تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

فروش سوله صنعتی

فروش سوله صنعتی : در فروش سوله صنعتی شاید برای شما هم سؤال باشد که سوله صنعتی و فرآیند سوله‌ سازی ، نخستین بار چگونه وارد ایران شده است. مدل توسعه صنعتی ایران از اواسط دهه 30 شمسی و با کلید خوردن پروژه تأسیس شهرک‌های صنعتی در حومه شهرهای بزرگ، چهره جدیدی به خود گرفت. این سیاست که با هدف تمرکز دایی جمعیتی از شهرهای بزرگ در دستور کار دولت وقت قرار گرفته بود، با موفقیت خوبی روبرو شد و در دهه‌های بعد نیز به خوبی پیگیری شد.

در فروش سوله صنعتی قطعات اصلی سوله صنعتی کدام است ؟

در حالت کلی سوله‌های صنعتی به صورت اسکلت فلزی با سقف شیبدار آماده و ساخته می‌شوند . این نوع سازه‌ها دارای قطعات مختلفی می‌باشند که عبارتند از :

ستون‌های اصلی با جان تیر ورقی
ستون‌های اصلی شیب‌دار سقف
بادبندهای سقفی
بادبندهای دیواری
رفترها
اتصالات پیچ و مهره

فروش سوله صنعتی ارزان
فروش سوله صنعتی ارزان

به دلیل نوع کاربری صنعتی ، ساخت سوله صنعتی از نظر طراحی با سایر سازه های فلزی متفاوت است . بخصوص اینکه ستون ها و سقف در این نوع اسکلت های فلزی متفاوت بوده و دارای شیب می باشند . از جمله تفاوت های دیگر این سازه ها ، دهانه های بزرگتر نسبت به سایر سازه های فلزی است .

در این مقاله ما سعی داریم مطالب مفید وکاربردی در مورد فروش سوله صنعتی و چگونگی آن با شما به اشتراک بگذاریم تا مطالب ارزنده ای را در این باره کسب کنید تا نتایج بهتری بگیرید .

کاربرد انواع سوله :

مشاغل تولیدی و صنعتی معمولاً ماشین آلات سنگین و بزرگ مقیاسی دارند که می بایست در چیدمانی منطقی کنار هم قرار بگیرند و خط تولید را تشکیل دهند . بسته به تعداد ایستگاه های کاری ، تعداد خطوط تولید موازی ، نوع ماشین آلات و جانمایی آنها در کف کارخانه ، مشخص می شود که انتظار کارفرما از و سازه قرار است به چه ترتیبی طراحی و ساخته شود .

سوله سازی با هدف تأمین نیازهای بخش صنعت و تولید ، قریب به سی سال است که در بانک سوله ایران به طور تخصصی و با بهترین متریال در حال انجام می باشد . چیزی قریب به 4000 پروژه موفق در سراسر کشور ، تجربه ارزشمند و رکوردی دست نیافتنی است که گروه متخصصان و مهندسین این شرکت توانسته اند بدان دست پیدا کنند. سوله دست دوم به عنوان یک سازه پیش ساخته با حدود 30 درصد کاهش هزینه های کارفرما و امکان تحویل فوری به محض ثبت سفارش از سوی مشتری، عملاً انتخابی بهینه برای متقاضیان خرید کارخانه محسوب می گردد که هر دو فاکتور کلیدی زمان و هزینه را به بهترین شکل ممکن تحت پوشش قرار می دهد .

 

فروش انواع سوله صنعتی
فروش انواع سوله صنعتی

 

دلیل نیاز به فروش سوله صنعتی :

بسیاری از صنعتگران نیز در پی گسترش حوزه فعالیتی خود هستند ، اما چطور می توان شعبه یا ساختمانی را برای صنایع سنگین ، آلاینده محیط زیست ، پر سر و صدا و حتی پر تردد در دل شهر فراهم کرد . بی تردید انجام چنین کاری عملی نیست ، چرا که وجود کارخانه در شهرهای بزرگی مانند تهران تا شعاعی خاص قدغن بوده و پیامدهای نامطلوبی در پی خواهد داشت .

جایی که از یک سو امکاناتی که شامل حال پایتخت نشینان می شود به آنجا نیز خواهد رسید ، کارفرمایان از برخی معافیت های مالیاتی برخوردار می شوند ، دسترسی به اقصی نقاط ایران با اجاره سوله در محدوده تهران راحت تر بوده ، تردد به آنجا محدودیت زمانی نخواهد داشت و از همه مهمتر نیروی انسانی مسیری بهینه ( محلی که برای آن ها کمترین فاصله را از شهر داشته و در عین حال مشکلی برای ساکنین همان شهر ایجاد نکند ) می پیمایند .

بهترین مرکز فروش سوله کجاست ؟

در املاک هیراد کارشناسان ما ، این توانمندی را دارند که بهترین پاسخ ها را برای مشکلات و مسائل مرتبط با سوله را برای شما فراهم آورند تا بدین ترتیب بتوان صفر تا صد پروژه را بهتر پیش ببرید . طبیعتاً جلوگیری از اشتباهات مکرر که از آنها به عنوان گلوگاه نام برده می شود ضرورت بالایی دارد و با این کار، در وقت و هزینه مشتری به نحو شایسسته ای صرفه جویی خواهد شد . در املاک هیراد با ما با کارشناسان مجرب باشید تا با موفقیت از این گلوگاه ها عبور کنید و به نتیجه ی مطلوب خود دست پیدا کنید . با مشاورین ما در ارتباط باشید : 09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرتان را بنویسید