تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

خرید کارخانه جاده مخصوص

خرید کارخانه جاده مخصوص

در مورد خرید و فروش کارخانه یا همان خط تولید باید مطمئن باشید که دقیقا می‌دانید چه چیزی را می‌خرید. این کار سختی است. ارزش گذاری یک کسب و کار، امری ساده یا یک علم دقیق نیست. این کار تصویری نظری ارائه می‌کند تا بدانید چه قیمتی می‌تواند برای خرید عادلانه باشد.

تاکنون در استان تهران توسعه متوازن زیرساخت صنعتی به صورت دولتی نبوده است. این امر باعث شده تا مرکز ثقل صنعت در جنوب و غرب تهران شکل بگیرد و بیشتر واحدهای صنعتی در شهرک شمس‌آباد و پرند ایجاد شود.

جاده مخصوص تهران کرج نیز یکی از همین مناطق صنعتی پر طرفدار است و صنعتگران زیادی به دنبال کسب و کار و احداث یا خرید کارخانه جاده مخصوص هستند.در شرق و غرب تهران بارگذاری صنعت آن‌طور که باید شکل نگرفته و واحدهای صنعتی به صورت پراکنده ایجاد شده است، ضمن آنکه زیرساخت‌های آماده در غرب تهران و شهرک‌های صنعتی جنوب تهران متمرکز شده است. از مهم ترین عناصری که قبل از احداث و راه اندازی یا خرید کارخانه جاده مخصوص باید به آن پرداخت , بررسی مکان مناسب آن است.

در دسترس بودن نیروی کار ماهر،قبل از خرید کارخانه جاده مخصوص, دسترسی به زنجیره تامین و البته مشوق های مالی، از جمله فاکتورهایی هستند که باید در مکان یابی بررسی شوند.
به عنوان مثال برای انتخاب مکان مناسب باید نزدیکی به تامین کننده و مشتری هردو به یک اندازه در نظر گرفته شود تا بتوان نزدیک ترین محل را برای احداث کارخانه یا خرید آن تعیین کرد .
پس مکان یابی یکی از ارکان بسیار مهم و موثر در زنجیره تامین به حساب می آید.

رعایت حقوق مشتری از جمله نکاتی است که باید در هر کسب و کاری آن را رعایت کرد. راه اندازی خط تولید و احداث یا خرید کارخانه نیز شامل این موضوع میشود. اما در شرایطی برخی از مشتریان نسبت به گروههای دیگر از اولویت بیشتری برخوردار هستند. به عنوان مثال اگر سهم خرید بیش از نیمی از محصولات شما متعلق به مشتریانی است که از لحاظ مسافت، فاصله بسیار دورتری نسبت به محل احداث کارخانه شما دارند، در اینصورت می توانید هزینه های ارسال و تحویل کالا را تقبل کنید تا بازار خود را از دست ندهید.

علاوه بر در نظر گرفتن بازار هدف در مکان یابی کارخانه، باید محل تامین کنندگان محصولات اولیه نیز بررسی شود. به عنوان مثال، فرض کنیم که بیش از نیمی از محصولات و مواد اولیه مورد استفاده شما فولاد است، بنابراین باید محل احداث کارخانه خود را در نزدیکی محلی انتخاب کنید که فولاد مورد نیاز خود را از آنجا تهیه می کنید.

در اینصورت می توانید همیشه مواد اولیه خود را در مدت زمان کوتاهی تهیه کنید. از طرفی، ممکن است که محصول تولیدی به مواد اولیه خاصی نیاز داشته باشد و مدت زمان ارسال و دریافت آن به محل کار طولانی باشد، در اینصورت به حداقل رساندن فاصله بین محل احداث کارخانه و تامین کننده مواد اولیه از جمله مهمترین نکاتی است که می تواند زمان ارسال و تحویل محصول را به حداقل برساند.

همانطور که گفته شد مکان یابی احداث یک کارخانه به عوامل زیادی بستگی دارد. به عبارتی برای مکان یابی یک پروژه باید عوامل مهم و مورد نظر خود را به ترتیب اهمیت آنها اولویت بندی کنید.

البته اولویت بندی نیازها کار آسانی به حساب نمی آید اما با زمان بندی مناسب و رسیدگی های پی در پی می توان بهترین مکان برای احداث پروژه را در نظر گرفت. بعد از انتخاب بهترین مکان برای احداث کارخانه خود می توانید سایر اقدامات اعم از ساخت سازه مورد نیاز، استخدام تیم مورد نظر، برنامه ریزی زمان تحویل و دریافت مواد اولیه و محصولات مورد نیاز را انجام دهید.

همانطور که راه اندازی سریع یک کارخانه اهمیت زیادی دارد. باید عملکرد آن در دراز مدت نیز در نظر گرفته شود. برای همین موضوع بسیاری از کارخانه داران هزینه های زیادی را صرف تهیه مکان مناسب می کنند تا بتوانند نیروی کار مورد نظر خود را راحت تر تامین کنند. از دلایل مهم کمبود نیروی کارمیتوان به افزایش روز افزون تعداد بازنشستگان و کمبود نیروی کار مناسب و با تجربه به همراه دانش فنی کافی برای جایگزین کردن بازنشستگان اشاره کرد .

در نهایت در این بخش، باید از دیدگاه نیروی کار نیز مکان مورد نظر برای احداث کارخانه خود را بررسی کنید. مثلا چه عواملی می توانند باعث شوند که نیروی کار مورد نیاز شما در منطقه ای که برای احداث کارخانه خود برگزیده اید نقل مکان کرده و در آنجا مشغول کار و زندگی شوند.مثلا یکی از گزینه های مناسب برای راه اندازی کسب و کار و احداث کارخانه , خرید کارخانه جاده مخصوص میباشد.

خرید کارخانه جاده مخصوص به دلیل کارگر نشین بودن این منطقه از نظر نیروی کار پتانسیل این را دارد که خیلی سریع کادر پرسنل خود را تکمیل کند .

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید