تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

دفتر اداری در تهران

دفتر اداری در تهران

یکی از دلایلی که کسب و کارهایی نظیر سایت‌های اینترنتی، فروشگاه‌های آنلاین، شرکت‌های خدماتی و … اقدام به خرید یا اجاره دفتر اداری در تهران می‌کنند، تشکیل تیم کاری و تمرکز بر ارتباطات رسمی و کاری خود است. اما در شرایط کنونی معضل اصلی کسب‌و کارهای کوچک و بزرگ، افزایش هزینه‌هاست. خصوصا اجاره دفتر اداری در تهران که برای برخی کسب‌وکارها توجیه منطقی ندارد.
با تغییر الگوهای کسب‌ وکار به‌خصوص در سال‌های اخیر و افزایش علاقه‌مندی برای مدیریت واحدهای اداری شخصی یا خصوصی، خرید و فروش دفتر اداری در تهران افزایش یافته است. ممکن است شما هم در راستای گسترش کسب‌وکار فعلی، راه‌اندازی کسب‌وکار جدید یا استقلال از تیم کاری خود این روزها به دنبال خرید واحدی برای استقرار فعالیت‌های حرفه‌ای‌تان تحت عنوان دفتر کار باشید. هرچند ممکن است تصور غالب عموم بر این باشد که خرید یک واحد اداری با واحد مسکونی تفاوتی ندارد؛ اما بهتر است بدانید خرید واحدهای اداری در مقایسه با واحدهای مسکونی از پیچیدگی بیشتری برخوردار است و نیاز به تحقیق، مشاوره و وقت بیشتری دارد .
آیا شما هم تاکنون به دنبال خرید یا اجاره یک دفتر اداری در تهران یا دفترکار مناسب بوده‌اید؟ یک ملک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتواند نظر شما را برای خرید جلب کند؟ موقعیت اداری فروش می‌خواهید یا موقعیت اداری رهن و اجاره یا … ؟ آیا به دنبال املاک اداری بوده‌اید یا موقعیت اداری؟ ما در این قسمت قصد داریم به بررسی ویژگی‌های مهم یک ملک اداری خوب بپردازیم.
نباید فراموش کرد که خرید یک ملک اداری با یک ملک مسکونی کاملاً متفاوت است؛ در مورد یک موقعیت اداری رهن یا خرید ، شرایط فرق دارد، پس آگاه باشید و بهترین انتخاب را انجام دهید. اگر یک دفتر کار مناسب را انتخاب کنید با خیال راحت می‌توانید کارهای خود را انجام دهید و حس خوبی داشته باشید. پیش از انجام هر کاری نیاز خود را در نظر بگیرید. باید مشخص کنید که شما دقیقاً چه انتظار یا انتظاراتی از دفتر کار خود دارید. در نظر گرفتن این موارد بسیار مهم است چون به شما برای انتخاب سریع‌تر ملک مورد نظر بسیار کمک می‌کند.
یک ملک اداری باید موقعیت مکانی خوبی داشته باشد.
انتخاب بهترین موقعیت مکانی برای دفتر کار گام اول است. بهتر است دفترکار در مرکز شهر یا مکان‌هایی باشد که دسترسی به آن آسان باشد. همچنین بهتر است ملک به مرکز شهر یا خیابان‌های پر رفت و آمد نزدیک باشد. البته اگر با شلوغی مشکل دارید پس محلی آرام را برای دفتر کار انتخاب کنید. اگر یک دفتر کار مراجعه کنندگان زیادی داشته باشد معمولاً مکان آن باید به گونه‌ای باشد که دسترسی به آن به آسانی امکان پذیر باشد.
نزدیکی به دفترکار سایر همکاران یا مکان‌های مورد نیاز از موارد قابل توجه دیگری است که نباید آن را فراموش کرد.
عده‌ای عقیده دارند که همکاران و افرادی که در یک زمینه فعال‌اند بهتر است دفتر کار آن‌ها کنار هم یا نزدیک به هم باشد؛ همچنین نزدیکی به مکان‌هایی که به کار آن‌ها مرتبط است نیز، بسیار مهم و قابل توجه است. به عنوان مثال بهتر است دفتر کار وکلا نزدیک دادگاه باشد یا پزشکان در مجاورت هم اقدام به خرید و اجاره دفتر کار کنند که البته معمولاً هم به این صورت است. در مجتمع‌های پزشکی مجموعه از پزشکان با تخصص‌های مختلف دور هم هستند.
مطمئنا تا به حال متوجه شده اید که در املاک اداری رسما می‌توان هر دفتری را راه‌اندازی کرد و هیچ‌کس هم مزاحمتان نمی‌شود. فرقی هم ندارد مالک باشید یا مستاجر. از طرفی این املاک اجازه‌ نصب تابلو هم دارند. با این حال اجاره‌ یا قیمت خرید این املاک خیلی بیشتر از املاک مسکونی است و علت آن هم هزینه‌هایی است که شهرداری برای دادن مجوز اداری دریافت می‌کند.
تنها مزیت املاک موقعیت اداری نسبت به املاک اداری قیمتشان است که تقریبا هم ‌رده‌ ساختمان‌های مسکونی است و علتش هم آن است که عملا این ساختمان‌ها مسکونی‌اند. اما باید توجه داشته باشید اگر بخواهید استفاده اداری از این ساختمان‌های مسکونی بکنید، سر و کارتان به شهرداری می‌افتد و گرفتار می‌شوید. مگر اینکه بخواهید یکی از دفاتری که پیش از این ذکر شد را در آن‌ها دایر کنید که البته طبق قانون فقط مالک می‌تواند چنین دفاتری در ساختمان مسکونی دایر کند.
دفتر اداری در تهران با داشتن مجوزهای لازم از سوی شهرداری هیچگونه مشکلی برای فعالیت شرکت‌ها و دفاتر ندارند و با داشتن مجوز کسب و کار می‌توان در این املاک فعالیت کرد. در صورتی که شهرداری متوجه شود شرکتی در ملکی مسکونی مشغول به فعالیت است با آن برخورد می‌کند.
در صورتی که ملک مسکونی در موقعیت اداری واقع شده باشد می‌توان با رعایت مواردی از آن استفاده اداری کرد. در این مورد تنها مالک ساختمان مجاز است در ملک مسکونی فعالیت اداری داشته باشد و مستاجر چنین حقی ندارد.
مزیت دفتر اداری در تهران نسبت به ملکی با موقعیت اداری در این است که محدودیتی برای نوع فعالیت آن وجود ندارد اما قیمت خرید و اجاره آن بالاتر است.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید