تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

خرید و فروش کارگاه

خرید و فروش کارگاه

مبحث خرید و رهن املاک صنعتی در تهران شاید مسئله ی دشواری باشد که نیاز به زمان زیادی برای جست و جو دارد و هر صنعتگری منطقه ی خاصی را برای اجاره کارگاه با برق صنعتی برای کسب و کار خود در نظر دارد. از این رو بهترین پیشنهاد برای این موضوع مراجعه به شهرک های صنعتی میباشد.

استان تهران پوشیده از مناطق صنعتی زیادی شده که بسیار مناسب صنعتگرانی است که به دنبال اجاره کارگاه ارزان قیمت و سوله و املاک صنعتی هستند. درمورد خرید و فروش کارگاه و سالن ها و فضایی از این قبیل که برای کسب و کارهای نسبتا کوچک تر و تولیدی ها مورد استفاده قرار میگیرد مسئله ی قابل توجهی که باید قبل از هر اقدامی در رابطه اش تحقیق کرد ، کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با کاربری ، نوع ساخت ، مصالح استفاده شده و محل دقیق قرار گیری ملک میباشد.

سوله های صنعتی به دلیل کاربری های متفاوت و منحصر به فردی که دارند قابل توجه قشر بزرگی از صنعتگران بوده
و همچنین به دلیل بالا بودن متقاضیان سوله صنعتی و خرید و فروش کارگاه مقاومت سوله ها بالا رفته و منسجم تر شدند ودر ابعاد بزرگ ساخته شده و در مجموع ساختار متفاوتی پیدا کرده اند ، تا صنعتگرانی که به فکر ایجاد تولیدی و کسب و کار کوچکی هستند بتوانند با بودجه ای که در اختیار دارند در مناطق متفاوت ، فضایی را برای خود خریداری کرده یا اجاره کنند.

از طرفی یکي از راه های سرمايه‌گذاري در ايران که همیشه طرفدار زیادی داشته است و بخش زيادي از سرمايه‌هاي افراد به آن سمت سرازير مي‌گردد، املاک است . طی چهار دهه‌ی گذشته، بخش املاک و مستغلات و خرید و فروش کارگاه و سوله و املاک صنعتی همواره یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصاد ایران بوده است و نقش عمده‌ای در تولید ناخالص داخلی، اشتغال و سرمایه‌گذاری داشته و به عنوان محرک بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی عمل کرده است.

مقایسه عملکرد املاک با سایر فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بررسی تأثیر حضور آن در سبد دارایی افراد همواره مورد توجه سرمایه‌گذاران بوده و ارزیایی این موضوع از روش‌های گوناگون قابل انجام است.
اما این نکته را از یاد نبرید که قبل از خرید ملک، شما باید با فوت و فن تحقیق در بازار محلی آشنا بشوید. باید بدانید که چه منطقه‌ای را هدف قرار بدهید؟ چه چیزی باعث می‌شود که منطقه ای که انتخاب کرده اید منطقه ی خوبی چه از لحاظ صنعتی چه از نظر تجاری ، به نظر آید؟
سنجش موقعیت ملکی که قصد خرید آن را دارید از ضرورت‌های یک سرمایه‌گذاری موفق در این زمینه است. سعی کنید سرمایه خود را در زمینه ی خرید و فروش املاک صنعتی در مناطقی هزینه کنید که به اصطلاح عموم، جای پیشرفت دارند.

برای سرمایه‌گذاری در بازار ملک و خرید و فروش املاک صنعتی صبر و حوصله به خرج دهید و از طرف دیگر خوب بگردید و تحقیق کنید.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید