تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

رهن انبار صنعتی غرب تهران

رهن انبار صنعتی غرب تهران ، رهن انبار صنعتی غرب تهران میتواند برای شما بسیار سود آور باشد زیرا این منطقه صنعتی با دسترسی بسیار عالی به مرکز شهر و بزرگراه های: فتح ،آزادگان ، سعیدی ، یادگار امام ، خرازی و… انبار صنعتی

قابل توجه بسیاری از صنعتگران تهران می باشد و همین موضوع باعث شده تا این منطقه صنعتی برند بسیاری از مشاغل بشود، مانند:

بازار استیل

بازار فولاد

بازار آهن

بازار آسانسور

صنایع الکترونیک

تولید مواد نو

بیو فناوری

اپتیک و لیزر

اتوماسیون صنعتی و سیستم های هوشمند

نانو فناوری

صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات

صنایع هوا فضا

انرژی های نو و صد البته صنایع غذایی

نساجی

سلولزی

برق و حتی فلزی و شیمیایی فعالیت دارند

 

رهن انبار صنعتی غرب تهران فتح
رهن انبار صنعتی غرب تهران فتح

 

این روزها به دلیل هزینه های زیاد ساخت سوله چه برای انبار(دپو) ، ساخت ، مونتاژ یا…  بیشتر افراد به دنبال اجاره هستند ، اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت هست منطقه ای ایست که سوله یا انبار شما در آن واقع هست زیرا دسترسی به مرکز شهر یکی از مهمترین گزینه ها می باشد زیرا باید جایی باشد که امکان ذخیره یا پخش به راحتی امکان پذیره باشد.

اما یکی از نکات قابل توجه این میباشد که غرب تهران به دلیل قطب صنعتی بودن قیمت ها از بسیاری از مناطق بیشتر می باشد و همین موضوع باعث شده بسیاری از افراد برای انبار کردن مواد و بار خود این منطقه را انتخاب نکنند.

و اگر بخواهیم دقیق تر به این مورد توجه کنیم:

  1. هزینه اجاره سوله در اتوبان فتح از متری 80هزار تومان شروع میشود. اجاره سوله در این منطقه بسیار به صرفه تر از جاده مخصوص میباشد اما شهرک های صنعتی اطراف تهران میتوانند هزینه های مناسب تری نسبت به این منطقه داشته باشند.
  2. در برخی از سوله ها میتوان علاوه بر سوله ماشین آلات مثل جرثقیل هم در کنار ملک اجاره نمود که بسیار در کاهش هزینه های متقاضی موثر است.
  3. علاوه بر ماشین آلات برخی از سوله ها مجوزهای خود مانند مجوز بسته بندی، مواد غذایی، فراورده های گوشتی و … را نیز اجاره میدهند.
  4. بر این اساس اجاره سوله در اتوبان فتح میتوند بسیاری از هزینه های متقاضی را کاهش دهد.

چه صنایعی می توانند از سوله در غرب تهران استفاده نمایند ؟

این مجموعه ها که در زمینه های صنایع الکترونیک ، تولید مواد نو ، بیو فناوری ، اپتیک و لیزر ، اتوماسیون صنعتی و سیستم های هوشمند ، نانو فناوری ، صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات ، صنایع هوا فضا ، انرژی های نو و صد البته صنایع غذایی ، نساجی ، سلولزی، برق و حتی فلزی و شیمیایی فعالیت دارند ، علاوه بر سوله هایی که در آن مشغول به فعالیت هستند ، نیازمند سوله های دیگری برای ترتیب دهی به جریان کالاهای خود می باشند .

از این روی املاک صنعتی هیراد با فراهم آوردن امکان اجاره سوله در غرب تهران ، به تسهیل جریان مواد و سرمایه کارفرمایان کمک شایانی کرده و اثر قابل توجهی در اجاره سوله ، انتقال آن ها به شهرهای بزرگ و کارخانه از انبار از طریق اجاره سوله در غرب تهران و راه های مواصلاتی انجام داده است .

رهن انبار صنعتی غرب تهران
رهن انبار صنعتی غرب تهران

 

با توجه به توضیحات بالا ، در هنگام اجاره انبار توجه به ویژگی های ظاهری کالا مانند وزن ، حجم و شکل هندسی آن (داخل جعبه ، به صورت پک یا بسته ، فلّه و … ) و یافتن بهترین واسطه برای نگهداری از این محصولات مانند قفسه ، روی زمین ، چیده شدن روی دیگری و …

مشخص کردن محل ورود و خروج کالا به انضمام تعیین مسیر حرکت آن ها در داخل انبار

روش صحیح حمل بار مانند هل دادن ، استفاده از لیفتراک ، جرثقیل سقفی و غیره در کنار

وظیفه انبار (مثلاً کالا قرار است تا شش ماه آینده در آن بماند یا همین فردا کاملاً تخلیه شده و مجدداً جای آن پر می شود)

زمانی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنید یا فعالیت خود را گسترش می دهید، ممکن است به فضای بزرگتری برای تولید یا ذخیره محصولات و تولیدات خود پیدا کنید. در این صورت شما به رهن انبار صنعتی غرب تهران ،سالن  یا سایر فضاهای صنعتی نیاز خواهید داشت. انبارها، ساختمان های تولیدی و فضاهای چند منظوره همگی جزو املاک صنعتی محسوب می شوند. این فضاها ممکن است برای تولید محصول یا کالا، ذخیره سازی، تکمیل یا توزیع استفاده شوند.

ما در اینجا به مواردی در مورد چگونگی رهن انبار صنعتی غرب تهران یا بطور کلی املاک صنعتی و نکاتی که باید به آنها توجه کنید می پردازیم.

رهن انبار صنعتی عملی است که افراد برای اهداف مختلف دنبال می‌کنند، زیرا این ساختار کاربردی در متنوع ‌ترین مناطق کاربردهای زیادی دارد؛ بنابراین هرساله رهن انبار یا سوله بسیار رونق دارد.

ابعاد سوله یا سالن ها بسته به نوع کاربرد متفاوت است. این سازه ها برای پوشش دهانه های بزرگ در ساختمان های صنعتی و کشاورزی ، از جمله کارخانه ها ، انبارها ، تعمیرگاه ها ، آشیانه های هواپیما ، مرغداری ها ، پارکینگ ها ، سالن های بدن سازی و موارد دیگر استفاده می شود.

رهن انبار درست همانند رهن املاک مسکونی، کارگاه و یا کارخانه به دقت بالا نیاز خواهد داشت، سالن یک مکانی می باشد که می تواند برای موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار گیرد، همانطور که می دانید امروزه سالن های مختلفی وجود دارد که هر یک از آنها کاربردهای خاص خود را دارند. سالن ورزشی، موسیقی، کنفرانس، زیبایی و غیره به عنوان انواع مختلف سالن به شمار می آیند که این سالن ها با توجه به فعالیتی طراحی و ساخته می شوند که قرار است در آنجا انجام شود.

و در صورتی که شما می خواهید برای خرید سالن اقدام نمایید اولین کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا نوع فعالیت خود را مشخص نمایید، برای مثال کسانی که می خواهند کسب و کار آرایشگری را راه اندازی نمایند باید یک سالن مخصوص آرایشگری را انتخاب کنند، به همین جهت انتخاب سالن با توجه به نوع فعالیت مهم است.

بنر

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

برای اجاره انبار صنعتی غرب تهران میتوانید به املاک صنعتی هیراد مراجعه کنید تا بهترین فایل ها را با کمترین قیمت و در کمترین زمان ممکن  از مشاورین مجرب با اجاره کنید.

برای خرید و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب املاک صنعتی هیراد در تماس باشید:

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

تلفن های تماس: 02166811600 __ 09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید