تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

املاک صنعتی غرب تهران

املاک صنعتی غرب تهران ; در این مقاله سعی داریم به بررسی املاک صنعتی های واقع در غرب تهران بپردازیم ، در این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید ، با داشتن اطلاعات در این مورد در صورت نیاز راحتتر به نتیجه ی مطلوب خواهید رسید.

کلان ‌شهر تهران، که شاید حدود ۲ ساعت طول بکشد تا از شمال به جنوب یا از شرق به غرب آن برویم در گذشته‌ نه ‌چندان دور درست مانند یک روستای دور افتاده به نظر می‌رسید.
اما بعد ها محله‌ های متعددی به تهران اضافه شد. به این ترتیب این شهر کوچک کمی رشد کرده و به ویژگی‌های یک شهر معمولی نزدیک شد.
با انتخاب تهران به‌عنوان پایتخت، در این شهر یک جهش ناگهانی بزرگ رخ داد و تهران به یکی از قطب‌های اقتصادی و سیاسی تبدیل شد.
در این مقاله هدف اصلی ما صحبت در رابطه با محله های غرب تهران است و سعی داریم با معرفی املاک صنعتی فتح تهران شما را در انتخابی هوشمندانه برای کسب و کارتان راهنمایی کنیم،

املاک صنعتی فتح تهران
شاید بتوان غرب تهران را به عنوان نماد توسعه و گسترش این شهر معرفی کرد . این محدوده که تا دهه ها قبل ، دشتی پهناور و خالی از سکنه بود ،
بواسطه ارائه خدماتی بهتر در پایتخت و امکانات بیشتر آن نسبت به سایر شهرستان ها و گسترش تعداد املاک صنعتی غرب تهران
بستری برای انبوه سازی و اسکان افراد پرشماری در این شهر گردید.
وجود موانعی طبیعی یا انسانی در شمال ، شرق و جنوب تهران سبب شد تا رشد این مناطق پس از مدتی متوقف شود اما گسترش املاک صنعتی فتح جاده مخصوص همچنان ادامه داشته و شاهد ساخت شهرک های بزرگ و کوچک ، مراکز خرید ، اماکن تفریحی و خطوط ارتباطی و حمل و نقل به آن هستیم ،
به گونه ای که با نگاه با تایم لپس تهران و کرج (مقایسه تصاویر در بازه های زمانی مختلف) شاهد نزدیکی این دو شهر به هم و آباد شدن بیابان های لم یزرع بین آن ها خواهیم بود .


غرب تهران علاوه بر داشتن مناطقی همچون آزادی ، شهرک اکباتان ، پونک ، ستارخان ، جنت آباد ، صادقیه ، شهر زیبا ، طرشت ، گیشا ،
چیتگر ، فردوس ، شهران ، وردآورد و … ، بستری برای ورود به شهرهای اندیشه ، قدس ، شهریار ، ملارد و شهرهای کوچک و بزرگ دیگری نیز بوده است و به تناسب ساکنین شهرهای غربی تهران نیز تردد بیشتری در این مناطق وجود دارد .

وجود مشاور املاک صنعتی در تهران یکی از نیازهای ضروری برای منطقه ی صنعتی غرب تهران میباشد
وجود محله های پر جمعیت ، تردد همسایگان غربی ، اهمیت بالای اجاره انبار و کارگاه و املاک صنعتی غرب تهران وجود آزاد راه های پر تردد و حیاتی در حمل و نقل کشور و همچنین ساخت کارخانه ها ، مجتمع ها و شهرک های صنعتی پر تعداد در غرب و جنوب غربی تهران سبب شده است تا حجم انبوهی از کالاهای آماده مصرف ، در حال ساخت یا مواد اولیه راهی این منطقه گردند .
بهره برداری مفید از این محصولات زمانی به حداکثر می رسد که توزیع کنندگان آن را در شرایط نیازمندی مصرف کنندگان و نیاز بازار محصولاتشان را به آن تزریق کنند .

مشاور املاک صنعتی در تهران
در همین رابطه ، اجاره انبار در تهران سبب می شود تا افراد نامبرده با ذخیره محصولات خود در مجاورت بازار فروش (اجاره انبار در غرب تهران)در حداقل زمان و هزینه به خواسته خود نائل آیند . از سویی دیگر ، مراکز صنعتی نیز با اجاره انبار در جنوب تهران با ابعادی غول پیکر ،با پرداخت هزینه ای مقرون بصرفه و اقتصادی علاوه بر جای دهی آسان مواد اولیه و محصولات خود ، امکان ارسال راحت آن ها به سایر شهرها و کشورها را خواهند داشت .
یکی دیگر از این بافت های صنعتی در شهر تهران که دارای کارگاههای متعدد صنایعی مثل چوب و ام دی اف است منطقه کن سولوقان میباشد تاکنون در استان تهران توسعه متوازن زیرساخت صنعتی به صورت دولتی نبوده است.
این امر باعث شده تا مرکز ثقل صنعت در جنوب تهران شکل بگیرد و بیشتر واحدهای صنعتی در شهرک شمس‌آباد و پرند ایجاد شود.
در شرق و غرب تهران بارگذاری صنعت آن‌طور که باید شکل نگرفته و واحدهای صنعتی و املاک صنعتی تهران به صورت پراکنده ایجاد شده است، ضمن آنکه زیرساخت‌های آماده در غرب تهران و شهرک‌های صنعتی جنوب تهران متمرکز شده است.
بنابراین برای ساماندهی خدمات اولیه دولتی به صنعتگران در منطقه غرب تهران نیاز به ایجاد شهرک‌های صنعتی دولتی وجود داشت. از این رو، برای راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی شهریار، ملارد و صفادشت برنامه‌ریزی شد.
با آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی شهریار در مرحله بعد راه‌اندازی شهرک صنعتی ملارد قرار دارد و بعد از آن برای تکمیل شهرک صنعتی صفادشت اقدام خواهد شد.
این ۳ شهرک صنعتی در منطقه غرب تهران می‌تواند شکل‌گیری صنعت در غرب و جنوب تهران را متوازن کند و واحدهای صنعتی و املاک صنعتی فتح که به صورت بورسی و پراکنده در منطقه غرب تهران شکل گرفته است در شهرک‌های صنعتی ساماندهی شود.
املاک صنعتی هیراد با مشاوران با تجربه ی خود در تلاش است که شما مشتریان محترم را با املاک صنعتی مناطق مختلف آشنا کرده در انتها انتخابی مناسب داشته باشید.

 

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قرارداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

368 13 12 0912 – 66811600

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرتان را بنویسید