تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

اجاره املاک صنعتی تهران

اجاره املاک صنعتی تهران ، در مورد اجاره ی املاک صنعتی تهران اولین چیزی که به ذهن صنعتگران و تولیدکنندگان می‌رسد حضور در املاک صنعتی برای اجاره این فعالیت است، و لازم به ذکر است که مشاوره در رابطه با اجاره املاک صنعتی از آن دسته از شغل‌هایی است که به ندرت می‌توان متخصص و خبره در آن یافت.

باید عنوان کنیم که در اجاره املاک صنعتی تهران یک قانون یا اصل کلی وجود دارد که هر چه قدر فاصله از تهران بیشتر باشد و املاک در حاشیه ی شهر قرار گرفته باشند , نرخ اجاره‌ ها کاهش می‌یابد.

پس طبق این اصل نانوشته اگر قصد اجاره املاک صنعتی تهران را دارید باید توجه داشته باشید که اطراف تهران و حاشیه ی شهر یا شهرک های صنعتی , فضای مناسبی برای این کار خواهد بود؛ و میتوانید با هزینه ی کمتری فضای مناسبی برای کسب و کار خود فراهم کنید. همانطور که میدانید شهرک صنعتی منطقه‌ای است که به منظور توسعه صنعتی و متمرکزشدن تولیدات صنعتی در نظر گرفته شده است.

هدف از ایجاد شهرک صنعتی، توسعه صنعتی کشور در خارج از مناطق شهری است تا تاثیرات منفی بار صنعتی بر ساکنین شهری را به حداقل رسانده، آلایندگی را کم کرده و با دسترسی آسان به مسیر حمل و نقل، کمترین بار ترافیکی را در مناطق شهرنشین به بار آورد. اما این نکته را نباید فراموش کنید که به دلیل متراژهای بالا در شهرک‌های صنعتی، که در اطراف تهران قرار دارد, ممکن است موارد دلخواه به‌سختی پیدا شوند.

یعنی اگر به دنبال اجاره املاک صنعتی تهران با متراژ پایین هستید شاید شهرک‌های صنعتی پاسخگوی نیاز نباشند. بد نیست بدانید که شهرک‌های صنعتی مناسب در تهران شامل سه منطقه مهم است که از جمله آن‌ها می‌توان به شهرک صنعتی شمس‌آباد، شهرک صنعتی عباس‌آباد و شهرک صنعتی پرند در اطراف تهران نام برد و همچنین در داخل شهر تهران می‌توان به جاده مخصوص کرج اشاره کرد . شهرک صنعتی شمس آباد بورس درب و پنجره سازی – سنگ بری – پلاستوفوم – صنایع فلزی و چدن – ریخته گری – لاستیک سازی و شیرآلات صنعتی می باشد.

اجاره املاک صنعتی تهران
اجاره املاک صنعتی تهران

 

شهرک صنعتی شمس آباد از 2 مسیر قابل دسترسی می باشد.اولین مسیر اتوبان تهران قم بعد از فرودگاه امام خمینی دومین خروجی به سمت شهرک صنعتی شمس آباد و دومین مسیر از طریق جاده قدیم قم بعد از شهر حسن آباد شهرک صنعتی شمس آباد می باشد. نزدیکترین ایستگاه مترو به این منطقه (شهر ری و شاهد) می باشد. که برای افرادی که به دنبال خرید یا اجاره املاک صنعتی تهران هستند میتواند منطقه ی مناسبی باشد.

شهرک صنعتی عباس آباد نیز در ۴۵ کیلومتری مرکز استان تهران واقع گردیده و بهترین مسیر دسترسی آن جاده خاوران و اتوبان امام رضا محور پاکدشت گرمسار می باشد ، و شهرک صنعتی پرند در 45 کیلومتری جنوب غرب تهران راه اندازی شده است که برای صنعتگران یا متقاضیان اجاره املاک صنعتی تهران میتواند مناسب باشد.

بد نیست بدانید صنوف در نظر گرفته شده برای استقرار در این شهرک عبارتند از:قطعه سازی خودرو ، برق و الکترونیک ، صنایع فلزی بجز ریخته گری ، صنایع فلزی ، خدمات تجاری می باشد. برخی از شرکتها و صنایع مسقر در شهرک صنعتی پرند:فراسو ، فن نیرو ، بادبند ، سنا چوب خاورمیانه ، سبلان ، کمپارس ، حمید صنعت فرد ، پیشروان سبز صنعت ، ویبران ، فرامین تابلو را های دسترسی به پرند از طریق اتوبان تهران – ساوه اتوبان تهران – قم کمربندی محور آزادگان امکان پذیر است.

متأسفانه املاک صنعتی به دلیل تخصصی بودن در تهران بسیار کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و شاید به همین دلیل است که افرادی غیرمتخصص به حوزه خرید و فروش یا رهن و اجاره املاک صنعتی تهران شده است .

به همین منظور بهترین راه برای انتخاب یک گزینه ی مطمئن و انعقاد قرار داد بی دغدغه مراجعه به یک مشاور املاک صنعتی قابل اعتماد با تجربه ب کاری خوب است . املاک صنعتی هیراد با کادری مجرب و فایلینگ قوی و به روز میتواند صنعتگران و متقاضیان را در امر خرید و فروش یا رهن و اجاره املاک صنعتی تهران راهنمایی کند.

 

بنر

 

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

02166811600 __ 09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید