تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

فروش سوله

فروش سوله

همانطور که مشخص میباشد همواره در ایجاد یا توسعه انواع مشاغل نیاز به محوطه های بزرگ وجود دارد.که برای این امر سوله ها بهترین گزینه هستند.قیمت سوله پایین است و با صرف هزینه بسیار کمتری در مقایسه با ساختمان های بتنی و فلزی طراحی و ساخته می شود ,برای بسیاری از سازه های صنعتی طرح هائی استاندارد تهیه شده که امکان اجرای ایده های پیشرفته و استفاده موثر از امکانات تولیدی موجود در صنعت ساخت و ساز فراهم آورده است .

سوله های جدید کیفیت و استحکام بیشتری نسبت به مدل های قدیمی خود دارند. همچنین این سوله ها زمان ساخت کمتری نسبت به گذشته دارند که این ویژگی ها سوله ها را بسیار جذاب کرده است.

فروش سوله بدون فونداسیون با نصب فوری یکی از گزینه هایی است که هر کارفرما یا صاحب شغلی می تواند آن را به عنوان یک گزینه خوب بشمارد و از ان استفاده کند. در این بین شرکت هایی هستند که برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و ساخت و فروش سوله در مدل های بی‌ستون لوله‌ای (سوله سبک سیلندری) کرده اند.

ویژگی‌های سوله های لوله ای:
1- سوله های لوله ای نسبت به سوله های سنتی 50٪ در سازه و 30٪ دراجرای فونداسیون مقرون به صرفه می‌باشند.
2- برای دهانه هایی تا 70 متر بدون ستون وسط می‌باشند.
3- برخلاف دیگر سازه های سبک، قابلیت نصب جرثقیل دارند.
4- با اتصالات پیچ و مهره با مفاصل پرس شده و بدون نیاز به جوشکاری با نصب سریع و سرعت بالایی نسبت به سایر سازه های صنعتی صورت می‌پذیرد به طوری که زمان ساخت، اجرا و نصب تا 60٪ کاهش می‌یابد.
5- زیبایی منحصر به فرد این سازه‌ها نسبت به سازه‌های سنتی به دلیل حالت قوسی شکل و دارا بودن طرح‌های متنوع و همچنین استحکام این سازه‌ها مقابل انواع عوامل طبیعی نظیر طوفان، زلزله، بار برف و … آنها را برای ساخت سالن ورزشی، کارگاه، سالن صنعتی، سالن تئاتر، سالن نگهداری دام و طیور و … ایده آل ساخته است.
6- قابلیت مونتاژ و دمونتاژ سریع (باز و بسته کردن دیوارها و اسکلت از هم دیگر و انتقال آن به مکان دیگر به دلیل پیچ و مهره ای بودن سازه های لوله ای)

در امر ساخت یا خرید و فروش سوله , سوله های بدون فونداسیون نسل جدیدی از سوله ها ی فوق سبک هستند که نیازی به فونداسیون نداشته و به همین دلیل مراحل خاک برداری، تسطیح، ریختن مگر، آجر چینی برای قالب، آرماتور بندی و بتن ریزی حذف می‌شود. از این رو در هزینه و وقت شما بسیار صرفه جویی شده و به نفع شما خواهد بود.

از طرفی ساختار خود سوله هم به نحوی است که قیمت سوله های معمولی قابل رقابت با آن نمی باشد. استفاده نکردن از فونداسیون باعث نمی شود که استحکام سوله پایین بیاید. این سوله های سبک مقاومت در برابر زلزله و انعطاف پذیری قابل توجهی دارند که باعث می شود سازه توان مقاومت زیادی در برابر زلزله را داشته باشد و به راحتی از بین نرود.

قابلیت جابه جایی در این نوع از سوله های سبک باعث می شود تا راحتی در جمع آوری و مجددا در نقطه ای دیگر برپا نمودن ان ها سخت نباشد و باعث پرداخت هزینه های گزاف برای کارفرما نشود. از همین لحاظ سازه ای استثنایی برای ساخت کارگاه ها، اسکان کارگری، احداث کمپ برای شرکتها و نهادها و دیگر بخش ها می باشد. بنابراین خرید و فروش سوله یا ساخت آن طرفدار زیادی پیدا کرده است .

از این سوله ها میتوان به روش های گوناگون زیر استفاده کرد:
احداث سایت های عالی برای سالن ، کارگاه ، انبار و….
با پارتیشن کشی داخلی و سقف کاذب می توان فضاهای اداری بسیار مناسب با قیمتی کمتر از کانکس های اماده ایجاد نمود.
مکانی مناسب برای ایجاد کارگاه پیمانکاران
مناسب برای فضاهای موقت و دائمی برای نهادها و ارگانها
مناسب برای میادین تره بار ، تعمیرگاه ، نمایشگاه و …
با دیوارکشی مناسب می توان فضاهای مسکونی و آموزشی بسیار عالی احداث نمود.
سوله سبک نیز در اصطلاح به سازه‌های فلزی گفته می‌شود که سقف آن‌ها به صورت شیب‌دار طراحی و ساخته می‌شود.
فروش سوله سبک ویژگی‌های زیادی دارد که توجه افراد را به خود جلب کرده است و در بسیاری از پروژه‌ها از این نوع سازه برای اسکلت استفاده می‌شود. البته سوله سبک تنها بخشی از صنعت سوله سازی محسوب می‌شود و گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد:
سوله فوق سبک یا همان سوله لوله ‌ای
سازه های ورقی خود نگهدارنده
سازه های چادری
البته کاربرد اصلی سوله سبک صنعتی در جاهایی است که نیاز به دهانه بزرگ باشد.

برای مثال کارخانه‌ها، انبارها، تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی از جمله جاهایی هستند که برای اسکلت آن‌ها می‌شود از سوله استفاده کرد. در ساخت این نوع از سوله ها از ستون، رفتر یا فریم، پرلین، استرات، بادبند ، سگراد یا میل مهار، نبشی سینه بند، سایه بان، ستون وال پست و پیچ و مهره استفاده می شود.

استفاده از پیچ و مهره در ساخت سوله ها سرعت نصب آنها را تا حدود ۳۰ درصد افزایش می دهد. البته در بعضی مواقع در صورت لزوم پس از پیچ و مهره به جوشکاری ان میپردازند تا استحکام سازه پیشتر از قبل شود. این نوع سوله های سبک نیازی به دیوار باربر یا ستون ندارد و می تواند بارها را مستقیما به پی ها منتقل کنند.

اجزای سازه به صورت دائم یا غیر دائم قابل استفاده هستند و اجزای سازه با کمترین آسیب قابل استفاده ی مجدد می باشند و میتوان ان ها به مکان های جدید انتقال یا در صورت عدم نیاز به فروش رسانید که این کار از طریق سایت های معتبر قابل انجام است.
این ستون ها به فرم گنبدی و شیب دار هستند تا استحکام مناسبی در برابر شرایط جوی مختلف داشته باشند و در برابر طوفان و برف مقاومت خوبی دارند.

نسل دیگری از سوله که متقاضی زیادی هم نسبت به گذشته در امر خرید یا فروش سوله, پیدا کرده است سوله های یو بی ام میباشد . شرکت های متعددی وجود دارند که با در اختیار داشتن مجموعه کامل ماشین آلات آمریکایی UBM شرکت MIC نسل جدید از سوله های سبک و مقاوم را به بازار فروش سوله در ایران ارائه میکنند.سوله های UBM از جنس ورق گالوانیزه با ضخامت های مختلف میباشد که طی فرآیند نورد سرد توسط ماشین آلات UBM در محل پروژه تولید و احداث میگردد.

این سوله ها به دلیل تولید و اجرای سریع بسیار مقرون به صرفه میباشد. همچنین به دلیل نوع سازه قوسی و نحوه طراحی و محاسبات سوله در برار برف باد طوفان و زلزله بسیار مقاوم میباشد.
املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید