تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

خرید کارخانه ارزان

خرید کارخانه ارزان ، آگاهی و اطلاع کافی از کارخانه ارزان قیمت از آن مواردیست که کارخانه داران، صنعت گران وتولید کنندگان همواره دغدغه آن را داشته و به دنبال منبعی مطمئن و موثقی هستند که بتوانند به آن تکیه کنند.متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی کشور قیمت دارائی های افراد با توجه به کاهش ارزش پول ملی روز به روز در حال تغییر است. واگر کسی در این شرایط بخواهد بدون اطلاعات کافی و تحقیق سرمایه گذاری کرده و یا به دنبال خرید کارخانه ارزان باشد  ممکن است ، اندک سرمایه ای را که برای سرمایه گذاری در این حوزه در نظرگرفته را از دست بدهد.

یک واحد صنعتی قبل از هر چیز به امکانات سخت‌افزاری نیاز دارد ؛ یعنی این که باید زمینی برای آن فراهم کرد و پس از آن است كه ساختمان‌ها یا سوله‌های آن طراحی و ساخته می‌شود. هر واحد صنعتی نیاز به امکانات ضروری همچون آب، برق و گاز دارد که بسته به این که واحد صنعتي در یک شهرک صنعتی احداث شود یا این که در خارج از شهر باشد، متفاوت است.

ابزارآلات گرمایشی و سرمایشی و تکنولوژیک (ماشین آلات) که قلب تولید یک واحد صنعتی هستند، از دیگر ملزومات احداث آن است.

آن چیزی که امروز درتعیین قیمت کارخانه های کشور موثر است  وجود کاربری ها و مجوز های مختلف و موقعیت مکانی انهاست بطوریکه در ارزش گذاری و قیمت کارخانه تاثیر دارد.

کارخانجات در ۲ موقعیت می توانند باشند یا خارج از شهرک صنعتی یا مناطق صنعتی که هرکدام از این مکان ها قیمت های مختلفی دارند.
قیمت کارخانه ها در شهرک های صنعتی به لحاظ مسافتی که به تهران دارند متفاوت اند. برای مثال در شهرک صنعتی شمس آباد زمینی 1000 متری که دارای 400 متر سوله نیز باشد همراه با امتیازات انشعابات قیمتی حدود 3/1 میلیارد دارد.

یا ۱۳۶۰ متر زمین را در نظر بگیرید در شهرک صنعتی پرند با ۷۰۰ متر سوله , قیمت این ملک میتواند چیزی حدود 8/1 میلیارد باشد البته با امتیازات انشعابات یا شهرک صنعتی عباس آباد اگر زمینی ۱۰۰۰ متری با سوله ی ۵۰۰ متری همراه با امتیاز انشعابات و متراژ دفتری مثلا ۸۰ متر میتوان یک میلیارد روی آن قیمت گذاشت. این ها بعضی از قیمت های کارخانه های مختلف در شهرک های صنعتی نام برده بود.

 البته باید اشاره کرد قیمت هایی که در بالا مثال زدیم صرفاً برای محل کارخانه بوده و قیمت خط تولید و برند کارخانه جداگانه محاسبه میشود و به قیمت های فوق اضافه می شود .
قبل از این‌که یک بنگاه اقتصادی بخرید، یا به دنبال خرید کارخانه ارزان باشید باید مطمئن باشید که دقیقا می‌دانید چه چیزی را می‌خرید.
این کار سختی است. ارزش گذاری یک کسب و کار، امری ساده یا یک علم دقیق نیست. این کار تصویری نظری ارائه می‌کند تا بدانید چه قیمتی می‌تواند برای خرید عادلانه باشد.

نحوه بستن قرارداد را سبک‌سنگین کنید. وقتی به فکر خرید یک شرکت یا یک کارخانه می‌افتید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که گزارش‌های مالی، وضعیت و دارایی‌های قانونی مانند موجودی،  تجهیزات و حساب‌های دریافتنی آن را ارزیابی کنید. برای این کار باید از خدمات داخلی سازمان و کارشناسان خارج از سازمان استفاده کنید.

همچنین باید حسن نیت فروشنده و منطقی بودن کسب و کاری را که می‌خواهید شروع کنید، به تایید برسانید. به عنوان مثال، اگر بیشتر فروش شرکت با تعداد کمی مشتری انجام می‌شود، باید مطمئن شوید بعد از این که شما شرکت را خریدید، آیا این مشتری‌ها حاضرند همکاری تجاری خود را با شرکت شما ادامه دهند یا نه.

خرید کارخانه ارزان
خرید کارخانه ارزان

همچنین اگر تصمیم دارید تغییرات ایجاد کنید، هنگام خرید کارخانه ارزان یا شرکت باید این تغییرات را مد نظر قرار دهید. مهم نیست این تغییرات چقدر می‌توانند ضروری باشند، فقط به یاد داشته باشید که هزینه این تغییرات ممکن است میزان بازگشت پولی را که سرمایه‌گذاری کرده‌اید، به طور قابل توجهی کاهش دهد.

ارزش عادلانه بازار را تعیین کنید . برای تعیین ارزش عادلانه بازار راه‌های متعددی وجود دارد.  برای دارایی هایی مثل ملک، تجهیزات بزرگ یا صورت کالای ویژه، ارزیابی یک متخصص لازم است.

به علاوه، بنگاه‌های واسطه‌گر می‌توانند به شما کمک کنند ارزش واقعی حساب‌های دریافتنی را بسنجید، به خصوص وقتی تعداد حساب مشتریان یک شرکت زیاد باشد. هیچ گاه فقط به نظر حسابدار یا فروشنده اکتفا نکنید. بهترین راه همیشه این است که از یک کارشناس متخصص در ارزش‌گذاری کسب و کار گزارش مستقلی بگیرید.

 

بنر

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

02166811600 __ 09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید