تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

فروش کارگاه کوچک تهران

فروش کارگاه کوچک تهران ؛برای داشتن اطلاعاتی در مورد فروش کارگاه کوچک تهران میتوانید با خواندن این مطلب نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشید.معمولا کارگاههای با متراژهای کوچک دارای طرفداران بیشتری هستند ،چون به لحاظ میزان اجاره و شرایط کار این کارگاهها کارایی بیشتری دارند.

در برخی موارد ممکن است صنعتگرانی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستند ، به علت شرایط متناسب با کارشان به دنبال ملکی با متراژ خاصی باشند و نتوانند ملک مناسبی با متراژ و شرایط مورد نظر را در شهر بیایند.یا حتی افرادی که برای سرمایه گذاری به دنبال خرید و فروش املاک صنعتی مانند سوله ها ، کارخانجات یا خرید و فروش کارگاه کوچک تهران هستند . در این صورت از بهترین پیشنهاد های ممکن میتواند شهرک های صنعتی موجود در اطراف تهران باشد.

فروش کارگاه کوچک
فروش کارگاه کوچک

کارگاه کوچک تهران در شهرک صنعتی

همانطور که میدانید و بارها در این باره صحبت کرده ایم ، شهرک های صنعتی مناطقی هستند که به منظور توسعه صنعتی و متمرکز شدن تولیدات صنعتی در نظر گرفته شده است. هدف از ایجاد شهرک صنعتی، توسعه صنعتی کشور در خارج از مناطق شهری است تا تاثیرات منفی بار صنعتی بر ساکنین شهری را به حداقل برساند. و آلایندگی را کم کرده و با دسترسی آسان به مسیر حمل و نقل، کمترین بار ترافیکی را در مناطق شهرنشین به بار آورد.
طراحي شهرك‌هاي صنعتي به گونه‌اي است كه ضمن رعايت ضوابط و مقررات زيست محيطي از قابليت سرمايه‌گذاري در اغلب رشته‌هاي صنعتي برخوردار مي‌باشد. همچنين تاسيسات زيربنايي لازم براي امر توليد و امكان ارائه خدمات فني مهندسي و مشاوره‌اي در آنها صورت گرفته است.
جدای این مبحث که شهرک های صنعتی مزایای بسیار زیادی نسبت به مناطق صنعتی دیگر در استان تهران برای تولیدکنندگان و صنعتگران دارد ، با مراجعه به این شهرک ها به راحتی و سرعت بیشتری میتوانید ملک مناسب خود مثل خرید یا فروش کارگاه کوچک تهران را پیدا کنید.

 فروش کارگاه
فروش کارگاه

بسترهای لازم برای انتقال صنوف آلاینده ، کارگاه های مزاحم شهری ، بنکدارها ومجتمع های کارگاهی به شهرکهای صنعتی فراهم است و انتقال این صنوف به شهرکهای صنعتی در دستور کار قرار گرفته است.صنوف آلاینده مزاحم شهری باید به خارج از شهرها منتقل شوند و شرایط درنظر گرفته شده برای انتقال صنوف به شهرکهای صنعتی تقریبا نزدیک به شرایط اخذ زمین صنعتی است.با تمهیدات اندیشیده شده امکان حضور سرمایه گذاران جهت استقرار در همه شهرکهای صنعتی استان ها بیش از پیش فراهم شده است.

مزایای شهرک صنعتی

مزیت عمده استقرار در شهرک‌های صنعتی علاوه بر تامین امکانات زیربنایی به شکل مناسب، کامل، توجیه‌پذیر و اقتصادی؛ این زمینه را فراهم می‌سازد تا ضمن حفظ مسائل زیست‌ محیطی با تجمیع واحدهای صنعتی در کنار یکدیگر، زمینه ایجاد همکاری‌های جدید را میسر و هم افزایی واحدهای صنعتی را بیشتر کرد. ضمن آنکه در سال‌‌های اخیر ارائه خدمات فنی و تجاری جدید نظیر ایجاد خوشه‌های صنعتی، آموزش‌ واحدهای صنعتی، تورهای صنعتی و نمایشگاهی، حمایت از حضور در بازارهای صادراتی و… نیز در سطح شهرک‌های صنعتی جزو دستور کار و وظایف این سازمان قرار گرفته است. در خصوص مدیریت خوشه سنگ‌های ساختمانی تزئینی محلات به عنوان یکی از جدید ترین خوشه‌های صنعتی مطالعه شده در سطح کشور با توجه به پتانسیل‌های منطقه‌ای نیز باید گفت که این موضوع در دستور کار قرار دارد.

بنر

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

66811600 -09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرتان را بنویسید