تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

کارگاه صنعتی ارزان در فتح

کارگاه صنعتی ارزان در فتح ؛ کارگاه به مفهوم بخشی فنی از امور تولیدی یک کارخانه است که در آن ساخت کالا، یا فرایند خاصی ازتولید صورت می گیرد. مثل کارگاه  صنعتی قالب سازی یا کارگاه رنگرزی .

کارگاه، در لغت به معنی محل انجام کار اتاق یا ساختمانی است که هم فضا و هم ابزار(یا ماشین آلات )مورد نیازبرای ساخت یاتعمیرکالاههای ساخته‌شده را ارائه می‌کند.

کارگاه صنعتی ارزان در فتح
کارگاه صنعتی ارزان در فتح

کارگاه از نظر حقوقی 

«کارگاه محلی است که  کارگربه درخواست  کارفرما یا نماینده او در آنجا کار می‌کند».

برای نمونه می‌توان به موسسات صنعتی، کشاورزی، معدنی، ساختمانی، ترابری، مسافربری، خدماتی، تجاری، تولیدی، اماکن عمومی وامثال آن‌ها اشاره کرد.

کارگاههای صنعتی

جدا از اندازه سالن ها و تعداد ماشین آلات اغلب با مجوز از اتحادیه صنف مربوطه فعالیت داشته و معمولا امور خدمات صنعتی را عهده دار میباشند کارگاهها عموما بخشی از یک محصول را برای کارخانجات آماده یا تولید می نمایند و کارخانه به جایی گفته میشود که با مجوز پروانه بهره برداری از وزارت صنایع یا جهاد کشاورزی با در اختیار داشتن خط تولید  به ساخت یک یا چند محصول نهایی و کامل با تیراژ تولید و ظرفیت رسمی معین اقدام مینماید.

کارگاه ارزان

تعداد زیادی از واحدهای تولیدی و همین طور کسب و کارهایی که نوپا و در حال گسترش یافتن می باشند برای اینکه بتوانند فعالیت کاری خود را انجام دهند باید برای خرید کارگاه اقدام نمایند، همانطور که از نام کارگاه مشخص است یک مکان می باشد که به افراد اجازه عملی کردن کار و اهداف خاص آنها را می دهد. در واقع منظور از کارگاه مکانی است که کارگران با توجه به درخواست کارفرما و یا نماینده او در آنجا به کار کردن مشغول می شود، کارگاه ها براساس کلیه کارهایی که در آن انجام می شوند در دو دسته تولیدی و صنعتی قرار می گیرند. برخی از افراد این نظر را دارند که املاک کارگاهی یک نوع ملک تجاری می باشند که در آن فعالیت های تجاری صورت می گیرد، خوب است بدانید که بیشتر صنایع ساخت و ساز، خدمات، مسافربری و غیره کارگاه های تخصصی دارند.

با خواندن مطالب بالا به این موضوع پی می بریم که خرید یا اجاره کارگاه با خرید یا اجاره  یک آپارتمان مسکونی و یا یک مغازه دارای تفاوت های بسیار زیادی می باشد، این تفاوت های منجر شده تا آگاه بودن از قراردادهای ملک های صنعتی از جمله کارگاه به عنوان یک موضوع مهم به شمار آید. در صورتی که افراد از قراردادهای ملک های صنعتی از جمله کارگاه مطلع باشند بدون شک نکات و مسائل حقوقی را به طور دقیق و صحیح درک خواهند کرد، یکی از مهمترین نکاتی که درنظر گرفتن آن در زمان خرید یک کارگاه اهمیت فراوانی دارد این است که مطمئن شوید آن ملک جزء مناطق صنعتی محسوب می شود. همچنین اطمینان حاصل کنید که کارگاه در درون شهرک صنعتی واقع شده است، صحبت کردن با دفتر هیئت مدیره شهرک صنعتی قبل از اقدام به خرید کارگاه و تنظیم هر گونه قرارداد نیز بسیار ضروری می باشد.

 کارگاه صنعتی ارزان
کارگاه صنعتی ارزان

کارگاه صنعتی در فتح

با خواندن مطالب بالا به این موضوع پی می بریم که خرید کارگاه با خرید یک آپارتمان مسکونی و یا یک مغازه دارای تفاوت های بسیار زیادی می باشد، این تفاوت های منجر شده تا آگاه بودن از قراردادهای ملک های صنعتی از جمله کارگاه به عنوان یک موضوع مهم به شمار آید. در صورتی که افراد از قراردادهای ملک های صنعتی از جمله کارگاه مطلع باشند بدون شک نکات و مسائل حقوقی را به طور دقیق و صحیح درک خواهند کرد، یکی از مهمترین نکاتی که درنظر گرفتن آن در زمان خرید یک کارگاه اهمیت فراوانی دارد این است که مطمئن شوید آن ملک جزء مناطق صنعتی محسوب می شود. همچنین اطمینان حاصل کنید که کارگاه در درون شهرک صنعتی واقع شده است، صحبت کردن با دفتر هیئت مدیره شهرک صنعتی قبل از اقدام به خرید کارگاه و تنظیم هر گونه قرارداد نیز بسیار ضروری می باشد.

کارگاه صنعتی ارزان در تهران
کارگاه صنعتی ارزان در تهران

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

02166811600

09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید