تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

کارگاه با برق صنعتی

کارگاه با برق صنعتی ؛در این مطلب در مورد کارگاه با برق صنعتی و اهمیت این موضوع صحبت خواهیم کرد، با ما در این مطلب همراه باشید.

استان تهران پوشیده از مناطق صنعتی زیادی شده که بسیار مناسب صنعتگرانی است که به دنبال  اجاره کارگاه صنعتی با برق صنعتی در تهران  و سوله و برترین برند املاک صنعتی هستند. اگر بخواهیم آن ها را عنوان کنیم شامل مناطق زیر میشود:
منطقه صنعتی جاده مخصوص کرج ، منطقه صنعتی جاده قدیم کرج ، منطقه صنعتی گرمدره ، زاگرس ، رضوانیه ، رباط ماشین ، قلعه حسن خان ، شهریار ، منطقه صنعتی آدران ، منطقه صنعتی احمد آباد مستوفی ، ۶۰ متری شورآباد ، کهریزک ، جاده ساوه ، رباط کریم ، منطقه صنعتی بزرگراه آزادگان ، منطقه صنعتی حومه کرج ، منطقه صنعتی کرج تا قزوین ، منطقه صنعتی جنوب تهران ، شرق تهران ، محمد شهر ، زاویه ، خیابان اتحاد ، جاده خاوران ، حسن اباد فشاپویه ، کاظم آباد.

کارگاه با برق صنعتی درتهران
کارگاه با برق صنعتی درتهران

این مناطق گزینه ی خوبی برای اجاره کارگاه ارزان قیمت ،برای تولید کنندگان یا صنعتگرانی است که به دنبال کم کردن هزینه هایشان هستند.برق صنعتی و حیطه آن تعریف های مختلفی دارد.اینکه برق صنعتی چیست و شامل چه موارد و کاربردهایی میشود میتواند خیلی گسترده باشد. ولی سعی می کنیم در این مطلب تعریف مناسبی ازاین زمینه پرکاربرد داشته باشیم.

در ساده ترین و روان ترین تعریف میتوانیم بگوییم برق صنعتی یعنی کاربرد برق در صنعت.

اینکه انرژی الکتریکی در یک کارگاه با برق صنعتی یا یک کارخانه صنعتی به چه صورت استفاده یا کنترل می شود میتواند جزء تعریف برق صنعتی باشد.

اما موارد خاصی هم دراین تعریف وجود دارد که نادیده گرفته شده است. مثلا تکنیکها و روش هایی که برای کنترل و استفاده از برق در صنعت استفاده می شود، درساختمان های مسکونی، تجاری، بیمارستانهاو…هم کاربرد دارد.

برق صنعتی

پس میتوانیم بگوییم برق صنعتی عبارت است از روشها و تکنیک هایی جهت کنترل و استفاده از برق در صنعت وساختمان. شاید در ذهن به این صورت تداعی شود که برق صنعتی یعنی شبکه سه فاز و قدرت و تجهیزات قدرت،مثل موتورهای سه فاز،ژنراتورها یا ترانسهای قدرت.
اما روشن کردن یک موتور تک فاز،از نوع ۲خازنه به کمک دو خط فازو نول،ویک کلید صفر و یک در یک بالابر مصالح ساختمانی هم جزء مباحث برق صنعتی است.

برق صنعتی ، به برقی که در صنعت به کار گرفته میشود یا علم و تخصصی که به کاربرد برق در صنعت می پردازد اشاره می کند. البته ، این تعریف گاهی دقیق به نظر نمی رسد زیرا در برق ساختمان ها نیز از ادوات و مدارهای برقی و حتی اتوماسیون صنعتی استفاده میشود ( مانند پمپ های آب و آسانسورها ).

همچنین، قسمتی از اتوماسیون صنعتی هم شامل برق صنعتی می شود؛
زیرا طبق تعریف اتوماسیون صنعتی که به معنی اتوماتیک کردن فرایندهای صنعتی با استفاده از کامپیوتر یا یکسری از ادوات مخصوص است ، میتوان گفت که در برق صنعتی هم این خودکار سازی فرایندها وجود دارد.

برق صنعتی یعنی کنترل سه فازی که وارد یک کارخانه یا کارگاه ارزان با برق صنعتی می شود.

این کنترل باعث می شود بتوانیم از برق سه فاز برای روشن و خاموش کردن یکسری تجهیزات صنعتی و رساندن توان مورد نیازشان استفاده کنیم.

کارگاه با برق صنعتی درفتح
کارگاه با برق صنعتی درفتح

این تجهیزات در کارگاه با برق صنعتی میتواند شامل موارد زیر باشد:

موتورهای الکتریکی تک فاز و سه فاز
دستگاه های برش ،فرز و cnc
کوره های القایی یا عملیات حرارتی
نوارهای نقاله
هیتر های صنعتی
جرثقیلهای سقفی(دروازه ای)
انواع کمپرسورها
فن های هوا
پمپهای سیالات
دستگاه های پاشش رنگ
سنگ شکنها
دستگاه های نساجی و چله کشها
و………

تاریخچه برق صنعتی

تاریخچه برق صنعتی در جهان، به سال 1350 شمس برمیگردد و علت توزیع آن مشکلات و نگرانی های اقتصادی و گران بودن هزینه برق معمولی برای مکان های صنعتی مانند کارخانه ها و کارگاه ها بوده است . برق صنعتی، به معنای ایجاد، انتقال و توزیع و فروش برق به مکان های عمومی و صنعتی است.

علاوه براین، استفاده از برق صنعتی میتواند مزیت هایی برای کارخانه یا اجاره کارگاه با برق صنعتی به همراه داشته باشد؛
از جمله این که، سازمان ها در استفاده از برق صرفه جویی کرده و خود نیز راهکارهایی را برای تولید برق مصرفی خود ارایه میدهند.
با توجه به اینکه، نیروی برق بسیار ارزشمند بوده و تولید ان میتوان زمان بر باشد، بنابراین، دولت رقابتی را بین سازمان ها ایجاد کرده
تا آنها کارایی خود را بهبود بخشیده و با جابه جایی ساعات کار و یا استفاده بهینه از برق، در مصرف آن صرفه جویی کنند.

با اینحال، امکان دارد که مشکلاتی در این زمینه به وجود آمده و زمینه استفاده بیش از حد از نیروی برق فراهم شود.

مصرف کننده های برق صنعتی در برق صنعتی ساده ترین مصرف کننده ها شامل روشنایی، کولر های سه فاز، الکتروموتور ها، ماشین آلات و در مراتب بالاتر  در پالایشگاه ها و صنایع،تجهیزات پیشرفته تر هست. به طور کلی برق صنعتی در جهان یکی از کاربردی ترین منابع برقی است که استفاده بسیار زیادی از این تجهیز می شود  علی الخصوص در رابطه با کارخانه ها یا کارگاه با برق صنعتی.

بنر

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، خرید کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

021-66811600  –  09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید