تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

خرید کارخانه

خرید کارخانه
در مورد خرید یا فروش کارخانه یا همان خط تولید باید مطمئن باشید که دقیقا می‌دانید چه چیزی را می‌خرید. این کار سختی است. ارزش گذاری یک کسب و کار، امری ساده یا یک علم دقیق نیست. این کار تصویری نظری ارائه می‌کند تا بدانید چه قیمتی می‌تواند برای خرید عادلانه باشد.

گاهی صنعتگران با در دست داشتن کمترین میزان تجهیزات، امکانات و زیرساخت ها دست به تولید محصولات می زنند، در اصطلاح این کار را یک عمل تولید-محور می نامند که در نهایت منجر به امر تولید بدون کارخانه می شود. بنابراین محدودیت سرمایه گذاری ویژگی اصلی تولید بدون-کارخانه می باشد.
در این شرایط دیگر نیازی به خرید یا فروش کارخانه با قیمت های بالا نیست.

اگر شما هم به قصد خرید کارخانه یا هر ملک دیگری وارد این بازار شده باشید، می دانید که تفاوت قیمت ها در یک منطقه از سوی فروشندگان زمین تا آسمان با یکدیگر فرق داشته و بعضا میان قیمت های اعلام شده چیزی در حدود 15 تا 20 درصد یا حتی بیشتر ، تفاوت وجود دارد! البته که در این بین راه هایی وجود دارد که صنعتگران یا خریداران به سادگی بتوانند قیمت واقعی ملکی را بدانند.

اما یادتان باشد هیچ قیمت دقیقی برای یک ملک به ویژه در حوزه ی املاک صنعتی مثل خرید کارخانه وجود ندارد، و تمامی اعداد و قیمت های موجود تنها در حد یک تخمین هستند، چراکه مسائلی همچون میزان نیاز فروشنده به پول، میزان اضطرار خریدار برای تهیه سریعتر ملک، اهمیت راه اندازی سریع یک کسب و کار در ابطه با خرید کارخانه یا خط تولید ، شرایط اقتصادی بازار نظیر شدت رکود و یا میزان تورم موجود، انعطاف پذیری و یا سر سختی خریدار در مقابل تحمیل قیمت توسط فروشنده، قدرت چانه زنی و مذاکره خریدار و فروشنده، تبحر مشاور املاک در روشن سازی شرایط برای طرفین معامله و … همگی مواردی هستند که می توانند بر روی قیمت ملک در خرید کارخانه ، خرید سوله ، کارگاه و یا حتی املاک  تاثیر بسزایی داشته باشند، مسائلی که می توانند منجر به گرانی و یا ارزانی املاک شوند.

در حوزه ی املاک صنعتی صنعتگرانی که به دنبال ایجاد یک کسب و کار جدید و احداث خط تولید و خرید کارخانه هستند ، معمولا با رقم های درشتی سر و کله میزنند .

پس قبل از خرید و فروش ملکی ، بهتر است تحقیقات لازم را انجام دهند تا با اطلاعات کافی و آگاهی کامل اقدام به خرید کارخانه یا فروش آن کنند. اگر قصد فروش ملکی را دارید که قیمت آن را نمی دانید باید دست بکار شوید و قبل از آنکه از زمین و آسمان برایش قیمت تعیین کنید. سری به مشاوران املاک، سایت های اینترنتی و … بزنید.

یادتان باشد زمانیکه به مشاوران املاک مراجعه می کنید لزومی ندارد به صورت قطعی بگویید که یک ملک با متراژ x ، یا مثلا با امکانات فلان… چه قیمتی دارد؛ چراکه او قطعا خواهد فهمید شما یک فروشنده هستید! از وی طوری سوال بپرسید که او تمامی فایل های خویش را برای شما معرفی کرده و در واقع آن چیزی که در چنته دارد را برای شما رو کند! از این طریق به سادگی می توانید متوجه شوید که ملک های در منطقه شما که شباهت با ملک شما دارند در چه قیمت هایی برای فروش گذاشته شده اند.

اگر هم خریدار هستید این بار باید خود را در جایگاه یک فروشنده قرار دهید. لیستی از املاک در منطقه مورد نظر برای خود درست کنید، تمامی املاکی که شبیه به ملک مورد علاقه شما هستند را با قیمت برای خود لیست کنید. نیازی نیست تا املاکی را ببینید که دقیقا همانند ملک انتخابی شما باشند؛ سپس قیمت املاک یافته شده را با قیمت ملکی که فروشنده به شما اعلام کرده مقایسه کنید و از قیمت اصلی آگاه شوید.

مطمئنا تا به حال متوجه شده اید که قیمت‌گذاری بر روی ملک یکی از مهم‌ترین قسمت‌های فروش یک ملک به‌حساب می آید و اگر کمی دچار اشتباه شوید باید مدت‌ها منتظر برای فروش ملک خود بمانید! یا حتی در این زمینه دچار خسارت و زیان شوید .

اینترنت ابزاری بی نظیر برای کمک به مشتریان , تاجران و صنعتگران است تا بهترین چیزی را که میخواهند پیدا کنند.برای مثال در خرید و فروش لوازم خدمات اینترنتی مصرف کننده را قادر میسازد تا از یک وب سایت خرده فروشی به وب سایت دیگری برود تا نهایتا بهترین قیمت اجناس را پیدا کند.

در آینده نه چندان دور تکنیک هایی که توسط بازاریابان مستقیم استفاده میشوند در مقایسه با آنچه که اینترنت میسر خواهد ساخت بسیار ابتدایی خواهند بود و تبدیل به جزء جدایی ناپذیر از هر استراتژی کسب و کار میگردد.

به همین دلیل در حوزه ی خرید و فروش یا رهن و اجاره ی املاک صنعتی ایجاد سایت فروش یا خرید کارخانه و کارگاه و سوله و دیگر املاک طرفدار زیادی پیدا کرده و مشاوران املاک در تلاشند بهترین سایت اینترنتی با فایلینگ مناسب به همراه مقالات پر بار تر راه اندازی کنند.
بنابراین صنعتگرانی که بدنبال خرید کارخانه و راه اندازی کسب و کار جدید هستند میتوانند با مراجعه به سایت های اینترنتی املاک ، ملکی مناسب با شرایط خود را بیایند.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید