تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

قیمت سوله صنعتی

قیمت سوله صنعتی : در املاک هیراد انواع خرید و فروش و رهن و اجاره ی سوله در مناطق مختلف مخصوصا خرید سوله صنعتی در تهران انجام میشود و برای راهنمایی از وضعیت خرید سوله صنعتی در تهران میتوانید با شماره تماس : 09121213368 تماس حاصل نمایید . کارشناسان ما آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما در این ضمینه و یاری رساندن به شما برای خرید بهتر هستند .

یکی از بیشترین سوالاتی که از واحد فروش ما پرسیده می شود این است که قیمت هر متر مربع سوله سبک چقدر است ؟

خب در جواب باید گفت که نمی توان سریعا و بدون هیچ مشخصاتی، قیمت ساخت سوله را تعیین کرد. بلکه قیمت هر متر مربع سوله استاندارد ( سوله سبک – سوله تیر ورقی – سوله ubm ) اعم از مصالح – ساخت – رنگ آمیزی اجرا در محل در حال حاضر از ۵۰۰.۰۰۰ تومان ( پانصد هزار تومان ) الی ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان ( یک میلیون و هشتصد هزار تومان ) قابل پیش بینی است.

حال یک سوال قطعا برای شما پیش آمده است که؛ چرا انقدر تفاوت در قیمت سوله وجود دارد .

قیمت سوله در هر متر مربع سوله، ارتباط مستقیم دارد با وزن در هر متر مربع سوله.

هر چقدر دهانه و ارتفاع یک سوله بزرگتر باشد فشار بیشتری را باید سازه تحمل کند و در نتیجه فولاد بیشتری مصرف می کند و وزن سازه بالاتر می رود و در نتیجه قیمت ساخت سوله هم افزایش پیدا می کند.

قیمت سوله :

یکی دیگر از مواردی که در قیمت سوله تاثیر گذار است این است که سوله باید دارای دفترچه محاسبات صحیحی باشد که سازمان نظام مهندسی ، آن را تایید کند در این صورت مطمئنن سوله کاملا استاندارد است. اما می توان قیمت سوله را با در نظر نگرفتن نکات مهم در دفترچه محاسبات سوله  پایینتر آورد ( منظور این است که سوله غیر استاندارد باشد ) و با قیمت پایینتر هم ساخت اما اگر هم بتوانید مجوز ساخت بگیرید مطمئناٌ با نشست یک برف و یا یک باد و زلزله سنگین سوله ریزش می کند و خراب میشود (در صورتی که دفترچه محاسبات نداشته باشد )، پس حتما قبل از ساخت سوله از استاندارد بودن سوله، از طریق مبادی ذیربط اطمینان حاصل فرمایید.

قیمت سوله صنعتی ارزان
قیمت سوله صنعتی ارزان

نکته های قیمت سوله  :

قیمتها شامل: طراحی سازه و فونداسیون ، خرید مصالح ، ساخت ، رنگ آمیزی ، اتصالات سازه ( پیچ و مهره و مهار کش )  و نصب سازه در محل می باشد

هزینه های برای سازه های فلزی به صورت کامل حساب شده و شامل : بیس پلیت ، فریم های ستون و سقف ، وال پست ، استرات ، بادبند کشی کامل ( ستون و سقف ) و تیر ریزی سقف ( پرلین ) می باشد.

در اجرای این سازه ها از پروفیل فولادی چهارگوش St37 استاندارد ( فولاد مبارکه ) و با ضخامت مورد تایید آیین نامه مقررات ملی استفاده می شود و جوشکاری قطعات سازه با استفاده از گاز محافظ Co2 انجام  می گردد.

قیمتها معمولا بر اساس سازه با ارتفاع از کناره ۵ متر می باشد.

وزن ها بر اساس بار برف ۵۰ کیلوگرم بر متر مربع و سرعت باد 85 km/h  محاسبه شده است.

چند نکته مهم که در قیمت تاثیر گذارند :

در درجه اول و مخصوصا در ایران عزیزمان قیمت مصالح ایستا نیست و هر روز با تغییراتی روبرو می شود و می توان به جرئت گفت که قیمت سوله در امروز ، با فردا تفاوت دارد .

کلاهبرداران متاسفانه در این بازار بسیاری از سوله سازها قیمتهای در ظاهر پایینی را به خریداران ارائه می دهند اما در هنگام نوشتن قرارداد برای اجرای سوله باید به چند نکته توجه بفرمایید که ما در اینجا به چند مورد اشاره خواهیم کرد:

۱- باید مراقب باشید که قیمت سوله ای را که به شما اعلام می کنند شامل تمام قطعات سازه باشد زیرا ممکن است بعد از بستن قرارداد به شما بگویند که سازه شما نیاز به بادبند کشی سقف هم دارد و این مورد به صورت جدا محاسبه می شود!!! ( پس بسیار توجه کنید )

۲- نکته دوم این است که، سازه حتما باید دفترچه محاسبات داشته باشد و به تایید سازمان نظام مهندسی برسد.

۳- ممکن است در هنگام قرارداد سوله ساز به شما وزنی را اعلام کند و قرارداد را طوری تنظیم کند که اگر وزن سازه شما حتی بیش از ۱۰ کیلوگرم هم بالا رفت شما باید کل مبلغ را به سوله ساز پرداخت کنید، پس در هنگام قرارداد وزن سازه را ملاک قرارداد قرار دهید و بند هایی را برای بالا رفتن یا پایین رفتن وزن تنظیم کنید .

قیمت سوله صنعتی تهران
قیمت سوله صنعتی تهران

ابعاد سوله :

بیشترین تاثیر در قیمت سوله مربوط به ابعاد سوله می باشد و شما می توانید با یک انتخاب درست و صحیح هزینه های خودتان را حتی تا ۵۰ ٪ هم کاهش دهید .

محل ساخت :

شهر محل ساخت سازه هم در قیمت سوله در سال ۱۴۰۱ و قیمت هر متر مربع سوله تاثیر گذار است . طوری که سازمان نظام مهندسی آیین نامه های مقررات ملی ساختمان مشخص کرده است، باید بیشترین بارش برف، بیشترین وزن باد و بیشترین زمین لرزه ای را که آن شهر در ۳۰ سال گذشته تجربه کرده است را ملاک محاسبات قرار داده و پایداری و استقامت سازه را بر آن مبنا اجرا کنیم . به همین دلیل هر چقدر که بار برف، باد و زلزله در یک منطقه بیشتر باشد ، باید از میزان بیشتری فولاد در ساخت سوله استفاده کرد که این باعث بالاتر رفتن قیمت سوله می گردد .

انتخاب روش مناسب برای ساخت بسیار حائز اهمیت است و می تواند تاثیر چشم گیری در قیمت سوله بگذارد .

نوع مصالحی که برای پوشش سقف و دیوارها مشخص می کنید .

در املاک هیراد کارشناسان ما ، این توانمندی را دارند که بهترین پاسخ ها را برای مشکلات و مسائل مرتبط با سوله را برای شما فراهم آورند تا بدین ترتیب بتوان صفر تا صد پروژه را بهتر پیش ببرید . طبیعتاً جلوگیری از اشتباهات مکرر که از آنها به عنوان گلوگاه نام برده می شود ضرورت بالایی دارد و با این کار، در وقت و هزینه مشتری به نحو شایسسته ای صرفه جویی خواهد شد . در املاک هیراد با ما با کارشناسان مجرب باشید تا با موفقیت از این گلوگاه ها عبور کنید و به نتیجه ی مطلوب خود دست پیدا کنید . با مشاورین ما در ارتباط باشید : 09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید