تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

رهن انبار صنعتی در فتح

رهن انبار صنعتی در فتح ، هنگام رهن انبار  باید به نوع کاربرد و ابعاد آن توجه کنید تا مقرون به صرفه باشد. معمولاً برای ساخت سوله های صنعتی و انبار صنعتی از قطعاتی که اندازه های مختلف دارند استفاده می شود و این ابعاد به همراه وزن به نوع کاربری هر واحد صنعتی بستگی دارد.

مهمترین عامل در ساخت سالنهای صنعتی محل قرارگیری آن است ، همچنین در صورت احداث سوله از نظر سرعت باد و بارش برف ، دهانه سالن ، ارتفاع ستونها و ساخت جرثقیل های پل در صورت مورد توجه قرار گیرد.

گروه‌های مختلف صنعتی و تولیدی زیادی در حال فعالیت هستند که بسیاری از آن‌ها، در مکان فیزیکی نامناسبی مستقرشده و مشغول کار با حداقل امکانات هستند. حال ‌آنکه همگان می‌دانند که رهن سوله به ‌عنوان فضای کار مناسب و مجهز، یکی از اصول زیر بنایی لازم برای ایجاد رشد و توسعه در هر کسب ‌و کاری به‌حساب می‌آید.

تا همین چند سال قبل هم شاهد حضور پراکنده و بی ‌نظم پیشه ترجمان و تولید کنندگان صنوف مختلف در سطح شهرها و در کوچه‌ها و خیابان‌ها بودیم. اکنون اما به دنبال برنامه ‌ریزی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت و اقدامات سازمان شهرک‌های صنعتی، اقدامات مناسبی در مدیریت این نابسامانی به ‌عمل ‌آمده است.

 

رهن انبار صنعتی در فتح
رهن انبار صنعتی در فتح

نیازهای ملک صنعتی خود را تعیین کنید

ماهیت کسب و کار شما نوع ملک مورد نیاز شما را تعیین می کند. سوله مورد نظر باید به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. سوله و املاک صنعتی به طور کلی به سه دسته تقسیم بندی می شود:

  1. انبار
  2. کارگاه تولیدی
  3. فضای انعطاف پذیر (ترکیبی از انبار و کارگاه تولیدی)

هر کدام از انواع سوله و املاک صنعتی برای هدف متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. یک انبار عمدتاً برای نگهداری و توزیع محصولات استفاده می شود. مرکز توزیع نوعی انبار است که برای توزیع محصولات استفاده می شود، اما بخشی از فرآیند ساخت یا مونتاژ نیست. یک انبار ممکن است به تجهیزاتی برای بسته بندی و برچسب زدن محصولات و آماده سازی برای حمل و نقل نیاز داشته باشد.

در مقابل، سوله تولیدی یا کارگاه تولیدی مکانی است که محصولات تولید یا مونتاژ می شود. بسته به نیازهای شما، این نوع فضا ممکن است نیاز به ویژگی های خاصی داشته باشد. مانند کف های تقویت شده، منابع برق با ولتاژ یا آمپر بالا، ارتفاع سقف خاص و…

بنابراین، باید تعیین کنید که آیا به دنبال مکانی برای تولید محصول، ذخیره محصول، بسته بندی و ارسال محصول یا ترکیبی از این سه هستید.

پایگاه های اطلاعاتی آنلاین املاک صنعتی، جستجو و یافتن ملک مورد نظر شما را تا حد زیادی آسان می کند. هنگامی که ویژگی های سوله صنعتی مورد نیاز خود را مشخص کردید، می توانید از وبسایت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند برای یافتن و مقایسه املاکی که نیازها و معیارهای مختلف شما را برآورده می کنند استفاده نمایید. سامانه هیراد ملک ، یکی از بهترین و کامل ترین وبسایت ها در این زمینه به شمار می رود.

زمانی که جستجوی خود را جهت رهن انبار صنعتی در فتح شروع می کنید باید موارد زیر را مشخص نمایید:

  • بودجه ماهیانه جهت رهن انبار و همچنین ودیعه قابل پرداخت

  • متراژ مورد نیاز

  • آیا باید به مشتریان، شرکا، تامین کنندگان یا شیوه های خاصی از حمل و نقل نزدیک باشید؟

  • به چه ویژگی هایی نیاز دارید؟ برای مثال: دفتر اداری واقع در محل، حداقل آمپر برق مورد نیاز، جنس خاصی کفپوش و یا سقف، ارتفاع سقف خاص و…

  • به چه امکاناتی نیاز دارید؟ برای مثال: آب، برق، گاز، تلفن، جرثقیل و…

 

 رهن انبار صنعتی در بزرگراه فتح
رهن انبار صنعتی در بزرگراه فتح

 

ویژگی های انبار(سالن) خوب کدام هاست؟

سالن های مختلف زیبایی، ورزشی، رستوران و غیره  از ویژگی های منحصر به فرد و خاص خود برخوردار می باشند، اما سوال اینجاست که بهترین سالن چه مشخصاتی دارد؟ مطلع بودن از ویژگی های بهترین سالن به شما این امکان را می دهد تا در زمان خرید سالن دچار سردرگمی و تردید نشده و همچنین مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید، یکی از مهمترین ویژگی های انواع سالن های خوب این است که برای طراحی و ساخت آنها متریال و مصالح با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد.

به علاوه دارای سبک مدرن و به روز و فضای کافی  برای اجرا کردن و انجام فعالیت یا شغل موردنظر می باشد، یکی دیگر از مهمترین ویژگی های سالن خوب این است که دارای سبکی متناسب با  نوع فضا و کاربرد آن می باشد، توصیه می شود که در زمان انتخاب سالن حتما این مشخصات را مدنظر قرار دهید.

از آنجایی که هر یک از سالن ها کاربرد و طراحی خاصی دارند به همین جهت رهن انبار می تواند با توجه به اهداف گوناگونی انجام گیرد، لازم به ذکر است که وجود مشاغل متنوع منجر شده تا هر یک از سالن ها کاربردهای مختلفی داشته باشند.

همچنین طراحی و ساخت آنها با سبک های متفاوت انجام شود، در حقیقت باید گفته شود که متنوع بودن کاربردها و موارد استفاده سالن ها به عنوان مهمترین و اصلی ترین دلیل یکسان نبودن قیمت آنها به شمار می آید.

یکی از مهمترین نکاتی که افراد باید در زمان انتخاب انبار مورد توجه قرار دهند این است که ابتدا هدف خود را از خرید آن به طور دقیق تعیین کرده و سپس برای خرید سالن متناسب با کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارند اقدام نمایند، زیرا عدم انتخاب صحیح سالن باعث شکست در کسب و کار می شود.

 

رهن انبار صنعتی درفتح
رهن انبار صنعتی درفتح

 

برای اجاره انبار صنعتی غرب تهران میتوانید به املاک صنعتی هیراد مراجعه کنید تا بهترین فایل ها را با کمترین قیمت و در کمترین زمان ممکن  از مشاورین مجرب با اجاره کنید.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

تلفن های تماس: 02166811600 __ 09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرتان را بنویسید