تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

خرید کارگاه صنعتی در غرب تهران

خرید کارگاه صنعتی در غرب تهران ؛ مقاله مادر مورد خرید کارگاه صنعتی صحبت خواهیم کرد و شمارا با باخرید و موارد دیگر آشنا خواهیم کرد امیدواریم این مقاله و سایر مقالات املاک  صنعتی هیراد به شما و کس و کارتان کمک مفیدی کند.استان تهران پوشیده از مناطق صنعتی زیادی شده که بسیار مناسب صنعتگرانی است که به دنبال اجاره کارگاه ارزان قیمت و سوله و املاک صنعتی هستند.

خرید کارگاه صنعتی در غرب تهران

مبحث خرید و رهن املاک صنعتی در تهران شاید مسئله ی دشواری باشد که نیاز به زمان زیادی برای جست و جو دارد و هر صنعتگری منطقه ی خاصی را برای اجاره کارگاه صنعتی با برق صنعتی برای کسب و کار خود در نظر دارد. از این رو بهترین پیشنهاد برای این موضوع مراجعه به شهرک های صنعتی میباشد.

 درمورد خرید و فروش کارگاه و سالن ها و فضایی از این قبیل که برای کسب و کارهای نسبتا کوچک تر و تولیدی ها مورد استفاده قرار میگیرد مسئله ی قابل توجهی که باید قبل از هر اقدامی در رابطه اش تحقیق کرد ، کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با کاربری ، نوع ساخت ، مصالح استفاده شده و محل دقیق قرار گیری ملک میباشد.

خرید کارگاه صنعتی در غرب تهران
خرید کارگاه صنعتی در غرب تهران

سوله صنعتی

سوله های صنعتی به دلیل کاربری های متفاوت و منحصر به فردی که دارند قابل توجه قشر بزرگی از صنعتگران بوده .
و همچنین به دلیل بالا بودن متقاضیان سوله صنعتی و خرید و فروش کارگاه مقاومت سوله ها بالا رفته و منسجم تر شدند ودر ابعاد بزرگ ساخته شده و در مجموع ساختار متفاوتی پیدا کرده اند ، تا صنعتگرانی که به فکر ایجاد تولیدی و کسب و کار کوچکی هستند بتوانند با بودجه ای که در اختیار دارند در مناطق متفاوت ، فضایی را برای خود خریداری کرده یا اجاره کنند.

از طرفی یکي از راه های سرمايه‌گذاري در ايران که همیشه طرفدار زیادی داشته است و بخش زيادي از سرمايه‌هاي افراد به آن سمت سرازير مي‌گردد، املاک است . طی چهار دهه‌ی گذشته، بخش املاک و مستغلات و خرید و فروش کارگاه و سوله و املاک صنعتی همواره یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصاد ایران بوده است و نقش عمده‌ای در تولید ناخالص داخلی، اشتغال و سرمایه‌گذاری داشته و به عنوان محرک بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی عمل کرده است.

مقایسه عملکرد املاک با سایر فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بررسی تأثیر حضور آن در سبد دارایی افراد همواره مورد توجه سرمایه‌گذاران بوده و ارزیایی این موضوع از روش‌های گوناگون قابل انجام است.
اما این نکته را از یاد نبرید که قبل از خرید ملک، شما باید با فوت و فن تحقیق در بازار محلی آشنا بشوید. باید بدانید که چه منطقه‌ای را هدف قرار بدهید؟ چه چیزی باعث می‌شود که منطقه ای که انتخاب کرده اید منطقه ی خوبی چه از لحاظ صنعتی چه از نظر تجاری ، به نظر آید؟سنجش موقعیت ملکی که قصد خرید آن را دارید از ضرورت‌های یک سرمایه‌گذاری موفق در این زمینه است. سعی کنید سرمایه خود را در زمینه ی خرید و فروش املاک صنعتی در مناطقی هزینه کنید که به اصطلاح عموم، جای پیشرفت دارند.

برای سرمایه‌گذاری در بازار ملک و خرید و فروش املاک صنعتی صبر و حوصله به خرج دهید و از طرف دیگر خوب بگردید و تحقیق کنید.

خریدکارگاه صنعتی

در زمان خرید کارگاه صنعتی اگر داخل شهرک صنعتی باشد قبل از تنظیم هرگونه مبایعه‌نامه یا قولنامه حتماً به دفتر حیات مدیره شهرک مراجعه نموده و از کم و کیف دادگاه مورد معامله آگاه شوید چرا که این مرجع همان حکم اداره ثبت و اسناد و املاک را دارد که رزومه و سوابق آن ملک در آن هست در اینجا شما می‌توانید از بدهی‌های احتمالی در امان باشید ویا در مسائل حقوقی یا موارد رهنی ملک مطلع شده و سپس اقدام به خرید نمایید.

یکی از رایج‌ترین اشتباهات در خرید کارگاه، خرید کارگاه در ابعاد خیلی کوچک است یعنی به‌طور مثال برای انبار کالا و یا نصب تجهیزات تولیدی،. لذا توصیه می‌شود قبل از تعیین ابعاد موردنیاز کارگاه، فهرستی از ابزارها و وسایلی را که انبار خواهید کرد، تهیه کنید تا اطمینان حاصل کنید که می‌توانید همه‌چیز را در داخل آن جای دهید. از آنجا که احتمالاً در مهروموم‌های آینده به فضای ذخیره‌سازی بیشتری احتیاج دارید، بسیاری از فروشندگان کارگاه توصیه می‌کنند یک کارگاه بزرگ‌تر ازآنچه فکر می‌کنید خریداری کنید.

ر زمان خرید سوله و کارگاه  و سایر املاک صنعتی بهتر است ملک موردنظر در مناطق صنعتی کشور علی‌الخصوص داخل شهرک‌های صنعتی قرار داشته باشد.

در تنظیم قرارداد خرید سوله، خرید کارخانه و نیز خرید کارگاه‌های صنعتی نکات فنی و حقوقی متناسب با توافق طرفین و شرایط زیر می‌بایست رعایت شود:

قرارداد خرید کارگاه

۱. منافع مورد معامله طبق استعلامات ثبتی به شخص ثالثی واگذارشده باشد یا در رهن بانک مرتهن نباشد.

۲. اخذ کلیه مجوزها و استعلامات مربوطه توسط فروشنده که در این گفتار جهت انتقال رسمی سند سوله، کارخانه و کارگاه دریافت آن لازم هست.

۳. استعلام از سازمان بیمه تأمین اجتماعی نسبت به بدهی‌های احتمالی حق بیمه پرسنل و کارگران، استعلام از اداره امور مالیاتی کشور و حیات مدیره شهرک در صورتی که ملک داخل شهرک باشد نظیر استعلام پرونده شغلی و حقوق تکلیفی، مالیات حقوق پرسنل و کارمندان، مالیات نقل و انتقال و مالیات سرقفلی، هم چنین استعلام از شهرداری یا بخشداری یا شورای محله ملک مورد معامله نظیر عوارض کسب و پیشه، عوارض نصب تابلو، عوارض نوسازی، عوارض پسماند غیرمسکونی و اعلام نظر کارشناس شهرداری نسبت به اضافه بنای ایجاد شده یا نشده از تاریخ صدور پایان کار یا گواهی عدم خلاف لغایت انتقال رسمی سند و تحویل مورد معامله به خریدار که پس از دریافت مفاصا حساب‌های مربوطه و مراجعه به دفاتر اسناد رسمی نسبت به انتقال سند اقدام می‌گردد.

این مراحل در مرحله اجراء کاملاً فنی و حقوقی بوده و به طرفین خرید و فروش این قبیل املاک صنعتی جدا توصیه می‌گردد به دفاتر املاکی مراجعه کنند که اولاً تخصص این قبیل معاملات ملکی را داشته باشند و ثانیاً تمامی قراردادها زیر نظر وکلای برجسته و کارشناسان ملکی تنظیم گردد که دچار مشکلات حقوقی نگردید.

 خرید کارگاه صنعتی در غرب تهران بزرگ
خرید کارگاه صنعتی در غرب تهران بزرگ

 شهرک صنعتی

شهرک صنعتی منطقه‌ای است که به منظور توسعه صنعتی و متمرکز شدن تولیدات صنعتی در نظر گرفته شده است. هدف از ایجاد شهرک صنعتی، توسعه صنعتی کشور در خارج از مناطق شهری است تا تاثیرات منفی بار صنعتی بر ساکنین شهری را به حداقل رسانده، آلایندگی را کم کرده و با دسترسی آسان به مسیر حمل و نقل، کمترین بار ترافیکی را در مناطق شهرنشین به بار آورد.

مزایای استقرار در شهرک های صنعتی

طراحي شهرك‌هاي صنعتي به گونه‌اي است كه ضمن رعايت ضوابط و مقررات زيست محيطي از قابليت سرمايه‌گذاري در اغلب رشته‌هاي صنعتي برخوردار مي‌باشد. همچنين تاسيسات زيربنايي لازم براي امر توليد و امكان ارائه خدمات فني مهندسي و مشاوره‌اي در آنها صورت گرفته است. برخي از مزاياي استقرار واحدهاي توليدي در شهرك‌هاي صنعتي به شرح زير مي‌باشد:

وزارت مسکن و شهرسازي و شهرداري‌ها موظفند جهت تشويق واحدهاي صنعتي براي انتقال کاربري اراضي تحت مالکيت واحدهاي صنعتي را که در محدوده قانوني شهرها قراردارند و جهت نوسازي به شهرک‌هاي صنعتي مصوب انتقال مي‌يابند، به کاربري مسکوني، تجاري و يا اداري تغيير دهند.

تهيه زمين مناسب براي اجراي طرح‌هاي صنعتي با توجه به مكان‌يابي و طراحي انجام شده مطابق با اصول فني و مهندسي و آخرين روش‌هاي شهرك‌سازي

عدم نياز به كسب مجوز جداگانه از ادارات و سازمان‌هاي متعدد از قبيل محيط زيست، منابع طبيعي، كشاورزي، آب، برق و امور اراضي، ميراث فرهنگي، خاك‌شناسي، ثبت‌، راه و ترابري، كار و امور اجتماعي و…

مستثني بودن از قانون شهرداري‌ها

ايجاد شرايط لازم به منظور هم‌افزايي صنايع مستقر در شهرك‌ها و نواحي صنعتي

فراهم شدن بستر مناسب براي ايجاد شبكه‌ها و خوشه‌هاي مرتبط به يك صنعت در محدوده شهرك‌ها و نواحي صنعتي

ارائه خدمات رايگان در زمينه صدور مجوزهاي ساخت و ساز و پايان كار واحدهاي صنعتي.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

02166811600

09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید