تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

کارگاه ارزان قیمت

کارگاه ارزان قیمت ؛برای داشتن یه کارگاه ارزان قیمت باید توجه داشته باشید که چه ملاکهایی رو باید در نظر بگیرید تا در انتخاب خودتان به موفقیت دست پیدا کنید .کارگاه ارزان قیمت برای مشاغلی که کار تولید دارند و نیاز به فضایی برای این کار دارند یک ملاک اجتناب ناپذیر است .

قبل از اقدام برای خرید یا رهن کارگاه ارزان قیمت بهتر است که در ارتباط با کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید خوب فکر کنید و از صاحبان این کسب و کار که برای مدت طولانی در آن موفق بودند و به اصطلاح سابقه خوبی در این زمینه دارند تحقیقات لازم را در مورد ویژگیهای کارگاه در آن منطقه انجام دهید. در مورد جزئیات و امتیازات ملک مناسب برای راه اندازی این شغل سوال بپرسید و با در نظر گرفتن جمیع فاکتورهایی که بدست می‌آورید نسبت به اجاره یا رهن آن ملک اقدام کنید.

کارگاه ارزان قیمت درتهران
کارگاه ارزان قیمت درتهران

خرید کارگاه ارزان قیمت در شهرک های صنعتی

اگر به دنبال اجاره سوله ، سالن، انبار یا اجاره کارگاه ارزان قیمت با قیمت مناسب هستید یکی از بهترین گزینه ها می تواند شهرک صنعتی چهاردانگه باشد. این شهرک صنعتی بهترین فرصت برای اجاره کارگاه ارزان قیمت یا سالن های زیر ۱۰۰۰ متر می باشد.عمده فعالیت های صنعتگران وتولید کنندگان دراین شهرک صنعتی مرتبط با صنعت چوب و مبلمان است.که به دلیل نزدیکی به یافت اباد فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان بوجود آورده است.
از دیگر گزینه ها برای خرید سوله ،سالن یا اجاره کارگاه ارزان قیمت و راه اندازی یک کسب و کار ، شهرک صنعتی شمس آباد واقع در جنوب استان تهران را میتوان در نظر داشت.
این شهرک صنعتی با وسعتی بالغ بر ۳ هزار هکتار بزرگ‌ترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه محسوب می‌گردد.پس میتواند از گزینه های مناسب برای اجاره کارگاه ارزان قیمت باشد. موقعیت مکانی شهرک صنعتی شمس‌آباد در کیلومتر ۴۵ اتوبان تهران – قم در مجاورت شهر حسن‌آباد فشافویه و در فاصله پنج کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و فاصله هشت کیلومتری از اولین ایستگاه راه آهن می‌باشد.
صنعتگرانی که در حوزه ی صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات ، در حال فعالیت هستند یا قصد راه اندازی کسب و کار در این حوزه ها را دارند میتوانند به خرید و اجاره ی ملک در شهرک صنعتی شمس آباد فکر کنند.
البته این روزها مسئولان تهران در راستای ساماندهی بافت‌ های صنعتی غیرمجاز تهران دست به کار شده و اقداماتی انجام داده اند . مسئولان شهرک ‌های صنعتی از ساماندهی همه این واحدها حداکثر تا پایان سال خبر داده اند . قرار است با تأیید نهایی طرح وزارت صنعت، معدن و تجارت در هیأت دولت، 47 بافت صنعتی فعال در تهران ساماندهی ‌شود. آمارها نشان می‌دهند در این ۴۷بافت صنعتی، ۲۲۵ هزار کارگر فعال هستند. به این ترتیب دست‌کم یک میلیون شهروند مقیم تهران و حومه تحت ‌تأثیر اجرای این طرح قرار خواهند گرفت.

کارگاه ارزان قیمت درفتح
کارگاه ارزان قیمت درفتح

با توجه به شناسایی لکه‌های آلاینده صنعتی ، طرح ساماندهی و شناسنامه‌ دار کردن این واحدها را به کمیسیون زیربنایی دولت ارائه کرده‌اند تا فعالیت این واحدها در قالب دسته‌بندی‌های مشخص بنا بر نوع صنایع و به‌طور قانونمند ساماندهی شود. این واحدهای صنعتی موظف هستند تا مقررات زیست‌ محیطی خود را به‌روزرسانی کنند، این کار بر اساس نوع صنایع و میزان آلایندگي زیست‌ محیطی انجام می‌شود و این واحدها موظف به رعایت برخی ضوابط یا انجام اقدامات اصلاحی مانند استاندارد ‌سازی‌ خروجی آلایندگی می‌شوند.
عمدتا این بافت های صنعتی، در ۱۱ شهرستان استان تهران از جمله رباط کریم، قدس، اسلامشهر، ری، بهارستان، شهریار، قرچک، ملارد، پردیس پراکنده اند.این بافت های صنعتی از ۴۰ الی ۵۰ سال گذشته رفته رفته شروع به گسترش و این واحد‌ها مستقر و سکونت گاه ها به این بافت‌ ها نزدیک و مجتمع‌ های عظیم صنعتی، صنفی و تولیدی شکل گرفت که کلیات این بافت‌های صنعتی مجوز ندارند.

بنر

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

66811600 -09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید