تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

خرید سوله صنعتی در غرب تهران

خرید سوله صنعتی در غرب تهران :

همانگونه که می دانید خرید سوله در بیشتر مواقع به منظور انبار یا کارگاه مورد بهره برداری قرار می گیرد .

غرب تهران به دلیل نزدیکی به مسیر راه شهر کرج و مناطق صنعتی فراوان و کارخانه جات غرب تهران و مسیر راحت و گذر خوب همواره کانون توجهات افرادی بوده که به دنبال خرید سوله در منطقه ای خوب با دسترسی عالی هستند و خرید سوله صنعتی در غرب تهران یک سرمایه گذاری سودآور و آینده نگرانه است .

املاک هیراد آماده ی همکاری و یاری رسانی در خصوص خرید سوله صنعتی در غرب تهران با شماست از زمان انتخاب تا اخذ سند . 66811600-021

سوله چیست و چه کاربردی دارد ؟

سقفی شیب دار دارد .

سوله ها از اتصال اسکلت های فلزی ساخته میشوند و در داخل سوله به کار گرفته می شود و سپس در مکان مورد نظر نصب می گردند .

شاید برای شما هم سوال باشد که سوله چیست و چه ویژگی هایی دارد . تصور کنید در خیابان های یک شهرک صنعتی بزرگ در حال قدم زدن هستید. دو سمت خیابان سازه های متحد الشکلی را مشاهده می کنید که دهانه ورود آنها نسبتاً بزرگ بوده ، در طول های کشیده ساخته شده و سقف شیب دار دارند .

شنیدن نام سوله به طور حتم افراد زیادی را به یاد سالن های بزرگ انداخته که در گذشته از آن تنها برای نگهداری کالا یا به عنوان سالن ورزشی استفاده می شده است اما امروزه کاربردهای زیادی پیدا کرده است . با این حال در عبارت کوتاه تر می توان گفت سوله ها سازه هایی با سقف شیبدار هستند که طبق محاسبات فنی خاص طراحی شده و دارای دهانه های بزرگ هستند . عمدتا از این سوله ها استفاده های صنعتی شده که شامل سالن های تولید ، کارگاه ها ، کارخانه ها ، تالارها نمایشگاه ها و دیگر مکان ها می باشد . حال اگر بخواهیم مهمترین اجزای سوله را معرفی کنیم می ‌توان به پوشش سقف ، پوشش دیوارها و نهایتا کف سوله اشاره کرد که امروزه هر کدام از این موارد با استفاده از متریال خاصی تهیه می شود .

خرید سوله صنعتی در غرب تهران
خرید سوله صنعتی در غرب تهران

سوله صنعتی چیست ؟

سوله صنعتی به طور کلی نوعی سوله است که کاربردهای متفاوتی داشته و در واقع مکانی است که فضای گسترده و مسقف است . استفاده از این سوله ها در کشور ما همچون دیگر کشورها مرسوم شده است . به طور کلی باید بدانید سوله ها سازه های فلزی بسیار بزرگ هستند که اگرچه در گذشته استفاده های کمتری داشتند اما امروزه از آن در موارد مختلفی به کار برده می شوند .

در همین رابطه، بسیاری از صنعتگران نیز در پی گسترش حوزه فعالیتی خود هستند ، اما چطور می توان شعبه یا ساختمانی را برای صنایع سنگین، آلاینده محیط زیست ، پر سر و صدا و حتی پر تردد در دل شهر فراهم کرد.

خرید سوله صنعتی در غرب تهران :

در املاک هیراد انواع خرید و فروش و رهن و اجاره ی سوله در مناطق مختلف مخصوصا خرید سوله صنعتی در غرب تهران انجام میشود و برای راهنمایی از وضعیت سوله صنعتی در تهران میتوانید با شماره تماس : 66811600-021 تماس حاصل نمایید . کارشناسان ما آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما در این ضمینه و یاری رساندن به شما برای خرید بهتر هستند .

نکته ی مهم دیگر این است که شما خرید سوله صنعتی را برای چه کاربردی می خواهید و آیا کاربرد مورد نظر شما با سوله ای که می خواهید بخرید تطابق دارد با خیر. مثلا استاندارد هایی که یک سوله می بایست برای یک سالن ورزشی داشته باشد با استاندارد های یک سوله ی مرغداری و یا کارگاهی متفاوت می باشد.  قیمت خرید سوله صنعتی در غرب تهران نیز به نوع سوله و کیفیت آن بستگی دارد و به صورت متراژ محاسبه می شود .

خرید سوله صنعتی ارزان در غرب تهران
خرید سوله صنعتی ارزان در غرب تهران

یکی دیگر از مواردی که در قیمت سوله هنگام خرید سوله صنعتی در غرب تهران تاثیر گذار است این است که :

سوله باید دارای دفترچه محاسبات صحیحی باشد که سازمان نظام مهندسی ، آن را تایید کند در این صورت مطمئنن سوله کاملا استاندارد است . اما می توان قیمت سوله را با در نظر نگرفتن نکات مهم در دفترچه محاسبات سوله  پایینتر آورد ( منظور این است که سوله غیر استاندارد باشد ) و با قیمت پایینتر هم ساخت اما اگر هم بتوانید مجوز ساخت بگیرید مطمئناٌ با نشست یک برف و یا یک باد و زلزله سنگین سوله ریزش می کند و خراب میشود ( در صورتی که دفترچه محاسبات نداشته باشد ) ، پس حتما قبل از ساخت سوله از استاندارد بودن سوله ، از طریق مبادی ذیربط اطمینان حاصل فرمایید .

در املاک هیراد کارشناسان ما ، این توانمندی را دارند که بهترین پاسخ ها را برای مشکلات و مسائل مرتبط با سوله را برای شما فراهم آورند تا بدین ترتیب بتوان صفر تا صد پروژه را بهتر پیش ببرید . طبیعتاً جلوگیری از اشتباهات مکرر که از آنها به عنوان گلوگاه نام برده می شود ضرورت بالایی دارد و با این کار، در وقت و هزینه مشتری به نحو شایسسته ای صرفه جویی خواهد شد . در املاک هیراد با ما با کارشناسان مجرب باشید تا با موفقیت از این گلوگاه ها عبور کنید و به نتیجه ی مطلوب خود دست پیدا کنید . با مشاورین ما در ارتباط باشید : 66811600-021

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید