تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

مشاور املاک صنعتی فتح

مشاور املاک صنعتی فتح ; همراهان گرامی سایت املاک صنعتی هیراد ، در این مقاله میخواهیم در مورد مشاورین املاک صنعتی واقع در فتح بررسی مختصری داشته باشیم ،از اینکه با ما همراه هستید بسیار خرسندیم . مشاور املاک صنعتی غرب تهران با بررسی مناطق و شهرک های صنعتی متمرکز در غرب تهران سعی دارد تا اکثر مناطق این محدوده را پوشش دهد.

مشاور املاک صنعتی غرب تهران

معرفی منطقه صنعتی فتح

جاده مخصوص کرج در غرب تهران واقع گردیده از ابتدای جاده مخصوص که میدان آزادی تهران واقع گردیده شروع شده تا شهر البرز ادامه پیدا می کند این یکی از جاده های استراتژیک پایتخت بوده و مابین بزرگراه و ۶۵ متری فتح و اتوبان تهران البرز واقع گردیده است که از موقعیت بسیار مناسبی برای ترانزیت کالا برخوردار می باشد. مشاغل و کارخانجات فعال در غرب تهران که از بزرگترین انها میتوان به شرکت های خودروسازی اشاره کرد که دردهه گذشته مراکز فروش و نمایندگی این کارخانجات بیشتر شده است کارخانجات و شرکتهای تجاری بسیاری نیز در این بزگراه ورود پیدا کرده اند که از این بین میتوان به شرکت های تجاری فروش فرش اشاره کرد که شهر فرش از اولین و بزرگترین ان مراکز می باشد از این رو تقاضای ملک بالا رفته و مشاور املاک صنعتی در تهران و افرادی که در زمینه ی مشاور املاک صنعتی فتح مشغول بودند کسب و کارشان رونق بیشتری گرفت.

با توجه به اهمیت و نقش جاده مخصوص کرج و منطقه ۲۱ تهران در اقتصاد و صنعت پایتخت و کل کشور، در این نوشتار به معرفی اجمالی جاده مخصوص کرج و منطقه ۲۱ تهران که به عنوان منطقه همجواری صنعت و سکونت معروف است، می پردازیم.با نضج گرفتن زندگی در تهران قدیم ( قاجار ) صنایع در اندازه ها و فرم های قدیم و جدید در آن شکل گرفت . برخی صنایع قدیم در محورهای بازار و … به صورت سنتی شکل گرفتند و بعضی کارخانه ها در داخل و بخصوص اطراف شهرها مستقر شدند . سابقه گسترش بافت های صنعتی – کارگاهی – انبارداری بیشتر از بافت های مسکونی منطقه بوده است و عمدتاً به سال های دهه ۱۳۴۰و۱۳۵۰ باز می گردد که به شکلی محدودتر در دهه های اخیر نیز ادامه یافته است .

مشاور املاک صنعتی در تهران

 

بررسی شهرک های صنعتی اطراف فتح

این منطقه در اولین طرح جامع شهر تهران به عنوان پهنه اصلی استقرار کارخانجات صنعتی و فعالیت های وابسته به آن در نظر گرفته شده است .
به استثنای وردآورد و بخشی از چیتگر که از گذشته به ترتیب به صورت روستا و حاشیه نشین و دارای جمعیت بوده اند و نیز بخش محدودی از شمال تهرانسر که بافت آن مربوط به دهه ۱۳۵۰ می باشد ، بخش عمده بافت مسکونی منطقه ( شامل شهرک های فرهنگیان ، آزادی ، استقلال ، آسمان ، شهرداری ، دژبان ، دریا ، ثامن ، هواپیمائی کشوری ، چیتگر ، ۲۲ بهمن و تهرانسر ) در سال های دهه ۱۳۶۰ و پس از آن گسترش یافته است.
نحوه معاملات کارخانجات وشیوه معاملات املاک صنعتی از آنجا که با املاک مسکونی تفاوت دارد به همین دلیل نیاز به تخصص و امکانات تخصصی می باشد که گروه مشاور املاک صنعتی هیراد  از ابتدای دهه ۸۰ با ورود به این عرصه این خلع را پرنموده و با آموزش کارشناسان زبده و بهره گیری از تیم حقوقی مرتبط توانسته کمک بالایی به این بخش نماید از این رو در طی دهه گذشته کارنامه در خشانی از خود به جای گذاشته است .

این بزرگراه دارای محله ها و فرعی های زیادی می باشد که همه آنها میزبان کارگاهها و کارخانجات کوچک و بزرگی می باشد این املاک در دهه های گذشته با کاربرد تولید بوده اند که رفته رفته جای خود را به مشاغلی از جمله بسته بندی یا شرکتهای پخش داده اند و همچنین net work marketing شرکتهای نیز در این منطقه ورود پیدا کرده اندکه از بزرگترین آنها می توان به biz اشاره کرد.

 

 

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قرارداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

368 13 12 0912 – 66811600

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

1 نظر

peyman بر 20 مهر 1401

مشاور املاک صنعتی فتح دارای سابقه ی بالا و فعال در زمینه ی خرید و فروش املاک صنعتی