تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

فروش انبار صنعتی در فتح

فروش انبار صنعتی در فتح ، وقتی اقدام میکنید برای خرید یا فروش انبار صنعتی در فتح بسیار مهم است که بدانید در این فرآیند چه مواردی دخیل می باشد با ما باشید تا شما را منطقه فتح ، انبار صنعتی  و بازار کسب و کار این منطقه بیشتر آشنا کنیم.

انبار صنعتی:

انبار فضایی است که بر اساس یک سیستم طبقه بندی صحیح، جهت ذخیره سازی و مدیریت کارآمد کالاها و مواد استفاده میگردد. انبار صنعتی به مکان، ساختمان ، محوطه‌ یا سالنی گفته میشود که با بهره‌برداری از یک سیستم صحیح طبقه‌بندی و تنظیم، برای نگهداری یک یا چند نوع کالای بازرگانی، صنعتی، مواد اولیه یا فرآورده‌های مختلف، استفاده می‌گردد.

علاوه بر آن به عنوان نقاط و تأسیساتی برای نگهداری موقت به منظور توزیع و تجمیع کالاها در سیستم‌های توزیع نیز استفاده می‌شودانبارها به این دلیل که بخش بزرگی از دارایی‌های سازمان‌ها را در خود انباشته میکنند،از مهم‌ترین بخش‌های شرکت ها میباشند.به عبارت دیگر میتوان گفت، انبارها محلی امن برای نگه داری منظم مواد اولیه و کالاها میباشند به طوری که در مواقع لزوم دسترسی به آنها به سادگی امکان پذیر باشد. همچنین، انبارها با تکیه بر اصول انبارداری، اجازه کنترل جریان ورودی و خروجی کالا را به تولیدکنندگان و سازمان ها میدهند.

منطقه فتح:

بزرگراه فتح یا جادهٔ قدیم کرج یکی از بزرگراه‌های تهران با کشیدگی شرقی _ غربی است. بزرگراه فتح که در غرب تهران قرار دارد، قدیمی‌ترین راه مواصلاتی تهران به کرج بوده‌است. مقر شرکت‌های قدیمی و بزرگی چون شرکت صنایع شیر ایران و شرکت کفش ملی و پاکسان در حاشیهٔ این بزرگراه قرار دارند.

طول این بزرگراه ۲۱ کیلومتر و عرض آن ۶۵ متر می‌باشد که از میدان فتح در تقاطع بزرگراه آیت الله سعیدی در شرق آغاز شده و در طول مسیر به ترتیب از میدان شیر پاستوریزه، پل کن، بلوار خلیج فارس، بزرگراه آزادگان، تهرانسر، سه‌راه شهریار(باغستان)، بلوار ایران خودرو (پل ایران خودرو)، بلوار کرمان خودرو (پل کفش ملی) و بلوار انقلاب می‌گذرد.

در انتها نیز بزرگراه فتح به وسیلهٔ پل کاروانسرای سنگی، از جاده مخصوص کرج گذر می‌کند و به آزادراه تهران-کرج می‌پیوندد. همین‌طور پل کاروانسرای سنگی ۲، این اتوبان را به بزرگراه شهید همدانی متصل می‌کند.

انبارها از نظر ساختمانی انواع مختلفی دارند که مختصرا برایتان خواهیم گفت:

انبار پوشیده:

در این نوع،اطراف انبار به طور کامل پوشید و دارای سقف میباشد. انبار پوشیده،جهت ذخیره سازی اجناسی که مواد خاصی در ساختمانشان به کار رفته و یا دارای حساسیت هستند به کار میرود.

انبار سرپوشیده:

این نوع انبار نیز مانند انبار پوشیده دارای سقف است، با این تفاوت که چهارطرف آن باز و فاقد حفاظ جانبی میباشد. اقلامی که به نور مستقیم آفتاب و برف و باران حساس هستند و خاصیت خود را از دست می‌دهند، در این انبارها نگهداری می‌شوند.

انبار باز:

این نوع انبار به صورت محوطه ای باز است و اجناسی که به نور آفتاب و برف و باران حساس نیستند و خاصیت اولیه خود را از دست نمی‌دهند با رعایت اصول انبارداری در این انبارها نگهداری می‌شوند.

شرکت ها یا افرادی که انبار خریداری یا اجاره میکنند طبیعتا به انبار دار هم نیاز دارند ما در این جا مختصری از وظایف انباردار را برایتان شرح میدهیم.فروش انبار صنعتی در فتح

فروش انبار صنعتی
فروش انبار صنعتی

انبارداری چیست؟

انبارداری عبارت است از دریافت مواد و اقلام، نگهداری صحیح و تحویل به موقع آن‌ها به مصرف‌کننده با رعایت مقررات و دستورالعمل‌های سازمان به نحوی که با اعمال کنترل دقیق از میزان موجودی کالا در انبار و مقدار مصرف آن و نیز از انباشته شدن بیش از حد موجودی‌ها جلوگیری شود.

این روزها با توجه با نوسانات بازار ملک و عدم وجود یک نرخ مصوب و مناسب برای نرخ خرید سوله در اتوبان فتح ، متقاضیان خرید و فروش ممکن است با چندین مبلغ متفاوت برای خرید و فروش سوله مواجه شوند.

بنابراین بسیار مهم است که بتوانند منبع مناسب و مطمئنی برای خرید سوله در اتوبان فتح پیدا کنند. اینکه بتوان در این منطقه کارشناسان حرفه ای و منصف را شناسایی کنید اهمیت بسیار بالایی دارد.

چرا که پیدا کردن کارشناسان املاک حرفه ای در حوزه املاک صنعتی میتوانند با معرفی بهترین موقعیت ها صرفه جویی زیادی در زمان و هزینه های متقاضیان داشته باشد.

درنتیجه اکیداً به متقاضیان توصیه میکنیم قبل از خرید سوله در اتوبان فتح با مشاورین و کارشناسان املاک صنعتی ما در ارتباط باشند تا موقعیت ها و قیمت های ایده آل را با سایرین مقایسه کنند.

فروش انبار صنعتی:

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم موقعیت مناسب انبارها در اتوبان فتح باعث شده تا خرید و فروش انبار در این منطقه بازار داغی داشته باشد. فروش در اتوبان فتح معمولا میتواند سود مناسبی برای مالک سوله داشته باشد.

متقاضیان خرید انبار در اتوبان فتح معمولا بیشتر از متقاضیان خرید انبار در سایر نقاط تهران است. بنابراین فروش انبار در این منطقه بسیار سریع تر از مناطقی مثل جاده مخصوص تهران اتفاق میوفتد. اگر به دنبال فروش انبار در اتوبان فتح هستید میتونید با بهترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن انبار خود را توسط کارشناسان ما بفروش برسانید.

نکته ی دیگری که راجب فروش انبار صنعتی در غرب وجود دارد این است که اگر قسمتی از انبار خود را لازم نداشته و قصد فروش آن را هم ندارید میتوانید آن را اجاره بدهید تا به علاوه ی داشتن آن میتوانید از اجاره آن هم سود ببرید.

شاید سریعترین و بارزترین روش کسب درآمد از انبار خالی اجاره دادن آن به یک شرکت باشد.

بسیاری از صنایع می توانند از فضاهای باز بزرگ مانند شرکت های تولیدی ، کارخانه های آبجو سازی یا حتی شرکت های ذخیره سازی، تدارکات یا توزیع استفاده کنند.

فروش انبار صنعتی در فتح

بنر

 

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

برای خرید و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب املاک صنعتی هیراد در تماس باشید:

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

تلفن های تماس:۰۲۱۶۶۸۱۱۶۰۰ __ ۰۹۱۲۱۲۱۳۳۶۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید