تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

فروش سوله دست دوم

فروش سوله دست دوم

سوله از نظر صنعتی با دیگر سازه ها متفاوت است و طراحی آن کاری تخصصی و دقیق است که باید از فیلتر های زیادی مانند استحکام در برابر زلزله ، طوفان، میزان بار برف ، و… عبور داده شود تا به عنوان یک سوله مورد اطمینان تائید و مورد استفاده قرر داده شود. سوله های دست دوم و کارکرده به سوله هایی گفته می شود که قبلا مورد استفاده قرار گرفته اند و اکنون خریدار به دلیل صرف بودجه و سرمایه کمتر مایل به خرید آن هاست .

مهم ترین دلیلی که خریداران را به سمت خرید و فروش سوله های دست دوم سوق می دهد همین قیمت پایین آن هاست اما باید توجه داشت که کیفیت فدای قیمت پایین این سازه ها نشود خریدار به هنگام خرید سوله ها باید از فروشندگان تضمین سازه ی خریداری شده را بخواهد تا بعد از نصب سازه در محل مورد نظر هزینه تعمیرات قطعات فرسوده و از کار افتاده به هزینه های خرید اضافه نشود و صرفه ی اقتصادی آن زیر سوال نرود.

کفیت این سوله ها بر اساس یکسری موارد تعیین می شود یکی از این موارد روش ساخت سوله است اینکه به کدام روش ساخته شده است , مورد دیگر تاریخ ساخت سوله است سوله های خیلی قدیمی کیفیت و کارایی خود را از دست داده اند و بهتر است از این سوله ها استفاده نشود چرا که هزینه ها و محدودیت های زیادی برای خریدار در پی خواهد داشت .

ناگفته نماند خرید و فروش سوله دست دوم گاهی هم مشکلات خودش را دارد برای مثال  سوله نو با محاسبات مهندسی و متناسب با متراژ زمین شما و طبق خواسته شما زیر نظر خودتان در سوله سازی ها ساخته می شود و اطلاع داشته باشید سوله سازان طبق آیین نامه و ضوابط باید حداقل 20 سال ایستایی سازه را تضمین نمایند. اما در سوله دست دوم این مورد وجود ندارد و خریدار باید وقت و هزینه صرف کند تا سوله ی مورد نظر خود را بیابد.

شرکت های معتبری که سوله میسازند معمولا دارای دفترچه محاسبات هستند و متناسب با شرایط اقلیمی و نوع کاربری سوله میسازند و در آن مهندس ناظر و سازنده موظف به اجرای صحیح آیین نامه ها هستند.

در فروش سوله دست دوم گاها سالن به صورت متری به فروش می رسد و مقدار وزنی آن از سالن های ساخت کارخانجات تولید سوله به صورت نو کمتر می باشد و آهن به صورت کیلوئی به فروش نمی رسد بلکه به صورت متری قیمت داده میشود پس در خرید و فروش سوله دست دوم
حتما دقت کرده و وزن سازه را کنترل نمایید.

سوله نو برگشت هزینه بهتری دارد مثلا اگر شما بعدازمدتی خواستید طرحتان را عوض کنید یا تغییرات در شکل سازه انجام دهید یا سازه را به نقطه گیری انتقال دهید براحتی تمام این کارها انجام خواهد گرفت و یا اگر قصد فروش سازه رو داشتید با15 درصد پایین تر از قیمت خرید برای فروش سوله دست دوم مشتری خواهید داشت .

در فروش سوله دست دوم مبلغ هزینه حمل و پیچ و مهره و نصب به عهده خریدار سوله بوده و تحویل درب کارخانه می باشد که ابتدا تمام خریداران قیمت ارائه شده را با کارخانه ساخت سالن های نو مقایسه می نمایند و دچار اشتباه در پرداخت هزینه می شوند .در صورتی که کارخانجات سازنده نو قیمت ارائه شده با نصب و پیچ و مهره و تحویل سازه می باشد. در فروش سوله دست دوم فروشنده مسئولیتی در خصوص نصب و مسائل فنی سوله ندارد.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید