تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

فروش کارگاه صنعتی درغرب تهران

 فروش کارگاه صنعتی درغرب تهران ؛ املاک صنعتی هیراد باسابقه درخشان سعی دارد در مورد کارگاه و همچنین کارگاه صنعتی و فروش آن در غرب تهران صحبت کند و شمارا آشنا کند کادر املاک صنعتی هیراد امیدوار است که این مقاله به کسب و کار شما کمک بزرگی کرده باشد .

تعریف کارگاه در قانون کار

 بدین شکل مقرر شده است که کارگاه، محلی است که کارگر به درخواست کارفرما یا نماینده او، در آنجا کار می کند. موسسات صنعتی، کشاورزی، معدنی، ساختمانی از مصادیق کارگاه در قانون کار هستند. مدیریت کارگاه بر اساس قانون کار، در اختیار کارفرما قرار گرفته است.

کارگاه صنعتی

کارگاههای صنعتی جدا از اندازه سالن ها و تعداد ماشین آلات اغلب با مجوز از اتحادیه صنف مربوطه فعالیت داشته و معمولا امور خدمات صنعتی را عهده دار میباشند کارگاهها عموما بخشی از یک محصول را برای کارخانجات آماده یا تولید می نمایند و کارخانه به جایی گفته میشود که با مجوز پروانه بهره برداری از وزارت صنایع یا جهاد کشاورزی با در اختیار داشتن خط تولید  به ساخت یک یا چند محصول نهایی و کامل با تیراژ تولید و ظرفیت رسمی معین اقدام مینماید.

فروش کارگاه صنعتی درغرب تهران
فروش کارگاه صنعتی درغرب تهران

شهرک صنعتی

همانطور که میدانید و بارها در این باره صحبت کرده ایم ، شهرک های صنعتی مناطقی هستند که به منظور توسعه صنعتی و متمرکز شدن تولیدات صنعتی در نظر گرفته شده است. هدف از ایجاد شهرک صنعتی، توسعه صنعتی کشور در خارج از مناطق شهری است تا تاثیرات منفی بار صنعتی بر ساکنین شهری را به حداقل برساند. و آلایندگی را کم کرده و با دسترسی آسان به مسیر حمل و نقل، کمترین بار ترافیکی را در مناطق شهرنشین به بار آورد.

درمورد فروش کارگاه و سالن ها و فضایی از این قبیل که برای کسب و کارهای نسبتا کوچک تر و تولیدی ها مورد استفاده قرار میگیرد مسئله ی قابل توجهی که باید قبل از هر اقدامی در رابطه اش تحقیق کرد ، کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با کاربری ، نوع ساخت ، مصالح استفاده شده و محل دقیق قرار گیری ملک میباشد.

کارگاه های صنعتی به دلیل کاربری های متفاوت و منحصر به فردی که دارند قابل توجه قشر بزرگی از صنعتگران بوده و همچنین به دلیل بالا بودن متقاضیان سوله صنعتی و خرید و فروش کارگاه مقاومت سوله ها بالا رفته و منسجم تر شدند ودر ابعاد بزرگ ساخته شده و در مجموع ساختار متفاوتی پیدا کرده اند ، تا صنعتگرانی که به

فروش کارگاه صنعتی درغرب

فکر ایجاد تولیدی و کسب و کار کوچکی هستند بتوانند با بودجه ای که در اختیار دارند در مناطق متفاوت ، فضایی را برای خود خریداری کرده یا اجاره کنند.

از طرفی یکی از راه های سرمایه‌گذاری در ایران که همیشه طرفدار زیادی داشته است و بخش زیادی از سرمایه‌های افراد به آن سمت سرازیر می‌گردد، املاک است . طی چهار دهه‌ی گذشته، بخش املاک و مستغلات و خرید و فروش کارگاه و سوله و املاک صنعتی همواره یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصاد ایران بوده است و نقش عمده‌ای در تولید ناخالص داخلی، اشتغال و سرمایه‌گذاری داشته و به عنوان محرک بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی عمل کرده است.

طراحی شهرک‌های صنعتی به گونه‌ای است که ضمن رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی از قابلیت سرمایه‌گذاری در اغلب رشته‌های صنعتی برخوردار می‌باشد. همچنین تاسیسات زیربنایی لازم برای امر تولید و امکان ارائه خدمات فنی مهندسی و مشاوره‌ای در آنها صورت گرفته است.

جدای این مبحث که شهرک های صنعتی مزایای بسیار زیادی نسبت به مناطق صنعتی دیگر در استان تهران برای تولیدکنندگان و صنعتگران دارد .

فروش کارگاه صنعتی در تهران
فروش کارگاه صنعتی در تهران

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

02166811600

09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید