تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

مشاور املاک صنعتی

مشاور املاک صنعتی ، میدانید که انتخاب ملک صنعتی و اجاره املاک صنعتی در تهران نسبت به انتخاب املاک مسکونی کمی دشوار تر است .پس باید به سراغ مشاوران املاک حرفه ای رفته و برای یافتن ملک مناسب خود کمک بگیرید. مشاوره املاک صنعتی يک حرفه است و تمام افرادي که در اين مسير قدم گذاشته اند مي بايست رفتار حرفه اي داشته باشند. این کار یا حرفه در ردیف فعالیت های خدماتی طبقه بندی می شود.کارگاه صنعتی

اگر چه مشاورین املاک کالایی تولید نمی کنند اما خدماتی که به مردم یا همان متقاضیان ارایه می دهند سبب قرار گرفتن در ردیف مشاغل خدماتی می شوند. ما در نوشته سعی کردیم ۵ ویژگی یک مشاور املاک خوب را بیان کنیم. ویژگی هایی که حاصل سال ها تجربه در این زمینه بوده است.

واژه مشاور املاک صنعتی به کسب‌ وکاری اشاره دارد، که در زمینه خرید و فروش املاک صنعتی رهن و یا اجاره زمین کارگاه کارخانه سوله های صنعتی انبار صنعتی یا دامداری و … فعالیت می‌نماید. لازمه اولیه هر مشاور املاکی آشنایی با انواع ملک هاست .

ملک ها عمدتا دارای تقسیم بندی می باشند و کاربری یک ملک با توجه به نوع آن متغییر است. املاک ها عمدتا دارای رنج بندی های خاصی هستند که این رنج بندی ها بر اساس انواع ملک تعریف می شود . بعنوان مثال در مشاور املاک صنعتی رنجی بنام اداری تجاری وجود دارد که فقط روی ملک های اداری و یا تجاری فعالیت میکنند.

ممکن است از هرنظر تعاریف ما با اصل موضوع مغایرت داشته باشد اما در نظر داشته باشید که ما این تقسیم بندی و تعاریف آنرا از نظر شغل املاک بیان کردیم و با تعاریف تخصصی آن کاری نداریم . این تعاریف صرفا جهت آشنایی مشاورین بیان شده و در آموزش های پیش رو به این موضوع تخصصی تر می پردازیم. همانطور که گفته شد ملک ها دارای انواع مختلفی می باشند و بسته به نوع آن تعریف های مختلفی نیز از آن می شود داشت.

مشاور املاک صنعتی  موفق، شبکه وسیعی از ارتباطات دارد که بخش قابل توجه آنها در محدوده‌ و منطقه فعالیت آنها هستند. در این فهرست باید حتی سایر مشاوران املاک و دلالان و حتی مشتریان و سایر فعالان حوزه املاک هم حضور داشته باشند. به روز بودن خصوصا در حوزه املاک و بازار محلی به شما کمک می‌کند تا خدمات بهتری به مشتری بدهید.

مشاور املاک صنعتی
مشاور املاک صنعتی

همچنین، مطالعه و ادامه تحصیل در رشته مشاور املاک صنعتی درها را به سوی پیشرفت باز می‌کند و گزینه‌های بیشتری را پیش روی کسب و کار شما قرار می‌دهد. این مساله همچنین باعث می‌شود تا همیشه نسبت به سایر همکارانتان در صف اول انتخاب مشتریان باشید.

مشاور املاک صنعتی  خوب همیشه اول شنونده خوبی است، قبل از اینکه از احساسات و تفکرات مشتری اطلاعی کسب نکرده اید شروع به صحبت و رهنمود به وی نکنید، اجازه دهید مشتری تمام صحبت های خود را بکند، و دقیقا بیان کند چه ملکی میخواهد یا برای چه کسب و کاری نیاز دارد .

هیچ گاه حرفش را قطع نکنید، پس از تمامی صحبت ها، گله و شکایت از بازار آنگاه او را رهنمود کرده و راههای مناسب را پیش رویش قرار دهید. تمامی مشتریان مراجعه کننده نزد مشاور، دارای یک شانس برابر می باشند، پذیرش هر نوع مشتری، از هر نوع نژادی فرقی نمی کند، هر مراجعه کننده ای بصورت بالقوه یک مشتری تمام عیار به حساب می آید.

همواره دستی پر در مقابل مشتری داشته باشید. یک مشاور املاک صنعتی حرفه ای برای مراجعه کننده خود فقط یک راه پیشنهادی ندارد، بلکه سبدی از املاک در آن رنج قیمتی باید داشته باشد. به جای اینکه در زمان شروع صحبت به مراجعه کننده مشخص کنید که بودجه اش در حد خواسته هایش نیست، سعی کنید با آوردن مثال های نقضی در همان رنج بودجه، به او نشان دهید که تصوراتش اشتباه است.

از چاپلوسی بپرهیزید، اما به مشتری خود نشان دهید که امین و دلسوز او هستید، این شرایط راه شما را برای رسیدن به یک معامله موفق هموارتر می کند. برای یک مشاور خوب داشتن فن بیان بسیار حیاتی است؛ به دلیل اینکه لازم است وقت زیادی را با مشتری سپری کنید حتماً روی دایره اطلاعات عمومی و فن بیان خود کار کنید.

برای خود و مشتری جوی مثبت ایجاد کنید و از افکار منفی بپرهیزید، مشاور املاک صنعتی حرفه ای کسی است که ذهنیت های منفی را بشناسد و سپس سعی در دور کردن آنها از خود کرده و تمام انرژی را بر روی انجام معامله ای خوب متمرکز کند.

پر چانگی کردن و صحبت های اضافی باعث سردرگمی مشتری شده و ممکن است اثرات مخربی بر روی معامله داشته باشد. به مشتری خود اجازه دهید پس از دیده ها و شنیده های خود کمی فکر کند و به یک تصمیم قاطع برای شروع فرآیند معامله برسد.

نکته آخر اینکه به خاطر بسپارید، ارزشمندترین سرمایه یک مشاور املاک صنعتی حرفه ای، نگرش بلندمدت وی و اعتمادیست که در ذهن مالکین و مشتریانش ایجاد می کند.

اجاره انبار شهرک صنعتی چهاردانگه

بنر

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید