تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

خرید سوله صنعتی شهرک صنعتی چهاردانگه

خرید سوله صنعتی شهرک صنعتی چهاردانگه ؛ بخش زیادی از گروه های مختلف صنعتی و تولیدی که امروزه در حال فعالیت هستند ، به تازگی مشتاق و متقاضی خرید سوله شده اند . علت این تصمیم آن است که بسیاری از آنها ، در مکان فیزیکی نا مناسبی مستقر شده و مشغول کار با حداقل امکانات هستند . حال آنکه همگان می ‌دانند که سوله به عنوان فضای کار مناسب و مجهز ، یکی از اصول زیر بنایی لازم برای ایجاد رشد و توسعه در هر کسب و کاری به حساب می ‌آید . تا همین چند سال قبل هم شاهد حضور پراکنده و بی‌ نظم پیشه‌ وران و تولید کنندگان صنوف مختلف در سطح شهر ها و در کوچه ها و خیابان ها بودیم .

اما اکنون به دنبال برنامه‌ریزی‌ های سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اقدامات سازمان شهرک‌ های صنعتی ، اقدامات مناسبی در مدیریت این نا بسامانی به عمل آمده است و خیل عظیمی از صنعتگران و تولید کنندگانی که تا کنون به تولید سنتی اشتغال می ورزیدند ، اکنون به دنبال تجهیز محیط کاری خود بوده و متقاضی شده اند . سیاست‌ های تشویقی خوبی نظیر معافیت مالیاتی ده ساله و تخفیف ویژه در خرید سوله ، از سوی مقامات ذیربط به اجرا در آمده است .

که نقش به سزایی در تمرکز صنوف داشته است . البته این مورد به تنهایی کافی نبوده و در پاره‌ ای از موارد ، به ناچار به سیاست‌ های جریمه ‌ای و تنبیهی نیز متوسل شده ‌اند که لازم بوده است . تولید زیر زمینی و زیر پله ای و دکانی که شیوه مرسوم چند دهه قبل ما بوده ، امروز جای خود را به طور کامل به سوله ‌سازی صنعتی داده است تا چرخه تولید و صنعت ایران ، در مسیر صحیح توسعه گام بر دارد .

 

خرید سوله صنعتی شهرک صنعتی چهاردانگه
خرید سوله صنعتی شهرک صنعتی چهاردانگه

 

خرید سوله :

چنانچه جزو آن دسته از افراد هستید که هنوز به تولید سنتی مشغول هستید و فضای کاری شما به هیچ عنوان با استاندارد های نوین صنعت همخوانی ندارد ، دیر یا زود باید نسبت به خرید سوله و جابجایی فیزیکی اقدام نمایید . متأسفانه هنوز هم شاهد هستیم که در بافت‌ های مسکونی یا در زمین‌ های فاقد کاربری تولیدی و صنعتی واقع در حومه شهر ها ، عده زیادی مشغول به کار هستند که این موضوع ایرادات بسیاری دارد .

آلودگی ‌های زیست‌ محیطی برای ساکنین مناطق مسکونی و نیز عدم امکان خدمت‌ رسانی مناسب به واحد های صنعتی ، از بزرگترین معضلات تداوم کار به سبک و سیاق سنتی است . ساخت سوله می ‌تواند گامی درخشان در تغییر مدل کاری یک واحد تولیدی محسوب شود که زمینه لازم برای رشد و توسعه را هموار می ‌سازد . البته توجه به کاربرد سوله و در نظر گرفتن ملزومات کاری ، موارد دیگری هستند که پیش از اقدام به تهیه ، حتماً باید در نظر گرفته شود .

سوله سازه ای بسیار کاربردی و مثلثی شکل ( ۸ ) با سقفی شیب دار است که از آن برای مقاصد انبار ، سالن های ورزشی ، مرغداری ، کارگاه و تعمیرگاه ، فروشگاه ها و… استفاده می گردد . بطور کلی سوله ها کاربردی عموما صنعتی دارند اما با این وجود از آنها در بخش های مختلف تولیدی و بازرگانی نیز استفاده های بسیاری می شود .

بخصوص اگر قصد خرید سوله در تهران را داشته باشید ، بطور قطع خرید آن در داخل شهر به جهت دسترسی بهتر و نزدیکی به مرکز شهر بهتر خواهد بود اما مشکلی که وجود دارد خرید بالای سوله در داخل شهر است که برای بسیاری از تولیدی ها و بازرگانان صرف نمی کند . لذا چاره کار خرید سوله در اطراف شهر تهران است که از اجاره هایی به مراتب ارزان تر از سوله های داخل شهر تهران برخوردار هستند .

 

خرید سوله صنعتی شهرک صنعتی چهاردانگه
خرید سوله صنعتی شهرک صنعتی چهاردانگه

 

علت خرید سوله صنعتی شهرک صنعتی چهاردانگه :

یکی از نقاطی که امروز برای خرید سوله به یک منطقه ایده آل تبدیل گشته است ، خرید سوله صنعتی شهرک صنعتی چهاردانگه است . این شهرک که در جنوب غربی تهران و در مجاورت مناطق ۱۸ و ۱۹ تهران واقع شده است به واسطه دسترسی راحت به بزرگراه هایی چون تندگویان ، سعیدی ، آزادگان و… امکان دسترسی سریع به مرکز شهر تهران را فراهم آورده است .

شاید هم برای همین است که بسیاری از صنایع در این منطقه گرد هم آمده اند و امروز شهر چهاردانگه را یک شهرک صنعتی می دانند . در واقع موقعیت مکانی شهرک صنعتی چهاردانگه با شاه راه های مهم که این منطقه را به مرکز شهر تهران متصل می کند سبب گردیده تا خرید سوله در شهرک صنعتی چهاردانگه رونق بگیرد و شاهد سوله های متعدد در متراژ ها و با امکانات مختلف و گسترده باشیم .

در املاک هیراد کارشناسان ما ، این توانمندی را دارند که بهترین پاسخ ها را برای مشکلات و مسائل مرتبط با سوله را برای شما فراهم آورند تا بدین ترتیب بتوان صفر تا صد پروژه را بهتر پیش ببرید . طبیعتاً جلوگیری از اشتباهات مکرر که از آنها به عنوان گلوگاه نام برده می شود ضرورت بالایی دارد و با این کار، در وقت و هزینه مشتری به نحو شایسسته ای صرفه جویی خواهد شد . در املاک هیراد با ما با کارشناسان مجرب باشید تا با موفقیت از این گلوگاه ها عبور کنید و به نتیجه ی مطلوب خود دست پیدا کنید . با مشاورین ما در املاک صنعتی هیراد در ارتباط باشید : 66811600-021

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید