تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

اجاره انبار صنعتی غرب تهران

اجاره انبار صنعتی غرب تهران ؛ زمانی که کسب و کار خود را شروع می کنید یا فعالیت های صنعتی و تجاری خود را گسترش می دهید، ممکن به فضای بزرگتر  یا انبار صنعتی و امکانات متفاوتی نیاز پیدا کنید. وقتی که صحبت از اجاره سوله، کارگاه، انبار یا سایر فضاهای صنعتی و تجاری به میان می آید، اجاره املاک صنعتی بسیار متفاوت از فضای اداری یا ملک مسکونی است. املاک صنعتی هیراد با داشتن بهترین کارشناسان باتجربه میتواند در تمامی مراحل اجاره یا خرید سوله (سالن)، انبار، مغازه و … از جستجو تا امضای قرارداد در کنار شما خواهد بود.

املاک صنعتی هیراد با وجود بهترین مشاوران منطقه و داشتن قوی ترین فایلینگ در غرب تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

اجاره انبار صنعتی در تهران

مناطق صنعتی تهران عموما در اطراف تهران و حومه شهر واقع شده اند. البته در بافت شهری تهران نیز مناطقی با کاربری صنعتی وجود دارد. از مناطق صنعتی داخل تهران می توان به منطقه صنعتی جاده قدیم کرج و جاده مخصوص کرج اشاره کرد. این دو منطقه در واقع قطب صنعتی تهران هستند و همه روزه متقاضیان زیادی به املاک صنعتی هیراد مراجعه میکنند.

علاوه بر دو منطقه یاد شده، برخی شهرک های صنعتی اطراف تهران عبارت اند از: شهرک صنعتی چهاردانگه، شهرک صنعتی پرند، منطقه صنعتی قلعه حسن خان (شهر قدس)، شهرک صنعتی شمس آباد، احمد آباد مستوفی، گرمدره، منقطه صنعتی زاگرس، شهرک صنعتی اسماعیل آباد، منقطه صنعتی شهریار، منطقه صنعتی رباط کریم و … غیره اشاره کرد که همین موضوع باعث شده همه روزه تولیدات قابل توجهی از تهران به دیگر نقاط ایران عرضه شود.

 

اجاره انبار صنعتی غرب تهران
اجاره انبار صنعتی غرب تهران

املاک صنعتی عموما شامل مکان هایی مانند:

سوله (سالن)

مغازه

انبار

کارخانه و انواع مکان های تولید، عرضه یا دپو، مواد یا لوازم می باشد.

یادتان باشد قبل از اجاره انبار صنعتی غرب تهران ماهیت کسب و کار خود را مشخص کنید تا مشاوران بهتر یتوانند فایل معرفی کنند، به فرض مثال:

برق صنعتی

وجود بالابر

وجود آسانسور

انبار برای دپو

انبار یخچالی

سالن تولید

سالن با دفتر اداری

سالن با جرثقیل

سالن با محوطه

تمام این موارد میتواند بر روی قیمت ملک مورد نظر تاثیر بسزایی داشته باشد.

یکی از مواردی که بر روی قیمت بسیار تاثیرگذار خواهد بود موقعیت مکانی سالن (سوله)، انبار، کارگاه یا … خواهد بود. به عنوان مثال با فرض ثبات همه متغیرها، سوله دور از تهران و مستقر در حومه شهر، نسبت به سوله های نزدیک تر به تهران بسیار ارزان تر می باشد.

اجاره انبار بهداشتی

انبار بهداشتی نوعی از انواع انبار است که از نظر کاربری باید از الزامات و تمهیدات بیشتری تبعیت کند. بسیاری از مشاغل به دلیل حساسیت بالای مسائل بهداشتی مجبور به استفاده از این سازه پرکاربرد برای استقرار تجهیزات و ملزومات خود هستند. برخی از مهم ترین کسب و کارها که از یک سو بنا بر نیاز صنعت مربوطه و از سوی دیگر به جهت دریافت مجوز های لازم برای شروع و تداوم فعالیت صنفی نیاز به این محصول دارند عبارت اند از: صنایع غذایی، کشتارگاه ها و سردخانه های بهداشتی.

 

اجاره انبار صنعتی غرب تهران2
اجاره انبار صنعتی غرب تهران2

 

وزارت بهداشت معمولا نظارت سنگینی بر این نوع کسب و کارها دارد و برای دریافت مجوز آغاز به فعالیت، نیاز به عبور از استانداردهای سختگیرانه این نهاد نظارتی وجود دارد.چهار مورد از مهم ترین مواردی که می بایست به رعایت آنها در پروژه سوله بهداشتی توجه ویژه داشت عبارت اند از:

دیوار: پوشش دیوارها باید طوری باشد که به راحتی و با سرعت بالا قابل نظافت کردن باشد.

کف: کف سوله نیز باید به راحتی قابل نظافت باشد. معمولا از سنگ یا سرامیک برای کف این انبارها استفاده می شود.

پوشش سقف: نوع پوشش سقف سوله های بهداشتی باید به نوعی باشد که محل تجمع حشرات و آلودگی ها نشود.

سرمایش و گرمایش: کنترل دما نیز یکی از جنبه های مهم این سوله ها می باشد که حساسیت زیادی بر روی آن است.

برای اجاره انبار صنعتی غرب تهران میتوانید به املاک صنعتی هیراد مراجعه کنید تا بهترین فایل ها را با کمترین قیمت و در کمترین زمان ممکن  از مشاورین مجرب با اجاره کنید.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

برای خرید و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب املاک صنعتی هیراد در تماس باشید:

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

تلفن های تماس:02166811600 __ 09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرتان را بنویسید