تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

اجاره کارگاه در شهرک صنعتی چهاردانگه 

اجاره کارگاه در شهرک صنعتی چهاردانگه ؛ چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر استان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ حدود ۵۶۰۰۰ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است که این شهر بیشتر یک شهر کارگاه صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵۰۰ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

اجاره کارگاه در شهرک صنعتی چهاردانگه 
اجاره کارگاه در شهرک صنعتی چهاردانگه

شهرک صنعتی جنوب تهران (چهار دانگه )

این شهرک در راستای انتقال و ساما ندهی مشاغل آلاینده شهر تهران توسط شرکت ساماندهی مشاغل شهرذاری طراحی گردیده است .

‏پروژه مذکور در اراضی به مساحت تقریبی 240  هکتارکه شامل 3500 ‏واحد صنفی و 3000 ‏واحد تجاری می باشد. ‏صنوف در

نظر گرفته شده برای استقرار در این شهرک عبارتند از: ‏ماشین سازان، فلزترا شان، آهنگران ساختمانی، آلومینیوم کاران، مصنوعات فلزی

و درودگران . ‏بخش اجرا شده توسط این گروه  شامل 220 ‏واحد کارگاهی با زیر بنایی بالغ بر700000 ‏متر مربع و ساخت فضای

عمومی شهرک و محوطه سازی می باشد که در حال حاضر در حال بهره برداری توسط اصناف مربوطه است و دهها هزار نفر در شهرک فوق مشغول به کار می باشند.

اجاره کارگاه در شهرک صنعتی چهاردانگه 

همواره غالب تولیدی ها و کسب و کارهایی که متکی به ایجاد کارگاه هستند و نمی توانند از پس احداث یا اجاره آن در داخل شهر به جهت هزینه‌ های بالای آن برآیند دست به اجاره کارگاه در حاشیه و اطراف شهر می زنند که اجاره هایی به مراتب کمتر از کارگاه های داخل شهر دارند. از جمله در شهر تهران که نزدیکی کارگاه ها به مرکز شهر و بازار یک مزیت بزرگ محسوب می گردد.

کارگاه در واقع به یک اتاق بزرگ یا ساختمانی اطلاق می گردد که کارگران به درخواست کارفرمای خود در آنجا مشغول به کار هستند. بعضا نیز ممکن است این کارگاه ها در سوله ها یا با استفاده از مصالح ساختمانی جدید چون ساندویچ پانل ها ساخته شوند. در این خصوص می توان به اجاره کارگاه در چهاردانگه اشاره کرد که از نقاط مهم اجاره سوله و کارگاه در استان تهران است.

اجاره کارگاه در شهرک صنعتی چهاردانگه تهران
اجاره کارگاه در شهرک صنعتی چهاردانگه تهران

اجاره کارگاه در شهرک صنعتی

با اینحال شهرک صنعتی چهاردانگه جزو مناطقی است که با قرار داشتن در جنوب غربی شهر تهران، نزدیکترین فاصله را به این شهر داشته و در مجاورت مناطق ۱۸ و ۱۹ شهر تهران واقع شده است و از همه مهمتر دسترسی های فوق العاده خوبی به بزرگراه ها و خیابان های منتهی به مرکز شهر تهران دارد. همین موضوع باعث می گردد تا بیشتر از سایر مناطق اطراف تهران مورد توجه باشد.

علاوه بر این  نزدیکی به بازارهای بزرگ تهران و حضور صنوف مختلف در این شهرک صنعتی موجب گردیده تا به یکی از مناطق ایده آل برای اجاره کارگاه تبدیل گردد. از اینها گذشته قیمتی که تولیدی ها و کسب و کارهای مختلف برای اجاره کارگاه می پردازند بسیار مهم است چون باعث می شود براحتی از پس هزینه های تولید برآیند.

بطورکلی وقتی که قرار است اقدام به اجاره یک ملک برای کارگاه نمایید چون به عنوان یک ملک تجاری محسوب می شود، بهتر است که به مواردی چون کاربری آن ملک، منطقه ای که واقع شده، دسترسی ها، متراژ ملک و بودجه و توان خود دقت کنید. در یک ملک مناسب کارگاه که ممکن است فرآیندهای تولید، انبار و توزیع صورت گیرد، حتما می بایست مجوز فعالیت صنعتی نیز داشته باشد.

همچنین متراژ آن متناسب با کار و فعالیت شما بوده و دسترسی به مرکز شهر و نقاط مختلف آن مقدور باشد. یکی از این مناطق خوب که شما می توانید با خیال راحت چه به لحاظ تنوع در متراژ و چه به لحاظ دسترسی ها و مهمتر از همه اجاره های مناسب و مقرون به صرفه بر روی آن حساب باز کنید، شهرک صنعتی چهاردانگه است.

و اما شاید بخواهید از میزان اجاره کارگاه در شهرک صنعتی چهاردانگه نیز مطلع شوید که بر اساس بررسی های ما به صورت استعلام از محل و همچنین از سایت های مختلف، میزان اجاره کارگاه در شهرک صنعتی چهاردانگه بسته به متراژ و امکانات آن و منطقه ای که واقع شده، دارای اجاره های متفاوتی است.

در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و اجاره، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید

اجاره کارگاه در شهرک صنعتی چهاردانگه تهران بزرگ
اجاره کارگاه در شهرک صنعتی چهاردانگه تهران بزرگ

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.
راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

02166811600

09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید