تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

اجاره انبار صنعتی حومه تهران

اجاره انبار صنعتی حومه تهران، تهران قطب صنعتی ایران و از کلان شهر های جهان محسوب میشود و اجاره یا خرید ملک های صنعتی با قیمت زیادی در آن صورت میگیرد. انبار صنعتی

املاک صنعتی هیراد با داشتن بیش از 1000 فایل املاک صنعتی که از بزرگ‌ترین مراجع برای امر خرید و فروش سوله و اجاره در حومه تهران و شهرک‌های صنعتی است با بهره‌گیری از مشاوران مجرب در حوزه املاک صنعتی و انجام معاملات شفاف در حضور خریدار و فروشنده از مزایای این گروه به شمار می‌آید؛ به‌عبارت‌دیگر در حوزه خرید و فروش املاک صنعتی نیاز این صنعت را به‌خوبی برطرف کرده است.

برای اجاره انبار صنعتی حومه تهران روش های مختلفی وجود دارد که سنتی ترین و رایج ترین روش مراجعه حضوری به املاک میباشد اما املاک صنعتی هیراد برای شما این امکان را فراهم کرده تا بعلاوه ی مراجعه حضوری با مراجعه به سایت از انواع فایل ها مطلع شده و همچنین در صورت درخواست حضوری و بازدید ملک با مراجعه به املاک به صورت حضوری بازدید انجام دهید و قاطع تصمیم بگیرید.

با توجه به رشد روزافزون صنایع بزرگ و کوچک در کشور نیاز به خرید انبار و یا اجاره انبار بیشتر از گذشته حس می‌شود. شهرک‌های صنعتی اطراف تهران این فرصت را برای اجاره انبار مناسب با مساحت‌های مختلف فراهم کرده است. اگر قصد خرید انبار در تهران را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت املاک هیراد از موارد متعدد اجاره انبار مطلع شوید.

 اجاره انبار صنعتی حومه تهران 2
اجاره انبار صنعتی حومه تهران 2

 

اجاره انواع انبارهای دارویی و بهداشتی و همچنین اجاره انبارهای سردخانه‌ای تخصص ماست. فقط کافی است نام منطقه مورد نظر خود را در این سایت جستجو کرده و از نتایج آن را مشاهده کنید. این فرایند بسیار آسان و متناسب با شهرک‌های صنعتی اطراف تهران برنامه‌ ریزی‌ شده و بدون هیچ مشکلی می ‌توانید از نتایج آن بهره‌مند شود.

اکثر افرادی که به دنبال اجاره انبار صنعتی حومه تهران هستند در کنارش دفتری مجزا برای استقرار افراد رده بالای یک مجموعه یا فروشندگان آن در دل انبار ، به مجموعه ای از ماشین آلات اداری ، سامانه هایی ارتباطی ، نزدیکی به دفاتر خدمات مورد نیاز مانند پست ، باربری ، تیپاکس و همچنین همکاری تنگاتنگ با نیروی انتظامی ، آتش نشانی و حتی کسبه و انبارداران دیگر نیز احتیاج داریم که فراهم نمودن همه آن ها به صورت شخصی بسیار گران و وقتگیر تمام می شود.

همه اینها در حالیست که افراد شاغل در انبار نیز از افراد بومی تحت نظارت یک نماینده از سوی شما نبوده و در این نوع فعالیت همه کارکنان نیازمند رفت و آمد همه روزه میان اجاره انبار در اطراف تهران و منزلشان هستند ؛ در نتیجه اینکه نمی توان انبار مورد نظر را در هرکجای نقشه انتخاب کرده و در آن به کسب و کار پرداخت .

در اطراف تهران شهرک های صنعتی زیادی وجود دارد که بستر خوبی برای انواع مشاغل میباشند و افراد زیادی در آن ها مشغول به کار هستند و تولیدات زیادی همه روزه صورت میگیرد.

اجاره انبار صنعتی حومه تهران به دلیل قیمت مقرون به صرفه خود طرفداران های زیادی دارد و همه روزه متقاضیان زیادی به املاک مراجعه میکنند،

املاک صنعتی هیراد دارای مشاوران مجربی میباشد که میتوانید با مراجعه به این املاک با خیال آسوده از قیمت و پیگیری مداوم برای خرید یا اجاره هر نوع ملک صنعتی مطمئن باشید.

 

اجاره انبار صنعتی حومه تهران
اجاره انبار صنعتی حومه تهران

 

برای اجاره انبار صنعتی حومه تهران مناسب تر هست یا داخل تهران؟

عامل دیگری که باید به موارد فوق اضافه کنیم عدم نیاز به بسیاری از ویژگی های فوق می باشد . به عنوان مثال چنانچه محصولی که عرضه می کنید حجم آنچنان بزرگی نداشته باشد ، خریدارانشان تعداد قابل توجهی نخریده یا ماهیت کالا با تبادل در حجم زیاد در منافات باشد ، این خروجی ها صادراتی نبوده و مقاربت با درگاه های خارجی بی دلیل بوده باشد و یا اینکه در ساعت کار انبار تنها در روزها و ساعات کاری مرسوم باشد ، می بینیم که بیشتر موارد فوق الذکر بی فایده بوده و تنها هزینه ای اضافی برایشان پرداخت می کنیم.

با توجه به این شرایط ، بازگشت به داخل مرزهای پایتخت عقلانی تر بوده و صاحبان کالا و سرمایه می توانند با تکیه بر گنجایش انبارها در عین قرار گیری در داخل تهران فاصله چندانی هم با مرزهای آن نداشته ، دارای ساختمان اداری بوده ، از امنیتی مثال زدنی برخوردار است و مسیر دسترسی به آن نیز برای همگان آسان است ، به گسترش کسب و کار کوچک خود بپردازند.

 

 

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

برای خرید و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب املاک صنعتی هیراد در تماس باشید:

تلفن های تماس: 02166811600 _ 09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید