تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

رهن و اجاره املاک صنعتی در جاده مخصوص

رهن و اجاره املاک صنعتی در جاده مخصوص : سلام به همگی دوستان عزیز لازم به ذکر است که املاک صنعتی هیراد در جاده قدیم با مشاورین مجرب و تخصصی و بروز به کلیه مراجعین اعم از مالکین و متقاضیان ارائه می دهد و شما را برای رسیدن به ملک دلخواهتان یاری می نماید. در این قسمت از مقاله میخواهیم درباره رهن و اجاره املاک صنعتی در جاده مخصوص توضیحاتی خدمتتان ارائه کنیم و با اطمینان و اگاهی کامل شما میتوانید نسبت به معامله و خرید ملک  مورد نظر خود اطلاعات کافی را دریافت کرده و خریداری نمایید در اینصورت کافیست جهت خرید و یا اجاره میتوانید با مشاوران ما تماس گرفته و از مشاوره تخصصی و حرفه ای ما بهره مند شوید .02166811600 

رهن املاک صنعتی در جاده مخصوص

لازم به ذکر است که در عین حال اگرچه شیوه ذکر شده به‌عنوان عرف قیمت‌ گذاری کارخانه‌ها ,کارگاه ها , زمین ها و املاک صنعتی فتح جاده مخصوص در این منطقه مبنا قرار گرفته است ، اما به اذعان واسطه‌های ملکی این محاسبات می‌تواند در مورد کارخانه‌های برند کاملا متفاوت باشد. از سوی دیگر یکی از شاخص‌های مهم اثرگذار بر قیمت اراضی صنعتی، وسعت آنها است. در حال حاضر زمین‌های بزرگ متراژ به مساحت بیش از ۵‌هکتار واقع در حاشیه جاده مخصوص کرج که برای فروش عرضه شده باشد به اذعان دلالان اندک است. این موضوع می‌تواند بر قیمت‌گذاری زمین‌های بزرگ مقیاس عرضه شده برای فروش تاثیر بگذارد.

اجاره املاک صنعتی در بزرگراه لشگری

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

در املاک هیراد کارشناسان ما ، این توانمندی را دارند که بهترین پاسخ ها را برای مشکلات و مسائل مرتبط با سوله را برای شما فراهم آورند تا بدین ترتیب بتوان صفر تا صد پروژه را بهتر پیش ببرید . طبیعتاً جلوگیری از اشتباهات مکرر که از آنها به عنوان گلوگاه نام برده می شود ضرورت بالایی دارد و با این کار، در وقت و هزینه مشتری به نحو شایسسته ای صرفه جویی خواهد شد . در املاک هیراد با ما با کارشناسان مجرب باشید تا با موفقیت از این گلوگاه ها عبور کنید و به نتیجه ی مطلوب خود دست پیدا کنید . با مشاورین ما در ارتباط باشید

جدیدترین آگهی های رهن و اجاره املاک صنعتی در جاده مخصوص کرج

در املاک هیراد انواع خرید و فروش و رهن و اجاره ی سوله در مناطق مختلف مخصوصا خرید سوله صنعتی در تهران انجام میشود و برای راهنمایی از وضعیت خرید سوله صنعتی در تهران میتوانید با شماره تماس : 02166811600 تماس حاصل نمایید . کارشناسان ما آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما در این زمینه و یاری رساندن به شما برای خرید بهتر هستند .

جاده مخصوص کرج یا بزرگراه شهید لشکری یکی از شاهراه های مواصلاتی بین تهران کرج می باشد که از سالیان دور به حمل و نقل و جابجایی بین پایتخت و شهرستانالبرز کمک شایانی داشته است و همواره در جهت کمک به کم کردن حجم ترافیک نقش بسزایی داشته است.

همراهان همیشگی در املاک صنعتی هیراد با ما با کارشناسان مجرب ما میتوانید در ارتباط باشید تا به نتیجه ی مطلوبی که خود

می خواهید دست پیدا کنید شما عزیزان میتوانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

021-66811600

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید