تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

فروش دفتر اداری

فروش دفتر اداری

انجام معاملات و خرید و فروش ملک برای افراد عادی کار آسانی نیست زیرا اشخاص کلاهبردار و سودجو در کمین این افراد هستند و فقط با یک غفلت کوچک و نا آگاهی امکان دارد که سرمایه افراد بی اطلاع از بین برود,به همین خاطر است که همانطور که در مقالات قبلی اشاره کردیم, برای خرید و فروش ملک خودتان مستقیما اقدام نکنید و از مشاور املاک حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید.

همانطور که در مطلب قبلی یعنی مقاله ی خرید دفتر اداری ، بیان شد ، امروزه هر شغلی نیاز مبرم به یک دفتر اداری و فضایی برای معرفی شغل و کسب و کار و فعالیت خود دارد.
در مطالب گذشته به این موضوع اشاره شد که منطقه ای که یک وکیل باید به دنبال دفتر کار باشد ، با منطقه ای که یک مهندس صنایع یا تولید کننده ی استیل و فلزات به دنبال دفتر است ، بسیار متفاوت است .

باید بگوییم که شما به راحتی میتوانید در هر منطقه ای از تهران ملک برای فروش دفتر اداری بیابید . ولی نکته ی بسیار مهم این است که هر شغلی به یک منطقه ی خاص نیاز دارد.

مثلا در بزرگراه فتح یا همان جاده مخصوص که یکی از مناطق صنعتی مهم و پر رونق تجاری در تهران محسوب میشود ، مجتمع های صنعتی تجاری یا اداری زیادی مشغول به فعالیت هستند مانند مجتمع تجاری اداری تجارت استیل ، پاساژ های پارس غدیر ، پارس حمید ، پارس امیر ، فتح و بسیاری از مجتمع های دیگر که از تعداد زیادی مغازه های فروشی یا اجاره ای و فروش دفتر اداری برخوردار است .

خب مسلما این منطقه متقاضی زیادی برای خرید یا فروش دفتر اداری مغازه یا املاک صنعتی مانند کارگاه و سوله ها ،خواهد داشت.
از این رو به دلیل تقاضای بالای ملک در این منطقه که احتیاج به دفاتر اداری یا مغازه و املاکی از این قبیل دارند ، این نیاز احساس میشود که مشاورین املاک در این منطقه ، تمرکز خود را برای امور خرید و فروش دفتر اداری یا مغازه ها و ممالک دیگر بیشتر کنند.

میدانید که مشاوره املاک صنعتی يک حرفه است و تمام افرادي که در اين مسير قدم گذاشته اند مي بايست رفتار حرفه اي داشته باشند.
این حرفه در ردیف فعالیت های خدماتی طبقه بندی می شود.

اگر چه مشاورین املاک کالایی تولید نمی کنند اما خدماتی که به مردم یا همان متقاضیان ارایه می دهند سبب قرار گرفتن در ردیف مشاغل خدماتی می شوند. ما در این نوشته سعی میکنیم که به طور کوتاه و مختصر ، ویژگی یک مشاور املاک خوب را بیان کنیم.

ویژگی هایی که حاصل سال ها تجربه در این زمینه بوده است.
واژه مشاور املاک صنعتی به کسب‌ وکاری اشاره دارد، که در زمینه خرید و فروش دفتر اداری ، رهن و یا اجاره زمین ، کارگاه ، کارخانه، سوله های صنعتی ، انبار یا دامداری و … فعالیت می‌نماید.

لازمه اولیه هر مشاور املاکی آشنایی با انواع ملک هاست . ملک ها عمدتا دارای تقسیم بندی می باشند و کاربری یک ملک با توجه به نوع آن متغییر است. املاک ها عمدتا دارای رنج بندی های خاصی هستند که این رنج بندی ها بر اساس انواع ملک تعریف می شود . بعنوان مثال در مشاور املاک صنعتی رنجی بنام اداری تجاری وجود دارد که فقط روی ملک های اداری و یا تجاری فعالیت میکنند.

ممکن است از هرنظر تعاریف ما با اصل موضوع مغایرت داشته باشد اما در نظر داشته باشید که ما این تقسیم بندی و تعاریف آنرا از نظر شغل املاک بیان کردیم و با تعاریف تخصصی آن کاری نداریم .

در این حوزه میتوانید از مشاورین باتجربه ی املاک صنعتی هیراد در بزرگراه فتح کمک بطلبید.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید