تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

کارگاه صنعتی ارزان در غرب تهران

کارگاه صنعتی ارزان در غرب تهران؛ کارگاه صنعتی جدا از اندازه سالن ها و تعداد ماشین آلات اغلب با مجوز از اتحادیه صنف مربوطه فعالیت داشته و معمولا امور خدمات صنعتی را عهده دار میباشند کارگاهها عموما بخشی از یک محصول را برای کارخانجات آماده یا تولید می نمایند و کارخانه به جایی گفته میشود که با مجوز پروانه بهره برداری از وزارت صنایع یا جهاد کشاورزی با در اختیار داشتن خط تولید  به ساخت یک یا چند محصول نهایی و کامل با تیراژ تولید و ظرفیت رسمی معین اقدام مینماید.

 کارگاه  صنعتی ارزان در غرب تهران
کارگاه  صنعتی ارزان در غرب تهران

تولید کارگاهی

اصلی‌ترین شاخصه تولید کارگاهی، تولید محصولات در حجم‌ بسیار پایین با تنوع بسیار بالا است. این روش تولید از دستگاه‌ها و تجهیزاتی استفاده می‌کند که هرکدام برای کار خاصی طراحی شده‌اند. همچنین ایستگاه‌های کاری در کسب‌وکارهای تولیدی‌ای که از این روش بهره می‌برند کاملا مستقل از هم عمل می‌کنند. محصولات تولید شده با این روش سطح بالایی از سفارشی‌سازی دارند. ممکن است گاهی محصولات تولیدی از هیچ استانداردی پیروی نکنند، چراکه برای برآوردن یک نیاز بسیار خاص طراحی و تولید شده‌اند.

تولید یک محصول روش‌های مختلفی دارد، برخی از این روش‌ها برای تولید بیش‌تر کالاها مناسبند و برخی دیگر فقط منحصر به تولید چند کالای خاص هستند. انواع اصلی سیستم‌های تولید شامل این روش‌ها است: تولید پروژه‌ای، تولید دسته ای، تولید پیوسته، تولید سفارشی، تولید کارگاهی و تولید انبوه. در این مقاله می‌خواهیم با تولید کارگاهی بیش‌تر آشنا شویم.

یک ویژگی جالب در روش تولید کارگاهی شکل گردش کار در کارگاه است. در این روش، محصول تولیدی ممکن است در مرحله اول از ایستگاه کاری الف عبور کند و بعد از طی مثلا سه مرحله دوباره به ایستگاه کاری الف برگردد. حالا همین ایستگاه کاری در یک دوره‌ی تولید دیگر ممکن است کاملا بدون استفاده باقی بماند یا تنها ایستگاه کاری فعال باشد. این ویژگی تولید کارگاهی به نیازهای هر سفارش تولید و فرایندهایی که برای آن باید انجام شود برمی‌گردد.

تولیدکنندگانی که از این روش استفاده می‌کنند محصولات تولیدی خود را به‌طور عمده به سه روش می‌فروشند: فروش به خریداران عمده، فروش مستقیم به مشتریان یا تولید قطعاتی که در سایر محصولات استفاده می‌شود. این تولیدکنندگان برای مدیریت فرایند تولید معمولا از روش تولید به‌هنگام استفاده می‌کنند.

کارگاه صنعتی در غرب تهران

درصد قابل توجهی از صنعت کشور حول فعالیت هایی که در این محدوده انجام می شود پیش می رود که از مهمترین آن ها می توان به صنایع خودروسازی ، ساخت تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی ، تولید منسوجات ، مواد غذایی ، سیمان ، تسلیحات نظامی و مواد شیمیایی اشاره کرد . این در حالیست که اگرچه شاید کارخانه تولید بسیاری از محصولات در تهران نیست ، اما نبض بازار فروششان در این شهر تپیده است.

همانطور که میدانید مناطق غربی تهران در حال حاضر بسیار با اهمیت تلقی می شود که دلیل آن مجاورت با استان البرز و به خصوص وجود کارخانه ها و مناطق صنعتی پر تعداد می باشد ، از این رو وجود کارگاه ها و انبارهای متعدد و با کیفیت ایجاد شده در این مناطق ، طرفداران و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کرده است .

مناطق غربی تهران شامل محله ها و شهرک هایی نظیر پونک ، ستارخان ، جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، طرشت ، چیتگر، شهرک اکباتان ، تهرانسر ، آزادی ، فردوس ، کن و … می باشند که دارای کارگاه , سوله و انبارهای متعددی بوده که برای تولید کنندگان بخش های مختلف که به دنبال اجاره کارگاه غرب تهران هستند حائز اهمیت می باشد.

کارگاه  صنعتی ارزان درتهران
کارگاه  صنعتی ارزان درتهران

وجود موانعی طبیعی یا انسانی در شمال ، شرق و جنوب تهران سبب شد تا رشد این مناطق پس از مدتی متوقف شود اما گسترش تهران از غرب همچنان ادامه داشته و شاهد ساخت شهرک های بزرگ و کوچک ، مراکز خرید ، اماکن تفریحی و بسط خطوط ارتباطی و حمل و نقل به آن هستیم ، به گونه ای که با نگاه با تایم لپس تهران و کرج (مقایسه تصاویر در بازه های زمانی مختلف) شاهد نزدیکی این دو شهر به هم و آباد شدن بیابان های لم یزرع بین آن ها خواهیم بود .

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

02166811600

09121213668

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید