از موارد استفاده از اجاره سوله بعنوان انبار است . در کارخانه جات از سوله ها با ابعاد خیلی بزرگ استفاده می شود . همانطور که می دانید بسیاری از کارخانه ها و مراکز تولیدی و صنعتی بزرگ خودشان دارای انبارها و سوله های بسیار بزرگ هستند و هیچ نیازی به اجاره آنها ندارند ، اما در این میان کسب و کار های متعددی نیز حضور دارند که جدا از بحث تولیدات ، در زمینه واردات و صادرات نیز فعال هستند و حتی با داشتن سوله های شخصی باز هم نیاز به اجاره سوله در تهران دارند تا بتوانند کالاها ، مواد خام و دیگر موارد را در جایی مناسب انبار کنند . در چنین مواقعی نیز سوله ها بسیار به کار می آیند و بسیاری از این افراد اقدام به اجاره سوله می کنند .

اجاره سوله صنعتی ارزان در فتح
اجاره سوله صنعتی ارزان در فتح

اجاره سوله صنعتی در فتح در طی دوران :

تا پیش از ساخت شهرک‌های صنعتی، نظم و ساختار مندی خاصی بر واحدهای صنعتی و کارخانجات وجود نداشت و آنچه در این بین رنج‌ آور بود، تبدیل بی‌رویه اراضی کشاورزی به کارخانه بود که در اقصی نقاط کشور ، مشاهده می‌شد . هدف اصیل ایجاد شهرک صنعتی ، علاوه بر انتقال تمرکز جمعیت از پایتخت و کلان‌شهرها به سایر نقاط ، یکپارچه‌ سازی واحدهای صنعتی به منظور خدمت ‌رسانی بهتر بوده است که در دهه‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، رشد چشمگیری داشته است .

هر شهرک صنعتی از تعداد زیادی سوله خدماتی و صنایع سنگین در متراژهای متغیر و با کاربری‌های متنوع ، تشکیل شده است که در یک لی‌ اوت منظم ، در کنار یکدیگر ساخته می‌شوند و با تعبیه چندین واحد خدماتی و اداری مختلف ، کار خدمات‌ دهی به آنها صورت می‌پذیرد . تا سال 1395 ، بیش از 30،000 کارگاه صنعتی در کشور به ثبت رسیده است که از میان آنها ، بیش از 20 درصد آنها در تهران مشغول به کار هستند ؛ هر چند شمار زیادی از آنها ، هنوز در مکان‌های فیزیکی نامناسب و فاقد استانداردهای صنعتی مشغول فعالیت هستند .

یک سوله صنعتی با کیفیت قادر است فضای ایده‌آل مورد نیاز برای هر نو کسب‌ و کاری را به بهترین شکل ممکن فراهم نماید .

الزامات مهم در اجاره سوله صنعتی در فتح :

زیادی وجود دارد که باید در ساخت سوله صنعتی به آنها توجه داشت . این موارد آنقدر ‌مهم هستند که حتی پیش از شروع به فرآیند نقشه‌کشی و طراحی ، باید آنها را مورد نظر قرار داد . در ادامه به برخی از این موارد بطور شفاف خواهیم پرداخت . پس با ما همراه باشید :

 

اجاره سوله صنعتی در فتح
اجاره سوله صنعتی ارزان در فتح

 

استحکام کافی سقف و طراحی مناسب برای نصب جرثقیل سقفی :

آنچه بدون تردید مورد نیاز هر سوله صنعتی خواهد بود، جرثقیل سقفی است . تخلیه اولیه محموله‌های مواد اولیه و بارگیری محصولات ، چیدمان و جابجایی احتمالی ایستگاه‌های کاری و … از جمله مواردی است که حضور جرثقیل سقفی را در سوله صنعتی به یک ضرورت بدون انکار برای هر سوله کارگاهی تبدیل خواهد نمود .

چنانچه قصد نصب جرثقیل سقفی را دارید، بسته به اینکه حمل بار تا چه تناژی مورد نیاز واحد صنعتی شماست و با عنایت به این موضوع که هر جرثقیل با چه عرض دهانه سوله در تناسب است ، باید از قبل نسبت به استحکام سقف و تعبیه نقشه ریل‌‌ها مبادرت شود .

توجه به عرض دهانه در سوله‌های صنعتی :

با توجه به جنس صنعتی که قرار است در سوله مربوطه مشغول به کار شود و ابعاد ماشین‌ آلات رایج در آن صنعت ، بهترین اندازه برای دهانه سوله مذکور مشخص خواهد شد که معمولاً بین 25 تا 35 متر ، از سوی سوله‌ سازان در نظر گرفته می‌شود . علاوه بر عرض دهانه ، سایر قطعات سوله صنعتی نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند و باید در انتخاب ابعاد و نیز در ساخت آنها ، دقت بسیار به عمل آید .

در املاک هیراد کارشناسان ما ، این توانمندی را دارند که بهترین پاسخ ها را برای مشکلات و مسائل مرتبط با سوله را برای شما فراهم آورند تا بدین ترتیب بتوان صفر تا صد پروژه را بهتر پیش ببرید . طبیعتاً جلوگیری از اشتباهات مکرر که از آنها به عنوان گلوگاه نام برده می شود ضرورت بالایی دارد و با این کار، در وقت و هزینه مشتری به نحو شایسسته ای صرفه جویی خواهد شد . در املاک هیراد با ما با کارشناسان مجرب باشید تا با موفقیت از این گلوگاه ها عبور کنید و به نتیجه ی مطلوب خود دست پیدا کنید . با مشاورین ما در ارتباط باشید : 09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید