تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

اجاره انبار شهرک صنعتی چهاردانگه

اجاره انبار شهرک صنعتی چهاردانگه ، منطقه چهارانگه در کجا واقع شده است؟ چهاردانگه شهریست با بیش از 50 هزار نفر سکنه که در جنوب غرب تهران بین مناطق 18 و 19 واقع است و به بزرگراه هایی چون آزادگان، سعیدی و تندگویان راه دارد که همین موضوع باعث شده دسترسی سریع به مرکز شهر داشته باشد. انبار صنعتی

همچنین این منطقه دارای 2 شهرک صنعتی میباشد و در آن جا تعداد زیادی از شرکت های بزرگ مشغول به کار هستند شاید هم برای همین است که بسیاری از صنایع در این منطقه گرد هم آمده اند و امروز شهر چهاردانگه را یک شهرک صنعتی می دانند. در واقع موقعیت مکانی شهرک صنعتی چهاردانگه با شاهراه های مهم که این منطقه را به مرکز شهر تهران متصل می کند سبب گردیده تا اجاره سوله در شهرک صنعتی چهاردانگه رونق بگیرد و شاهد سوله های متعدد در متراژ ها و با امکانات مختلف و گسترده باشیم.

علاوه بر اینکه اجاره انبار شهرک صنعتی چهاردانگه مناسب و مقرون به صرفه است به جهت اینکه تراکم صنایع و به تبع تعداد سوله ها در آن گسترده است باعث می گردد تا روند استفاده از سوله در این منطقه اعم از انبار تا توزیع به یک فرآیند عادی و معمول تبدیل گردد و مثل برخی سوله ها در داخل شهر برای ساکنین اسباب مزاحمت یا جلب توجه نکند.

اجاره انبار شهرک صنعتی
اجاره انبار شهرک صنعتی

بپردازیم به معرفی شهرک صنعتی چهاردانگه:

این شهرک در راستای انتقال و ساماندهی مشاغل آلاینده شهر تهران توسط شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری طراحی گردیده است . ‏پروژه مذکور در اراضی به مساحت تقریبی 240 هکتارست که شامل 3500 ‏واحد صنفی و 3000 ‏واحد تجاری می باشد. ‏صنوف در نظر گرفته شده برای استقرار در این شهرک عبارتند از: ‏ماشین سازان، فلزتراشان، آهنگران ساختمانی، آلومینیوم کاران، مصنوعات فلزی و درودگران .

‏بخش اجرا شده توسط این گروه شامل 220 ‏واحد کارگاهی با زیر بنایی بالغ بر 700000 ‏متر مربع و ساخت فضای عمومی شهرک و محوطه سازی می باشد که در حال حاضر در حال بهره برداری توسط اصناف مربوطه است و دهها هزار نفر در شهرک فوق مشغول به کار می باشند.

برخی از شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه کدام ها اند؟

خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)

شرکت لوله و پروفیل (سدید)

شرکت کیان ‌تایر

شرکت لوله و ماشین ‌سازی

شرکت بوتان

ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک

ماشین آلات

ترابری

انبارداری

سینجر گاز

رب ستایش

تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی

اجاره انبار در شهرک صنعتی برای فعالیت های مختلف مثل کارهای صنعتی یا تجاری میتواند بستری  بسیار عالی و ایده آل باشد.

اجاره انبار شهرک صنعتی چهاردانگه
اجاره انبار شهرک صنعتی چهاردانگه

 

یکی از گزینه های متمایز کننده شهرک های صنعتی با سایر نواحی صنعتی متراژ مختلف برای سوله، زمین، کارخانه و کارگاه، دسترسی آسان به مجوزهای ساخت و سرمایه گذاری و همچنین تسهیلات ویژه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و ساخت است که در سایر مناطق امکان پذیر نیست.

امروز به جهت هزینه های بالای ساخت سوله، عموما تولیدکنندگان و بازرگانان ترجیح می دهند که به جای احداث سوله، اقدام به اجاره سوله یا انبار نمایند. اما نکته ای که هست اینکه اجاره انبار می بایست در مکان و منطقه ای مناسب باشد تا امکان ذخیره و توزیع کالا یا محصولات براحتی میسر باشد. در واقع سوله ها می بایست دسترسی خوب و راحتی به جاده ها و بزرگراه های اصلی داشته باشند تا فرآیند انبار و جابه جایی و توزیع به سهولت انجام پذیرد.

اجاره انبار شهرک صنعتی چهاردانگه: اگر شما هم به دنبال اجاره انبار برای کسب و کار خود هستید، باید بگویم که شهرک صنعتی چهاردانگه میتواند گزینه بسیار مناسبی باشد زیرا از نظر قیمتی بسیار مقرون بصرفه تر از بقیه نقاط تهران مانند:

بزرگراه فتح(جاده قدیم)

بزرگراه لشکری(جاده مخصوص)

یا ... میباشد

برای اجاره انبار شهرک صنعتی چهاردانگه میتوان فقط با یک پیش پرداخت اندک ، محل ذخیره سازی انتخابی شما در مکان مورد نظر نصب می شود. پس از آن ، شما فقط یک مبلغ ثابت در ماه تا زمان انعقاد قرارداد پرداخت می کنید. پس از پایان این مدت ، می توانید با میل و رغبت صاحب سوله شوید. در صورتی که به هر دلیلی تمایل به مالکیت آن نداشته باشید ، بازگشت سوله بدون مجازات مجاز است.

اجاره انبار صنعتی
اجاره انبار صنعتی

 

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

برای خرید و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب املاک صنعتی هیراد در تماس باشید:

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید