تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

قیمت سوله صنعتی فتح

قیمت سوله صنعتی فتح : در املاک هیراد انواع خرید و فروش و رهن و اجاره ی سوله در مناطق مختلف مخصوصا خرید سوله صنعتی در تهران انجام میشود و برای راهنمایی از وضعیت خرید سوله صنعتی در تهران میتوانید با شماره تماس : 09121213368 تماس حاصل نمایید . کارشناسان ما آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما در این ضمینه و یاری رساندن به شما برای خرید بهتر هستند .

هنگام اقدام برای قیمت سوله صنعتی فتح ، مهم است که بدانید که در این فرایند چه مواردی دخیل است . املاک هیراد اهداف خرید سوله و همچنین مزایا و معایب آن را بررسی می کند .

بازار خرید و فروش سوله این روز ها بسیار داغ است . اگر به دنبال قیمت سوله صنعتی فتح با بهترین قیمت هستید ، این مقاله را از دست ندهید .

راهنمای قیمت سوله صنعتی فتح :

انواع سوله ها مناسب صنایع آلمینیومی ، صنایع سلولزی ، صنایع شیمیایی و … در بین سوله های اتوبان فتح پیدا میشود . این سوله ها در ابعاد مختلف و امکانات مختلف در این محل وجود دارد .

اکثر سوله ها در اتوبان فتح دارای سند شش دنگ هستند و از امکاناتی مانند کف پوشی مناسب ، برق فشار قوی ، آب شهری ، گاز و… برخوردارند .  بیشتر این سوله ها دارای مساحت اداری و مساحت کارگاهی هستند .

در ابتدای سال 1400 شمسی ، متوسط هزینه خرید سوله در اتوبان فتح تهران با امکانات ابعاد و مناسب حدود سه میلیارد تومان میباشد . برای مثال : یک سوله با انشعابات کامل در ابعاد 1000 متر زمین که 700 متر آن را سوله تشکیل میدهد حدود سه میلیارد و پانصد هزار تومان قیمت گذاری شده است .

این روز ها بازار خرید و فروش املاک در خرید سوله نیز بی تاثیر نبوده و ممکن است هزینه خرید سوله در روز های آتی دچار نوسانات چشمگیری باشد .

 

قیمت سوله صنعتی ارزان فتح
قیمت سوله صنعتی ارزان فتح

 

قیمت اجاره انبار و سوله در فتح :

همانطور که اطلاع دارید شهرک های صنعتی و مجموعه های بزرگ کارخانه ها در محیطی قرار می گیرند که به صورت شهرک های صنعتی در کشور نامگذاری می شود . معمولا شهرک های صنعتی دارای سوله های بزگ برای خدمات تولید و صنایع کارخانجات می شود و همین امر باعث می شود که شهرک های صنعتی را به سوله های بسیار بزرگ بشناسیم . این سوله ها با توجه به امکاناتی که در اختیار صنعت گران و سرمایه گذاران می گذارد باعث میشود که در هزینه های اجاره مکان های تولیدی و صنعتی خود صرفه جویی نمایند . از جمله این شهرک های صنعتی که شامل سوله های بسیار است را می توان به غرب تهران اشاره کرد . از این سوله ها می توان برای موارد ذیل استفاده نمود : اجاره سوله برای انبار اجاره سوله برای کارگاه تولیدی اجاره سوله برای کارخانه های داخلی و تولیداتی اجاره سوله برای راه اندازی کارگاه اجاره سوله کوچک و بزرگ برای خدمات .

چه صنایعی می توانند از سوله در فتح استفاده نمایند ؟

  این مجموعه ها که در زمینه های صنایع الکترونیک ، تولید مواد نو ، بیو فناوری ، اپتیک و لیزر ، اتوماسیون صنعتی و سیستم های هوشمند ، نانو فناوری ، صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات ، صنایع هوا فضا ، انرژی های نو و صد البته صنایع غذایی ، نساجی ، سلولزی ، برق و حتی فلزی و شیمیایی فعالیت دارند ، علاوه بر سوله هایی که در آن مشغول به فعالیت هستند ، نیازمند سوله های دیگری برای ترتیب دهی به جریان کالاهای خود می باشند . از این روی آرتا بازرگان با فراهم آوردن امکان اجاره سوله در غرب تهران ، به تسهیل جریان مواد و سرمایه کارفرمایان کمک شایانی کرده و اثر قابل توجهی در اجاره سوله ، انتقال آن ها به شهرهای بزرگ و کارخانه از انبار از طریق اجاره سوله در غرب تهران و راه های مواصلاتی انجام داده است .

 

قیمت سوله صنعتی اتوبان فتح
قیمت سوله صنعتی اتوبان فتح

 

در خرید یا اجاره سوله صنعتی فتح سقف بودجه خود را پنهان نکنید !

اگر از ابتدا نهایت توانایی مالی خود را اظهار کنید ، شرکت سوله ‌ساز بهتر می‌ تواند شما را راهنمایی کند تا به کامل ‌ترین و بهینه ‌ترین انتخاب ممکن در تهیه این محصول دست پیدا کنید . بدین ترتیب ابتدا اسکلت فلزی سوله و استراکچر سقف سوله با توجه به سقف بودجه ، به عنوان مهم‌ترین بخش مد نظر قرار می‌ گیرد و پس از آن ، سایر المان‌ها در بازه قیمتی مورد نظر انتخاب خواهند شد .

سوله دست دوم را چطور بخریم ؟

سوله دست دوم همان سوله آماده تحویل است و تفاوتی ندارد. این نام گذاری به این جهت ایجاد شده که قطعات سوله دست دوم در نوبت اول ساخته و انبار می شوند و در نوبت دوم ، به محل پروژه ارسال و نصب خواهند شد . این تصور که قطعات این نوع سوله تیر ورقی قبلاً در سازه دیگری مورد استفاده قرار گرفته است، اساساً باور اشتباهی است . هر چند برخی از تولیدکنندگان غیر استاندارد سوله ، نسبت به تولید سوله با ورق لوله بازیافتی یا ورق دست دوم نسبت به ساخت قطعات سوله اقدام می ‌کنند که مغایر با اصول حرفه ای ساخت سوله محسوب می‌شود و نباید این دو مقوله را با هم اشتباه گرفت .

بنر

در املاک هیراد کارشناسان ما ، این توانمندی را دارند که بهترین پاسخ ها را برای مشکلات و مسائل مرتبط با سوله را برای شما فراهم آورند تا بدین ترتیب بتوان صفر تا صد پروژه را بهتر پیش ببرید . طبیعتاً جلوگیری از اشتباهات مکرر که از آنها به عنوان گلوگاه نام برده می شود ضرورت بالایی دارد و با این کار، در وقت و هزینه مشتری به نحو شایسسته ای صرفه جویی خواهد شد . در املاک هیراد با ما با کارشناسان مجرب باشید تا با موفقیت از این گلوگاه ها عبور کنید و به نتیجه ی مطلوب خود دست پیدا کنید . با مشاورین ما در ارتباط باشید :  09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید