تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

رهن و اجاره کارخانه تهران

رهن و اجاره کارخانه تهران

باتوجه به نوسانات بازار در ایران شاهدیم که گاهاً قیمت خرید املاک تجاری و صنعتی  در تهران در طول یک دوره کوتاه مدت افزایش قابل توجهی می یابد و مقدار آن از تناسب یا توازن خاصی برخوردار نبوده و در واقع قابل پیش بینی نمی باشد. اما به دلیل ارزش بالای واحدهای تجاری، املاک صنعتی و کارگاه ها امکان رشد لحظه ای  و نوسان چند باره قیمت این بخش کمتر می باشد.

درچند دهه اخیر احداث کارخانه ها و واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی در اکثر کشورهای در حال توسعه مورد توجه قرار گرفته است اما بررسی تجربه های موفق دراین زمینه و مقایسه آنها با موارد ناموفق عوامل تعیین کننده این موفقیت را روشن میسازد. در تمام دنیا مؤثرترین بخش اقتصادی، کارخانه ها و واحد های صنعتی هستند و در بین آنها صنایع کوچک و متوسط از اهمیت ویژه برخوردارند و از مهمترین ارگان های درآمدی صنعتی به شمار می آیند .

استقرار واحدهای صنعتی کوچک و متوسط با حداقل هزینه و حداکثر کارآمدی، شاهراه تحقق اقتصاد مقاوتی است چراکه شهرک های صنعتی به طور کلی یکی از بازوهای توانمند اقتصاد مقاومتی محسوب می شوند. همانطور که در مطالب گذشته به آن اشاره کردیم , تعیین محل مناسب برای کارخانه یکی از مهمترین مراحل تاسیس کارخانه است زیرا نتایج این تصمیم گیری که در دراز مدت مشخص میگردد از لحاظ اقتصادی اجتماعی زیست محیطی تاثیر گذار است.

این ماجرا در مورد خرید یا رهن و اجاره کارخانه تهران نیز به همان اندازه تاثیر گذار است . این تصمیم گیری دارای تاثیر مستقیم در سودهی کارخانه میزان سرمایه گذاری اولیه بوده و همچنین تاثیر کلیدی درقیمت تمام شده محصولات خواهد داشت. در این بین یکی از بهترین گزینه ها برای احداث و رهن و اجاره کارخانه تهران شهرک های صنعتی در مناطق مختلف میباشد.

شهرک صنعتی منطقه‌ای است که به منظور توسعه صنعتی و متمرکزشدن تولیدات صنعتی در نظر گرفته شده است. هدف از ایجاد شهرک صنعتی، توسعه صنعتی کشور در خارج از مناطق شهری است تا تاثیرات منفی بار صنعتی بر ساکنین شهری را به حداقل رسانده، آلایندگی را کم کرده و با دسترسی آسان به مسیر حمل و نقل، کمترین بار ترافیکی را در مناطق شهرنشین به بار آورد.

از انجایی که ایجاد و راه اندازی واحدهای تولیدی و رهن و اجاره کارخانه تهران در شهرک های صنعتی از اهمیت زیادی برخوردار است املاک صنعتی هیراد با تکیه بر تجربه ی پرسنل و مشاوران خود , صنعتگران و افرادی را که به دنبال راه اندازی کسب و کار هستند را راهنمایی کرده و در تلاش است در زمینه ی احداث یا خرید و رهن و اجاره کارخانه تهران  آنان را به نتیجه ی مطلوب برساند .

میدانید که مشکل بزرگی که بیشتر تولیدکنندگان و صنعتگران با آن دست‌ و پنجه نرم می‌کنند ، نبود مرجعی مناسب برای خرید و فروش یا رهن و اجاره کارخانه تهران است. پس برای انتخابی مناسب و حساب شده به یک مشاور املاک با تجربه مراجعه کنید.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید