تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

قیمت سوله صنعتی غرب تهران

قیمت سوله صنعتی غرب تهران ؛ در املاک هیراد انواع خرید و فروش و رهن و اجاره ی سوله در مناطق مختلف مخصوصا خرید سوله صنعتی در تهران و قیمت سوله صنعتی غرب تهران انجام میشود و برای راهنمایی از وضعیت خرید سوله صنعتی در تهران میتوانید با شماره تماس : 09121213368 تماس حاصل نمایید . کارشناسان ما آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما در این ضمینه و یاری رساندن به شما برای خرید بهتر هستند .

برای دسترسی راحت مشتریان به انبارسوله ای امکان اجاره انبار در غرب تهران مهیا گردیده است تا افراد ساکن در غرب تهران به راحتی بتوانند به اجاره انبار سوله در غرب تهران بپردازند تا از نظر مسافتی و هزینه برایشان به صرفه باشد .

چه صنایعی می توانند از سوله استفاده نمایند ؟

  این مجموعه ها که در زمینه های صنایع الکترونیک ، تولید مواد نو ، بیو فناوری ، اپتیک و لیزر ، اتوماسیون صنعتی و سیستم های هوشمند ، نانو فناوری ، صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات ، صنایع هوا فضا ، انرژی های نو و صد البته صنایع غذایی ، نساجی ، سلولزی ، برق و حتی فلزی و شیمیایی فعالیت دارند ، علاوه بر سوله هایی که در آن مشغول به فعالیت هستند ، نیازمند سوله های دیگری برای ترتیب دهی به جریان کالاهای خود می باشند . از این روی آرتا بازرگان با فراهم آوردن امکان  قیمت سوله صنعتی غرب تهران ، به تسهیل جریان مواد و سرمایه کارفرمایان کمک شایانی کرده و اثر قابل توجهی در قیمت سوله صنعتی غرب تهران ، انتقال آن ها به شهرهای بزرگ و کارخانه از انبار از طریق خرید و اجاره سوله در غرب تهران و راه های مواصلاتی انجام داده است .

قیمت سوله صنعتی ارزان غرب تهران
قیمت سوله صنعتی ارزان غرب تهران

راهنمای خرید سوله در غرب تهران :

انواع سوله ها مناسب صنایع آلمینیومی ، صنایع سلولزی ، صنایع شیمیایی و … در بین سوله های اتوبان فتح پیدا میشود . این سوله ها در ابعاد مختلف و امکانات مختلف در این محل وجود دارد . اکثر سوله ها در غرب تهران دارای سند شش دنگ هستند و از امکاناتی مانند کف پوشی مناسب ، برق فشار قوی ، آب شهری ، گاز و… برخوردارند . بیشتر این سوله ها دارای مساحت اداری و مساحت کارگاهی هستند .

در ابتدای سال 1400 شمسی ، متوسط هزینه خرید سوله در اتوبان فتح تهران با امکانات ابعاد و مناسب حدود سه میلیارد تومان میباشد . برای مثال یک سوله با انشعابات کامل در ابعاد 1000 متر زمین که 700 متر آن را سوله تشکیل میدهد حدود سه میلیارد و پانصد هزار تومان قیمت گذاری شده است .

این روز ها بازار خرید و فروش املاک در خرید سوله نیز بی تاثیر نبوده و ممکن است هزینه خرید سوله در روز های آتی دچار نوسانات چشمگیری باشد .

فروش سوله صنعتی غرب تهران :

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم موقعیت مناسب سوله ها در غرب تهران باعث شده تا خرید و فروش سوله در این منطقه بازار داغی داشته باشد. فروش سوله در غرب تهران معمولا میتواند سود مناسبی برای مالک سوله داشته باشد . متقاضیان خرید سوله در غرب تهران معمولا بیشتر از متقاضیان خرید سوله در سایر نقاط تهران است . بنابراین فروش سوله در این منطیقه بسیار سریع تر از مناطقی مثل جاده مخصوص تهران اتفاق میوفتد.

 

قیمت خرید سوله صنعتی غرب تهران
قیمت خرید سوله صنعتی غرب تهران

 

قیمت سوله صنعتی غرب تهران را از کجا بخواهیم ؟

این روزها با توجه با نوسانات بازار ملک و عدم وجود یک نرخ مصوب و مناسب برای نرخ خرید سوله در اتوبان فتح ، متقاضیان خرید و فروش ممکن است با چندین مبلغ متفاوت برای خرید و فروش سوله مواجه شوند. بنابراین بسیار مهم است که بتوانند منبع مناسب و مطمئنی برای خرید سوله در اتوبان فتح پیدا کنند . اینکه بتوان در این منطقه کارشناسان حرفه ای و منصف را شناسایی کنید اهمیت بسیار بالایی دارد . چرا که پیدا کردن کارشناسان املاک حرفه ای در حوزه املاک صنعتی میتوانند با معرفی بهترین موقعیت ها صرفه جویی زیادی در زمان و هزینه های متقاضیان داشته باشد.

اگر به دنبال فروش سوله در غرب تهران هستید میتونید با بهترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن سوله خود را توسط کارشناسان ما بفروش برسانید .

در املاک هیراد کارشناسان ما ، این توانمندی را دارند که بهترین پاسخ ها را برای مشکلات و مسائل مرتبط با سوله را برای شما فراهم آورند تا بدین ترتیب بتوان صفر تا صد پروژه را بهتر پیش ببرید . طبیعتاً جلوگیری از اشتباهات مکرر که از آنها به عنوان گلوگاه نام برده می شود ضرورت بالایی دارد و با این کار ، در وقت و هزینه مشتری به نحو شایسسته ای صرفه جویی خواهد شد . در املاک هیراد با ما با کارشناسان مجرب باشید تا با موفقیت از این گلوگاه ها عبور کنید و به نتیجه ی مطلوب خود دست پیدا کنید . با مشاورین ما در ارتباط باشید :  09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید