تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

خرید و فروش کارخانه

خرید و فروش کارخانه

سرمایه گذاری با سود بالا بدون ریسک کردن خیلی منطقی به نظر نمی رسد. سرمایه گذاری که اصل پول را تضمین کند و در نهایت سود زیادی عاید شما کند فقط در رؤیاها اتفاق می افتد.
درست است که برای سرمایه گذاری با مدیریت درست ثروت به سرمایه نیاز دارید، اما پیش از آن یک ذهن ثروتمند می خواهید تا از سرمایه گذاری که انجام داده اید، سود بالا نصیبتان شود. یکی از این گزینه ها که میتواند برای سرمایه گذاری مناسب باشد ایجاد خط تولید و احداث یا خرید کارخانه ارزان است .
همه میدانیم که از مهم ترین عواملی که بر اقتصاد هر کشور تاثیر گذار است شامل نفت ، دلار ، واردات صادرات و … میباشد، کارخانه نیز یکی دیگر از مهم ترین مکان هایی است که اقتصاد هر کشوری در آن شکل می گیرد و شکوفا می شود پس خرید و فروش کارخانه نیز در این دسته ی تاثیر گذار قرار میگیرد . در واقع با داشتن کارخانه در حوزه های مختلف ، علاوه بر تولیدات داخلی می توان با گسترده کردن فعالیت های خود به یک برند جهانی تبدیل شد و محصولات خود را در سراسر جهان عرضه کرد.

صرف نظر از اینکه کارخانه شما در حوزه ابزار باشد، کشاروزی ، خدمات و یا هر کارخانه دیگری ، شما می توانید با مدیریت مناسب در قسمت های مختلف زنجیره تامین ، از مواد اولیه گرفته تا فروش ، کار خود را گسترده کرده و شعبه های دیگری از کارخانه تان را در شهر های مختلف احداث کنید یا وارد حوزه ی خرید و فروش کارخانه شوید.

ایجاد یک واحد صنعتی در دو مرحله صدور جواز تاسیس و صدور پروانه بهره برداری تحت نظارت سازمان محیط زیست انجام می شود. درصورتی که واحد صنعتی در لیست واحدهای مشمول ارزیابی زیست محیطی قرار گیرد قبل از انجام هرگونه عملیات اجرایی موظف است نسبت به ارائه گزارشات ارزیابی زیست محیطی و اخذ تاییدیه سازمان محیط زیست اقدام نماید.

در مرحله صدور مجوز استقرار واحدهاي صنعتي یکی از مواردی که باید در نظر داشت اسن است که دارندگان جواز تاسیس مکلفند محل استقرار واحدهای صنعتی و یا تولید خود را طبق ضوابط استقرار مصوب شده سازمان محیط زیست تعیین نمایند .

پس از ارائه جواز تاسیس صادر شده از سازمان صنایع و معادن یا دیگر مراجع ذیربط توسط متقاضی ، سازمان حفاظت محیط زیست، محل استقرار واحد صنعتی و نحوه بهره برداری از صنعتی که در آینده ایجاد خواهد گردید ، مورد بررسی قرار داده و چنانچه ضوابط زیست محیطی مصوب شورایعالی حفاظت محیط زیست را رعایت نموده باشد مجوزی با اعتبار یکساله صادر میکند در این مجوز شروطی از قبیل ایجاد فضای سبز به ميزان 25 درصد از كل مساحت زمين* و ایجاد تمهیدات لازم در جهت رسیدن به استاندارد های زیست محیطی درخصوص کلیه آلاینده های مختلف آب و هوا خاک ، صوت و… رعایت ضوابط ، استانداردها و مقررات زیست محیطی در زمان بهره برداری می باشد نیز قید می گردد .

کارمندان سطح کارخانه کلیدی ترین افراد سازمان شما محسوب می شوند. حال چه جوشکار، نقاش، لحیم کار و غیره همه‌ی آن ها می خواهند که به بهترین نحو ممکن کارشان را انجام دهند.

در مورد خرید و فروش کارخانه یا همان خط تولید باید مطمئن باشید که دقیقا می‌دانید چه چیزی را می‌خرید. این کار سختی است. ارزش گذاری یک کسب و کار، امری ساده یا یک علم دقیق نیست. این کار تصویری نظری ارائه می‌کند تا بدانید چه قیمتی می‌تواند برای خرید عادلانه باشد.
گاهی صنعتگران با در دست داشتن کمترین میزان تجهیزات، امکانات و زیرساخت ها دست به تولید محصولات می زنند، در اصطلاح این کار را یک عمل تولید-محور می نامند که در نهایت منجر به امر تولید بدون کارخانه می شود. بنابراین محدودیت سرمایه گذاری ویژگی اصلی تولید بدون-کارخانه می باشد.

در این شرایط دیگر نیازی به خرید وفروش کارخانه یا قیمت های بالا نیست.
در کشور ایران گاهی کارخانجات بزرگی را می بینیم که از این استراتژی به خوبی در آن ها استفاده میشود، پس می توان از ظرفیت های خالی و بلا استفاده آن ها برای راه اندازی یک تولیدی استفاده کرد.

بنابراین استفاده از این استراتژی، به رشد صادرات و تولید داخلی کمک بسیاری می کند در عین حال هم هزینه زیادی ندارد و انجام سرمایه گذاری اولیه در آن ضروری نیست. البته از آن جا که استفاده از این استراتژی منجر به ایجاد یک کسب و کار خواهد شد، طراحی یک مدل کسب و کار بسیار مفید خواهد بود.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید