تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

رهن و اجاره انبار صنعتی در فتح

رهن و اجاره انبار صنعتی در فتح ، مهمترین عامل در ساخت سالنهای صنعتی محل قرارگیری آن است ، همچنین در صورت احداث سوله از نظر سرعت باد و بارش برف ، دهانه سالن ، ارتفاع ستونها و ساخت جرثقیل های پل در صورت مورد توجه قرار گیرد.

گروه‌های مختلف صنعتی و تولیدی زیادی در حال فعالیت هستند که بسیاری از آن‌ها، در مکان فیزیکی نامناسبی مستقرشده و مشغول کار با حداقل امکانات هستند. حال ‌آنکه همگان می‌دانند که رهن سوله به ‌عنوان فضای کار مناسب و مجهز، یکی از اصول زیر بنایی لازم برای ایجاد رشد و توسعه در هر کسب ‌و کاری به‌حساب می‌آید.

تا همین چند سال قبل هم شاهد حضور پراکنده و بی ‌نظم پیشه ترجمان و تولید کنندگان صنوف مختلف در سطح شهرها و در کوچه‌ها و خیابان‌ها بودیم. اکنون اما به دنبال برنامه ‌ریزی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت و اقدامات سازمان شهرک‌های صنعتی، اقدامات مناسبی در مدیریت این نابسامانی به ‌عمل ‌آمده است.

عوامل موثر بر رهن و اجاره انبار جاده مخصوص :

با توجه به اينكه حجم زيادي از سرمايه مجموعه هاي توليدي و صنعتي را مواد اوليه ، تجهيزات و اجناس به فروش نرفته تشكيل مي دهد ، انباشت و محافظت اصولي از آن ها و اطلاع دقيق از انواع ، تعداد ، قيمت تمام شده ، تاريخ توليد – انقضا و ساير اطلاعات بنيادي آن ها ، كمك شاياني در به فروش رساندن آن ها مي كند . با پيش آمدن صحبت از رهن و اجاره انبار تهران جاده مخصوص ، شايد خالي از لطف نباشد كه به بررسي این موضوع بپردازیم.

تهران ، به عنوان پايتخت ايران ، و داشتن جمعيتي ميليوني ، علاوه بر داشتن بازاري قوي در همه زمينه ها ، به ترمينالي براي تبليغات و ارسال محصولات به اقصي نقاط كشور و حتي جهان تبديل شده است ؛ از اين روي احداث شهرك هاي صنعتي فراوان در اطراف آن ، امري طبيعي جلوه مي كند . تمامي اين مجموعه ها ، با توجه به توضيحات فوق ، نيازمندي مكاني براي نگهداري از محصولاتشان مي باشند لذا اجاره انبار ارزان قیمت در تهران را در دستور كار خود قرار مي دهند .

عوامل موثر بر رهن و اجاره انبار جاده مخصوص :

با توجه به اينكه حجم زيادي از سرمايه مجموعه هاي توليدي و صنعتي را مواد اوليه ، تجهيزات و اجناس به فروش نرفته تشكيل مي دهد ، انباشت و محافظت اصولي از آن ها و اطلاع دقيق از انواع ، تعداد ، قيمت تمام شده ، تاريخ توليد – انقضا و ساير اطلاعات بنيادي آن ها ، كمك شاياني در به فروش رساندن آن ها مي كند . با پيش آمدن صحبت از رهن و اجاره انبار تهران جاده مخصوص ، شايد خالي از لطف نباشد كه به بررسي این موضوع بپردازیم.

تهران ، به عنوان پايتخت ايران ، و داشتن جمعيتي ميليوني ، علاوه بر داشتن بازاري قوي در همه زمينه ها ، به ترمينالي براي تبليغات و ارسال محصولات به اقصي نقاط كشور و حتي جهان تبديل شده است ؛ از اين روي احداث شهرك هاي صنعتي فراوان در اطراف آن ، امري طبيعي جلوه مي كند . تمامي اين مجموعه ها ، با توجه به توضيحات فوق ، نيازمندي مكاني براي نگهداري از محصولاتشان مي باشند لذا اجاره انبار ارزان قیمت در تهران را در دستور كار خود قرار مي دهند .

نیازهای ملک صنعتی خود را تعیین کنید

ماهیت کسب و کار شما نوع ملک مورد نیاز شما را تعیین می کند. سوله مورد نظر باید به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. سوله و املاک صنعتی به طور کلی به سه دسته تقسیم بندی می شود:

  1. انبار
  2. کارگاه تولیدی
  3. فضای انعطاف پذیر (ترکیبی از انبار و کارگاه تولیدی)

هر کدام از انواع سوله و املاک صنعتی برای هدف متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. یک انبار عمدتاً برای نگهداری و توزیع محصولات استفاده می شود. مرکز توزیع نوعی انبار است که برای توزیع محصولات استفاده می شود، اما بخشی از فرآیند ساخت یا مونتاژ نیست. یک انبار ممکن است به تجهیزاتی برای بسته بندی و برچسب زدن محصولات و آماده سازی برای حمل و نقل نیاز داشته باشد.

در مقابل، سوله تولیدی یا کارگاه تولیدی مکانی است که محصولات تولید یا مونتاژ می شود. بسته به نیازهای شما، این نوع فضا ممکن است نیاز به ویژگی های خاصی داشته باشد. مانند کف های تقویت شده، منابع برق با ولتاژ یا آمپر بالا، ارتفاع سقف خاص و…

بنابراین، باید تعیین کنید که آیا به دنبال مکانی برای تولید محصول، ذخیره محصول، بسته بندی و ارسال محصول یا ترکیبی از این سه هستید.

پایگاه های اطلاعاتی آنلاین املاک صنعتی، جستجو و یافتن ملک مورد نظر شما را تا حد زیادی آسان می کند. هنگامی که ویژگی های سوله صنعتی مورد نیاز خود را مشخص کردید، می توانید از وبسایت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند برای یافتن و مقایسه املاکی که نیازها و معیارهای مختلف شما را برآورده می کنند استفاده نمایید. سامانه هیراد ملک ، یکی از بهترین و کامل ترین وبسایت ها در این زمینه به شمار می رود.

زمانی که جستجوی خود را جهت رهن انبار صنعتی در فتح شروع می کنید باید موارد زیر را مشخص نمایید:

  • بودجه ماهیانه جهت رهن انبار و همچنین ودیعه قابل پرداخت

  • متراژ مورد نیاز

  • آیا باید به مشتریان، شرکا، تامین کنندگان یا شیوه های خاصی از حمل و نقل نزدیک باشید؟

  • به چه ویژگی هایی نیاز دارید؟ برای مثال: دفتر اداری واقع در محل، حداقل آمپر برق مورد نیاز، جنس خاصی کفپوش و یا سقف، ارتفاع سقف خاص و…

  • به چه امکاناتی نیاز دارید؟ برای مثال: آب، برق، گاز، تلفن، جرثقیل و…

جاره انبار صنعتی در فتح

بسیاری ازافراد و متقاضیان خرید انبار ممکن است در ابتدای کار خود تمایل چندانی به خرید انبار در اتوبان فتح نداشته باشند و یا به هر دلیل دیگری به دنبال اجاره انبار در اتوبان فتح باشند:

  • هزینه اجاره سوله در اتوبان فتح از متری 80هزار تومان شروع میشود. اجاره سوله در این منطقه بسیار به صرفه تر از جاده مخصوص میباشد اما شهرک های صنعتی اطراف تهران میتوانند هزینه های مناسب تری نسبت به این منظقه داشته باشند.
  • در برخی از سوله ها میتوان علاوه بر سوله ماشین آلات مثل جرثقیل هم در کنار ملک اجاره نمود که بسیار در کاهش هزینه های متقاضی موثر است.
  • علاوه بر ماشین آلات برخی از سوله ها مجوزهای خود مانند مجوز بسته بندی، مواد غذایی، فراورده های گوشتی و … را نیز اجاره میدهند.
  • بر این اساس اجاره سوله در اتوبان فتح میتوند بسیاری از هزینه های متقاضی را کاهش دهد.
اجاره انبار صنعتی در فتح
اجاره انبار صنعتی در فتح

 

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

برای خرید و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب املاک صنعتی هیراد

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۰۲۱۶۶۸۱۱۶۰۰

انبار قلب تپنده شرکت:

اگر بگوییم انبار مواد اولیه قلب تپنده یک شرکت تولیدی است سخنی به گزاف نگفته‌ایم، و هیچ سازمانی نمی‌تواند بدون داشتن یک روش مناسب و اجرایی در جهت برآوردن نیازهای بخش‌های مختلف به اهداف خود برسد. از این رو امروزه سازمان‌های موفق روش‌های نوین و عملی مناسبی را در انبار و تأمین نیازهای بخش‌های مختلف مخصوصاً خط تولید که ارتباطی مستقیم با واحد انبار مواد اولیه دارد اجرا می‌کنند و این روش‌ها را با علم روز جهان، به روز می‌کنند.

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم موقعیت مناسب سوله ها در اتوبان فتح باعث شده تا خرید و فروش سوله در این منطقه بازار داغی داشته باشد. فروش سوله در اتوبان فتح معمولا میتواند سود مناسبی برای مالک سوله داشته باشد.

متقاضیان خرید سوله در اتوبان فتح معمولا بیشتر از متقاضیان خرید سوله در سایر نقاط تهران است. بنابراین فروش سوله در این منطقه بسیار سریع تر از مناطقی مثل جاده مخصوص تهران اتفاق میوفتد.

اگر به دنبال فروش سوله در اتوبان فتح هستید میتونید با بهترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن سوله خود را توسط کارشناسان ما بفروش برسانید.

انبار صنعتی ارزان در فتح ؛ سلام به همراهان عزیز در این مطلب میخواهیم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا  با انبار صنعتی آشنا شده و بتوانید برای خرید، فروش، اجاره و … سالن(سوله) ، انبار ،کارگاه ، مغازه و غیره  بهتر تصمیم بگیرید.

سوله چیست؟

سوله عبارت است از سازه ای فلزی و مقاوم است که در هر شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار گرفته می شود چرا که در نوع خود بهترین هستند و در مقایسه با دیگر انواع سازه های فلزی پر استفاده تر می باشند است و با صرف هزینه بسیار کمتری در مقایسه با ساختمان های بتنی و فلزی طراحی و ساخته می شود. منظور از طراحی ارزان , ساخت ارزان و حتی نصب کم هزینه است که همین قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی موجب شده است تا بسیاری این نوع سازه ها را ترجیح دهند .

از انبار ها در موارد بسیاری استفاده صورت میگیرد مثل:

  • انجام انواع فعالیت های تجاری
  • سرمایه گذاری مثل اجاره دادن

بپردازیم به مزایایه اجاره انبار صنعتی در فتح

  • اگر برای اجاره دادن یک سوله، اقدام به خریداری آن می کنید، از درآمد ثابت اجاره لذت خواهید برد.
  • علاوه بر این، خواهید فهمید که معمولاً مستاجر تجاری بسیار قابل اعتمادتر از افراد مسکونی هستند.
  • همچنین، احتمالاً مدت طولانی تری از اجاره شما تضمین می شود، که این امر گزینه ای جذاب برای سرمایه گذاران در سراسر ایران است.
  • اگر برای تجارت خود یک سوله خریداری می کنید ، در این صورت می توانید ساختار ملک را متناسب با نیازهای خود اصلاح کنید.
  • این می تواند منجر به بهبود بهره وری و در نتیجه سودآوری شود.
  • به عنوان مثال ممکن است لازم باشد با رشد تجارت خود ملک را تمدید کنید و این امکان پذیر نیست مگر اینکه انبار خریداری شود یا موجر با تغییرات موافقت کند. این می تواند بسیار وقت گیر باشد.
  • یکی از مزایای اصلی داشتن انبار شخصی این است که دیگر نگران افزایش اجاره نخواهید بود.
  • اگر ساختمان تقاضای زیادی داشته باشد، این اغلب می تواند باعث افزایش نرخ تورم شود.

و در اینجا بپردازیم به معایب اجاره انبار صنعتی در فتح

  • بازار انبار ممکن است افت کند و بنابراین ارزش املاک نیز به همین ترتیب کاهش یابد.
  • اگر مشخصات از خواسته های متغیر مطابقت نداشته باشد ، محل انبار کاهش می یابد.
  • ممکن است نتوانید مستاجر پیدا کنید، که این می تواند خسارت مالی قابل توجهی به همراه داشته باشد. زیرا ممکن است در صورت عدم پرداخت مستاجر در ازای پرداخت هزینه هایی مانند بیمه، نرخ تجارت و تعمیرات و نگهداری ضرر زیادی کنید.
  • بنابراین وقتی همه این عوامل را در نظر گرفتید، می توانید تصمیم بهتری بگیرید که آیا خرید سوله در اتوبان فتح گزینه مناسبی برای شماست.
  • اجاره انبار صنعتی در فتح

انبار صنعتی:

انبار فضایی است که بر اساس یک سیستم طبقه بندی صحیح، جهت ذخیره سازی و مدیریت کارآمد کالاها و مواد استفاده میگردد. انبار صنعتی به مکان، ساختمان ، محوطه‌ یا سالنی گفته میشود که با بهره‌برداری از یک سیستم صحیح طبقه‌بندی و تنظیم، برای نگهداری یک یا چند نوع کالای بازرگانی، صنعتی، مواد اولیه یا فرآورده‌های مختلف، استفاده می‌گردد.

علاوه بر آن به عنوان نقاط و تأسیساتی برای نگهداری موقت به منظور توزیع و تجمیع کالاها در سیستم‌های توزیع نیز استفاده می‌شودانبارها به این دلیل که بخش بزرگی از دارایی‌های سازمان‌ها را در خود انباشته میکنند،از مهم‌ترین بخش‌های شرکت ها میباشند.به عبارت دیگر میتوان گفت، انبارها محلی امن برای نگه داری منظم مواد اولیه و کالاها میباشند به طوری که در مواقع لزوم دسترسی به آنها به سادگی امکان پذیر باشد. همچنین، انبارها با تکیه بر اصول انبارداری، اجازه کنترل جریان ورودی و خروجی کالا را به تولیدکنندگان و سازمان ها میدهند.

منطقه فتح:

بزرگراه فتح یا جادهٔ قدیم کرج یکی از بزرگراه‌های تهران با کشیدگی شرقی _ غربی است. بزرگراه فتح که در غرب تهران قرار دارد، قدیمی‌ترین راه مواصلاتی تهران به کرج بوده‌است. مقر شرکت‌های قدیمی و بزرگی چون شرکت صنایع شیر ایران و شرکت کفش ملی و پاکسان در حاشیهٔ این بزرگراه قرار دارند.

طول این بزرگراه ۲۱ کیلومتر و عرض آن ۶۵ متر می‌باشد که از میدان فتح در تقاطع بزرگراه آیت الله سعیدی در شرق آغاز شده و در طول مسیر به ترتیب از میدان شیر پاستوریزه، پل کن، بلوار خلیج فارس، بزرگراه آزادگان، تهرانسر، سه‌راه شهریار(باغستان)، بلوار ایران خودرو (پل ایران خودرو)، بلوار کرمان خودرو (پل کفش ملی) و بلوار انقلاب می‌گذرد.

در انتها نیز بزرگراه فتح به وسیلهٔ پل کاروانسرای سنگی، از جاده مخصوص کرج گذر می‌کند و به آزادراه تهران-کرج می‌پیوندد. همین‌طور پل کاروانسرای سنگی ۲، این اتوبان را به بزرگراه شهید همدانی متصل می‌کند.

انبارها از نظر ساختمانی انواع مختلفی دارند که مختصرا برایتان خواهیم گفت:

انبار پوشیده:

در این نوع،اطراف انبار به طور کامل پوشید و دارای سقف میباشد. انبار پوشیده،جهت ذخیره سازی اجناسی که مواد خاصی در ساختمانشان به کار رفته و یا دارای حساسیت هستند به کار میرود.

انبار سرپوشیده:

این نوع انبار نیز مانند انبار پوشیده دارای سقف است، با این تفاوت که چهارطرف آن باز و فاقد حفاظ جانبی میباشد. اقلامی که به نور مستقیم آفتاب و برف و باران حساس هستند و خاصیت خود را از دست می‌دهند، در این انبارها نگهداری می‌شوند.

انبار باز:

این نوع انبار به صورت محوطه ای باز است و اجناسی که به نور آفتاب و برف و باران حساس نیستند و خاصیت اولیه خود را از دست نمی‌دهند با رعایت اصول انبارداری در این انبارها نگهداری می‌شوند.

شرکت ها یا افرادی که انبار خریداری یا اجاره میکنند طبیعتا به انبار دار هم نیاز دارند ما در این جا مختصری از وظایف انباردار را برایتان شرح میدهیم.فروش انبار صنعتی در فتح

مرکز خرید و فروش انبار در تهران کجاست ؟

 جدا از امر سوله ها رهن و اجاره انبار جاده مخصوص – در ابعادي كوچكتر – براي انباشتن كالاهاي كسبه اين ناحيه نيز طرفداران زيادي دارد . به عنوان مثال كسبه مراكز خريد متعدد اين منطقه از جمله مركز خريد تيراژه ، كوروش ، پونك ، هايپراستار ، بازار گل ، بازار مبل يافت آباد و … به منظور نگهداري از كالا هاي خود ، مي توانند اجاره انبار در تهران را به عنوان مامني براي انجام اين مهم در نظر داشته باشند .

املاک و مستغلات صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

در املاک هیراد کارشناسان ما ، این توانمندی را دارند که بهترین پاسخ ها را برای مشکلات و مسائل مرتبط با سوله را برای شما فراهم آورند تا بدین ترتیب بتوان صفر تا صد پروژه را بهتر پیش ببرید . طبیعتاً جلوگیری از اشتباهات مکرر که از آنها به عنوان گلوگاه نام برده می شود ضرورت بالایی دارد و با این کار، در وقت و هزینه مشتری به نحو شایسسته ای صرفه جویی خواهد شد . در املاک هیراد با ما با کارشناسان مجرب باشید تا با موفقیت از این گلوگاه ها عبور کنید و به نتیجه ی مطلوب خود دست پیدا کنید . با مشاورین ما در ارتباط باشید :  09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید