تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

سوله صنعتی ارزان غرب تهران

سوله صنعتی ارزان غرب تهران : در املاک هیراد انواع خرید و فروش و رهن و اجاره ی سوله در مناطق مختلف مخصوصا خرید سوله صنعتی در غرب تهران انجام میشود و برای راهنمایی از وضعیت خرید سوله صنعتی در تهران میتوانید با شماره تماس : 09121213368 تماس حاصل نمایید . کارشناسان ما آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما در این ضمینه و یاری رساندن به شما برای خرید بهتر هستند .

بخش زیادی از گروه های مختلف صنعتی و تولیدی که امروزه در حال فعالیت هستند ، به تازگی مشتاق و متقاضی خرید سوله شده اند .  علت این تصمیم آن است که بسیاری از آنها ، در مکان فیزیکی نا مناسبی مستقر شده و مشغول کار با حداقل امکانات هستند . حال آنکه همگان می ‌دانند که سوله به عنوان فضای کار مناسب و مجهز ، یکی از اصول زیر بنایی لازم برای ایجاد رشد و توسعه در هر کسب و کاری به حساب می ‌آید . تا همین چند سال قبل هم شاهد حضور پراکنده و بی‌ نظم پیشه‌ وران و تولید کنندگان صنوف مختلف در سطح شهر ها و در کوچه ها و خیابان ها بودیم .

سوله صنعتی ارزان غرب تهران برای کسب و کار شما :

چنانچه جزو آن دسته از افراد هستید که هنوز به تولید سنتی مشغول هستید و فضای کاری شما به هیچ عنوان با استاندارد های نوین صنعت همخوانی ندارد ، دیر یا زود باید نسبت به خرید سوله و جابجایی فیزیکی اقدام نمایید . متأسفانه هنوز هم شاهد هستیم که در بافت‌ های مسکونی یا در زمین‌ های فاقد کاربری تولیدی و صنعتی واقع در حومه شهر ها ، عده زیادی مشغول به کار هستند که این موضوع ایرادات بسیاری دارد .

آلودگی ‌های زیست‌ محیطی برای ساکنین مناطق مسکونی و نیز عدم امکان خدمت‌ رسانی مناسب به واحد های صنعتی ، از بزرگترین معضلات تداوم کار به سبک و سیاق سنتی است . ساخت سوله می ‌تواند گامی درخشان در تغییر مدل کاری یک واحد تولیدی محسوب شود که زمینه لازم برای رشد و توسعه را هموار می ‌سازد . البته توجه به کاربرد سوله و در نظر گرفتن ملزومات کاری ، موارد دیگری هستند که پیش از اقدام به تهیه ، حتماً باید در نظر گرفته شود .

 

سوله صنعتی ارزان قیمت غرب تهران
سوله صنعتی ارزان قیمت غرب تهران

 

راهنمای خرید سوله صنعتی ارزان غرب تهران :

انواع سوله ها مناسب صنایع آلمینیومی ، صنایع سلولزی ، صنایع شیمیایی و … در بین سوله های اتوبان فتح پیدا میشود . این سوله ها در ابعاد مختلف و امکانات مختلف در این محل وجود دارد .

اکثر سوله ها در اتوبان فتح و غرب تهران دارای سند شش دنگ هستند و از امکاناتی مانند کف پوشی مناسب ، برق فشار قوی ، آب شهری ، گاز و… برخوردارند . بیشتر این سوله ها دارای مساحت اداری و مساحت کارگاهی هستند .

در ابتدای سال 1400 شمسی ، متوسط هزینه خرید سوله در اتوبان فتح تهران با امکانات ابعاد و مناسب حدود سه میلیارد تومان میباشد . برای مثال یک سوله با انشعابات کامل در ابعاد 1000 متر زمین که 700 متر آن را سوله تشکیل میدهد حدود سه میلیارد و پانصد هزار تومان قیمت گذاری شده است .

این روز ها بازار خرید و فروش املاک در خرید سوله نیز بی تاثیر نبوده و ممکن است هزینه خرید سوله در روز های آتی دچار نوسانات چشمگیری باشد .

موارد استفاده سوله :

به منظور انجام فعالیت های تجاری

به منظور سرمایه گذاری ، به عنوان مثال ، اجازه دادن

هنگام خرید ملک برای هر هدف و برنامه ای که برای یک انبار در نظر دارید ، تعدادی موارد مثبت و منفی وجود دارد .

مهم این است که قبل از عجله در شروع انبار خود برای جستجوی فروش، این واقعیت ها را درک کنید .

اگر برای اجاره دادن یک سوله ، اقدام به خریداری آن می کنید ، از درآمد ثابت اجاره لذت خواهید برد .

علاوه بر این ، خواهید فهمید که معمولاً مستاجر تجاری بسیار قابل اعتمادتر از افراد مسکونی هستند .

همچنین ، احتمالاً مدت طولانی تری از اجاره شما تضمین می شود ، که این امر گزینه ای جذاب برای سرمایه گذاران در سراسر ایران است .

اگر برای تجارت خود یک سوله خریداری می کنید ، در این صورت می توانید ساختار ملک را متناسب با نیازهای خود اصلاح کنید .

این می تواند منجر به بهبود بهره وری و در نتیجه سودآوری شود .

به عنوان مثال ممکن است لازم باشد با رشد تجارت خود ملک را تمدید کنید و این امکان پذیر نیست مگر اینکه انبار خریداری شود یا موجر با تغییرات موافقت کند . این می تواند بسیار وقت گیر باشد .

یکی از مزایای اصلی داشتن انبار شخصی این است که دیگر نگران افزایش اجاره نخواهید بود .

اگر ساختمان تقاضای زیادی داشته باشد ، این اغلب می تواند باعث افزایش نرخ تورم شود .

قیمت سوله صنعتی ارزان غرب تهران
قیمت سوله صنعتی ارزان غرب تهران

اجاره انبار و سوله صنعتی ارزان :

همانطور که اطلاع دارید شهرک های صنعتی و مجموعه های بزرگ کارخانه ها در محیطی قرار می گیرند که به صورت شهرک های صنعتی در کشور نامگذاری می شود . معمولا شهرک های صنعتی دارای سوله های بزگ برای خدمات تولید و صنایع کارخانجات می شود و همین امر باعث می شود که شهرک های صنعتی را به سوله های بسیار بزرگ بشناسیم . این سوله ها با توجه به امکاناتی که در اختیار صنعت گران و سرمایه گذاران می گذارد باعث میشود که در هزینه های اجاره مکان های تولیدی و صنعتی خود صرفه جویی نمایند . از جمله این شهرک های صنعتی که شامل سوله های بسیار است را می توان به غرب تهران اشاره کرد . از این سوله ها می توان برای موارد ذیل استفاده نمود : اجاره سوله برای انبار اجاره سوله برای کارگاه تولیدی اجاره سوله برای کارخانه های داخلی و تولیداتی اجاره سوله برای راه اندازی کارگاه اجاره سوله کوچک و بزرگ برای خدمات است .

چه صنایعی می توانند از سوله در غرب تهران استفاده نمایند ؟

این مجموعه ها که در زمینه های صنایع الکترونیک ، تولید مواد نو ، بیو فناوری ، اپتیک و لیزر ، اتوماسیون صنعتی و سیستم های هوشمند ، نانو فناوری ، صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات ، صنایع هوا فضا ، انرژی های نو و صد البته صنایع غذایی ، نساجی ، سلولزی ، برق و حتی فلزی و شیمیایی فعالیت دارند ، علاوه بر سوله هایی که در آن مشغول به فعالیت هستند ، نیازمند سوله های دیگری برای ترتیب دهی به جریان کالاهای خود می باشند . از این روی آرتا بازرگان با فراهم آوردن امکان اجاره سوله در غرب تهران ، به تسهیل جریان مواد و سرمایه کارفرمایان کمک شایانی کرده و اثر قابل توجهی در اجاره سوله ، انتقال آن ها به شهرهای بزرگ و کارخانه از انبار از طریق اجاره سوله در غرب تهران و راه های مواصلاتی انجام داده است .

بنر

در املاک هیراد کارشناسان ما ، این توانمندی را دارند که بهترین پاسخ ها را برای مشکلات و مسائل مرتبط با سوله را برای شما فراهم آورند تا بدین ترتیب بتوان صفر تا صد پروژه را بهتر پیش ببرید . طبیعتاً جلوگیری از اشتباهات مکرر که از آنها به عنوان گلوگاه نام برده می شود ضرورت بالایی دارد و با این کار، در وقت و هزینه مشتری به نحو شایسسته ای صرفه جویی خواهد شد . در املاک هیراد با ما با کارشناسان مجرب باشید تا با موفقیت از این گلوگاه ها عبور کنید و به نتیجه ی مطلوب خود دست پیدا کنید . با مشاورین ما در ارتباط باشید :  09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید