تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

خرید کارخانه ارزان قیمت

خرید کارخانه ارزان قیمت ، مهم ‌ترین عامل در تعیین قیمت املاک صنعتی فتح ، ارزش عرصه یا زمین آن ها است، چرا که زمین مرغوب از نظر موقعیت و قرارگیری موجب ارزش‌ افزوده زیادی برای اعیان احداثی خواهد بود و بالطبع اعیان مناسب، ارزش‌افزوده برای عرصه ایجاد می‌کند، ازنظر کارشناسی ارزش عرصه تابع پارامترها و عوامل خاصی است.

میدانید که راه اندازی هر کسب و کاری در هر مقیاسی می تواند صاحب آن را با چالش های فراوانی روبه روکند ، خصوصا اگر این کسب و کار راه اندازی یک خط تولیدی و فروش کارخانه خرید کارخانه ارزان قیمت باشد. به تصور خیلی از افراد که علاقه ای به تولید و راه اندازی کسب و کاری مثل کارخانه دارند، مهمترین چالش و مشکل پیش روی آنها نبود سرمایه کافی و یا کمبود نقدینگی است.

اما سئوال اصلی این است که براستی تنها مشکل اصلی کارخانه ها و کسب وکار ها نبود سرمایه است که حتی افراد نمیتوانند به خرید کارخانه ارزان قیمت و کم هزینه نیز فکر کنند. و در مواردی راه اندازی این نوع کسب و کار ها را ریسک بزرگی میدانند.

با کمی تحقیق و بررسی در اوضاع نا بسامان کارخانه ها ی تولید کشور میتوان به نتایج قابل توجهی برای راه اندازی کارخانه ها دست یافت که در این مقاله قصد داریم به تعدادی از مهترین انها در این بخش اشاره کنیم.

اکثر افراد تصور می کنند که تاسیس کارخانه مخصوص افراد خاصی است و یا اینکه اصولاً عاقلانه نیست که افرادی با سرمایه کم و مثلاً زیر چند صد میلیون به سرمایه گذاری تولید فکر کنند یا حتی به سراغ خرید کارخانه ارزان قیمت روند. البته کسی منکر این امر نیست که احداث یک کارخانه نیازمند سرمایه و قدرت ریسک کافی می باشد.

عبارات تاسیس کارخانه ، احداث کارخانه و راه اندازی کارخانه معمولاً به یک معنی به کار می روند لیکن ما تاسیس کارخانه را معمولاً نقطه شروع یک کارخانه قبل از هر اقدام عملی می دانیم و معمولاً در این مرحله تاسیس به اموری همچون ثبت شرکت تولیدی، اخذ جواز تاسیس و … پرداخته می شود .

مرحله بعد از تاسیس کارخانه معمولاً احداث کارخانه است که ناظر بر ساخت و سازهای درون واحد صنعتی است که معمولاً به شکل ساخت سوله و یا سالن انجام می شود و آخرین مرحله که معمولاً با بهره بردرای از کارخانه توام است، راه اندازی کارخانه است که به معنی استقرار ماشین آلات و خط تولید کارخانه و شروع به کار آنها به منظور تولید آزمایشی می باشد .

ایجاد خرید کارخانه بیش از هر چیز دیگر نیازمند یک فکر و اندیشه ناب است؛ فکری که سالها پیش از احداث کارخانه روز و شب با کارخانه دار بوده و آن را مدام تصور کرده و در حال پروراندن ایده خام تولید خود بوده است.
البته در کنار آن و از آن عجیب تر، خود کارخانه دار ها هستند که معمولاً انسان هایی با خصوصیات قابل توجه و قابلیت های شگرف منجمله پشتکار باورنکردنی هستند .

در موارد بسیار کارخانه دارانی بودند که در گذشته افرادی بسیار ضعیف از لحاظ مالی و حتی فقدان حمایت معمول خانواده، چه بسا از کودکی بوده اند؛ لیکن به دلیل شخصیت فوق العاده، این افراد نیروی اراده مضاعف خود را به کار گرفته و آرزو های بزرگی را که در سر داشته اند را سرانجام به عمل رسانده اند که ماحصل آن منجر به خرید کارخانه ارزان قیمت و خلق کارخانه ای بزرگ و موفق شده است.

درست است که نمیتوان این مسئله را انکار کرد که امروزه مسائلی مانند رکود بازار و تورم بر بسیاری از کارخانه داران و تولید کنندگان تاثیر گذاشته است . هر چند که رکود به نظر می رسد یک امر اجتناب ناپذیر است لیکن روش های مختلفی برای مقابله با آن وجود دارد که حتی می تواند آن را از تهدید به فرصت تبدیل کند. پس احداث , راه اندازی , خرید کارخانه ارزان قیمت و موفقیت در این کسب و کار با رعایت اصولی خاص خیلی هم کار دشواری نیست .

 

بنر

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

02166811600 _- 09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید